Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana! Miten yllätän poikakaverin?

Vierailija
08.06.2016 |

Testi näytti plussaa tänään.
Haluaisin yllättää poikaystävän hauskalla tavalla - mutta miten?
Aluks ajattelin et laitan tikun pakettiin mutta se on ehkä vähän iljettävää kun olen pissannut siihen.
Onko muita ideoita?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se testi johonkin paikkaan mistä poikkis huomaa sen varmuudella. :) Sitten vaan odotat reaktiota kun huomaa. Ei mihinkään lavuaarin laidalle vessassa vaan vaikkapa poikkiksen läppärin päälle, pelikonsolin päälle.... :D Itse laittaisin varmaan miehen pöytäkoneen näppiksen päälle.

Vierailija
2/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin hauskaa varmaan poikaystävälläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se testi johonkin paikkaan mistä poikkis huomaa sen varmuudella. :) Sitten vaan odotat reaktiota kun huomaa. Ei mihinkään lavuaarin laidalle vessassa vaan vaikkapa poikkiksen läppärin päälle, pelikonsolin päälle.... :D Itse laittaisin varmaan miehen pöytäkoneen näppiksen päälle.

Jaa sen kusisen tikun? Hyi helvetti 😦

Vierailija
4/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Post it lappu jääkaapin oveen! "Siinä se tuleva isi tekee itselleen voikkaria, vaikka vieressä olisi äiti ja vauvakin ruokittavana" :D

Vierailija
5/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askartele sellainen iloinen kortti missä lukee "Muutaman kuukauden päästä seksi loppuu ja vauvanhoito alkaa. Nyt juhlitaan!"

Vierailija
6/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niissä tulee mukana se tuppi joka peittää sen pissatun osan.... ei siihen tupen päälle pissata.

Vierailija
7/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kata pöytä kauniisti ja laita tikku poikaystävän lautaselle.

Vierailija
8/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se pissainen tikku on vähän nou nou :D Mutta jos sen voisi jättää vessaan johonkin, josta poikkis sen todellakin näkee! Haluaisitko saada ensireaktion videolle? Tämän voisi olla kiva näyttää myös tulevalle lapselle joskus (olettaen ettei tuevan isän reaktio ole erittäin negatiivinen :D ).

Vierailija
9/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme tosikkoja ja tylsimyksiä täällä.. Voisithan leipoa vaikka kakun tai tehdä "juhlaillallisen" ja miehen kysyessä syytä kertoa tavalla tai toisella, että teistä tulee perhe :)

Vierailija
10/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niissä tulee mukana se tuppi joka peittää sen pissatun osan.... ei siihen tupen päälle pissata.

Ok, no sitten. 16 vuotta sitten ei tuppia ollut.

Vierailija
11/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vakavalta suhteelta kun puhutaan poikaystävästä.

Vierailija
12/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Post it lappu jääkaapin oveen! "Siinä se tuleva isi tekee itselleen voikkaria, vaikka vieressä olisi äiti ja vauvakin ruokittavana" :D

Lässynlää.

Vierailija
13/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet ruokaa ja katat pöydän kolmelle.

Vierailija
14/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yllättäisin miehen vähän pienemmin, ei mitään suurta spektaakkelia. Kuitenkin niin, että mies joutuisi ihan hippusen hoksaamaan :) Pyytäisin vaikka katsomaan sitä tulosta ja antaisin ohjeet käteen.

Perheelle voisi sitten keksiä jotain hauskaa tapaa kertoa uutinen. Meidän perheeseen ei kuitenkaan sopisi mikään jenkkityylinen suuri ohjelmanumero. Kukin tavallaan :)

Vierailija
15/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis ihan vaan, et meille tulee vauva? Meillä on aina mies tiennyt, kun testiä tehdään ja yhdessä on jännätty tulosta. Testin ostoa ennen jo aavistellut ja jutellut mahdollisesta raskaudesta.

Vierailija
16/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos vaan kerrot, että nyt meillä on tärpännyt. Periaatteessa ihana idea tuollainen yllätys, mutta jotenkin että se kuitenkin mielestäni asettaa isän jotenkin ulkopuoliseen tai passiiviseen asemaan. Vaikea selittää, mutta mielestäni ihan perinteinen face-to-face keskustelu on "tasa-arvosempi", kun kyseessä on kuitenkin yhteinen raskaus. Mutta kukin tavallaan. Onnea raskaudesta!

Vierailija
17/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teette vauvan, vaikka ette ole edes avopuolisoita. Aiotteko asua erillään vauvan synnyttyäkin tyttö- ja poikaystävinä?

Anna kortti johon kirjoitat " onneksi olkoon, et ole tuhkamuna!"

Ostat pullon viinaa ja rautahenkarin.

Ilmoitat, että pinppi vaihtuu pashavaippoihin.

Vierailija
18/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se! Varmasti yllättyy!

Vierailija
19/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olis ihan vaan, et meille tulee vauva? Meillä on aina mies tiennyt, kun testiä tehdään ja yhdessä on jännätty tulosta. Testin ostoa ennen jo aavistellut ja jutellut mahdollisesta raskaudesta.

Komppaan.

Vierailija
20/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mietin, että kertoisi uutisesta vaikka ostamalla pienet vauvantossut joissa lukee "i love dad" tms, mutta tuntuisi vähän epäreilulta vetkuttaa kertomista. Tosin haluaisin kertoa uutiset kasvotusten ja jos saisin itse tietää raskaudesta aamulla ja näkisin miehen seuraavaksi vasta illalla niin olisihan siinä aikaa käydä kaupassa.

Toisaalta olen niin pessimisti, etten tiedä uskaltaisinko heti alkuraskaudesta hankkia mitään vauvanvaatetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi