Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana! Miten yllätän poikakaverin?

Vierailija
08.06.2016 |

Testi näytti plussaa tänään.
Haluaisin yllättää poikaystävän hauskalla tavalla - mutta miten?
Aluks ajattelin et laitan tikun pakettiin mutta se on ehkä vähän iljettävää kun olen pissannut siihen.
Onko muita ideoita?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätä hänet sukkapuikkoabortilla ja purkkiin säilötyllä sikiöllä.

Vierailija
42/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mieskö on ollut koko ajan itse myötämielinen lastenhankintaan, vai pettikö av-mammalla taas kerran pillerit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä ihmeellinen ilmapiiri täälläkin keskustelussa vallitsee? Entä sitten jos joku haluaa keksiä jonkin hauskan tavan kertoa iloinen uutinen? Toisille pareille sopii yhteinen testituloksen jännittäminen, toiset kertovat viestin välityksellä, toinen ehkä kertoo sivulauseessa uutisen ja toinen haluaa jotain erityisempää. Toki toinen osapuoli pitää tuntea kunnolla, ettei toiselle tule ikävä fiilis esim. kuvattuna olosta. Joku jo kommentoikin että raskaudesta kertominen voi olla naiselle vähän samantapainen asia kuin miehelle kosinta: saat itse päättää tyylin.

Minä haluaisin kertoa raskaudesta kivalla tavalla, jos mahdollista. En kuitenkaan viivyttelisi tarpeettomasti. Mies on raskausajan kuitenkin hieman ulkopuolinen enkä haluaisi vahvistaa tätä fiilistä. Kiva tapa kertoa voisi olla (olettaen ettei mies noteeraa sen enempää testintekoa) halaamalla ja kertomalla että testi on positiivinen.

Vierailija
44/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita faceen suurella: mä oon raskaana!! Kyllä se mies voi yllättyä kun sitä kaupassa onnitellaan.

Vierailija
45/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nään sieluni silmin ap:n järkkäilemässä tikkua johonkin pleikan päälle. Poikaystävä tulee töistä, napsasee pleikan päälle ja rojahtaa sohvalle pelaan. Ap saa itkupotkuraivarit ja äijä on ihan pihalla,et mitä tässä on tapahtumat...

Vierailija
46/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivo se tikku kakun/piirakan sisään! Poikkis yllättyy 1) siitä että olet leiponut 2) siitä että sisällä on raskaustesti 3) että se on POSITIIVINEN!

Mietin että olisin töissä "kertonut" noin enkä vaan leiponut normi suklaapatukoita kuivakakun sisään mutta iski laiskuus 😁

Vierailija
47/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sille oma rantapallo, ja sano että sullakin on kohta samanlainen.

Vierailija
48/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta laatikollinen donitseja, ja sisään lappu: "alas hotkia, en halua olla ainoa isomahainen"

Vierailija
49/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat paperimassaa ja siitä askartelet sukupuolielimet ja munarakkulan ja siittiön. Sitten myös kaikki vaiheet hedelmöittyneestä munsalousta vauvaksi ja niitä apuna käyttäen esität miehelle raskauden. Tai jos et jaksa noin hankalasti niin esitä se pantomiiminä! Siinä miehellä mukava yrittää arvailla!

Vierailija
50/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tekstaria että kohta vaihtuu petipuuhat vauvanhoitoon.

Vierailija
51/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä? Niin te ootte ap jotain 16 vuotiaita? 

Vierailija
52/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leivo se tikku kakun/piirakan sisään! Poikkis yllättyy 1) siitä että olet leiponut 2) siitä että sisällä on raskaustesti 3) että se on POSITIIVINEN!

Mietin että olisin töissä "kertonut" noin enkä vaan leiponut normi suklaapatukoita kuivakakun sisään mutta iski laiskuus 😁

Mitää? Miksi tämä ei saa kannatusta? Olette vaan kateellisia kun teillä ei ole luovuutta ja/tai positiivista raskaustestiä 😂😆

Vierailija
53/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä että onko tullut jo tämä ehdotus, mutta käy ostamassa yksi pulla, laita se uuniin ja pelkkä uunin valo päälle ja eikun odottamaan, että mies hoksaa pullan uunissa

Olin ehdottomasti tätä samaa. :) jos ei hetkeen tajua niin sano et meeppä kattomaan mitä on uunissa.

Vierailija
54/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulla uunissa -temppu ei toimisi meillä.. yhdessä asuttu kymmenen vuotta ja vähissä on ne kerrat kun mies olis spontaanisti vilkaisu uuniin, valot päällä tai ei :'D

Ehdotan niinkin radikaalia ratkaisua kuin että vaan kerrot sille kun se tulee kotiin. Olettaen että tämä ei ole amerikkalaista tositeeveetä.

Vierailija
55/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä ihmeellinen ilmapiiri täälläkin keskustelussa vallitsee? Entä sitten jos joku haluaa keksiä jonkin hauskan tavan kertoa iloinen uutinen? Toisille pareille sopii yhteinen testituloksen jännittäminen, toiset kertovat viestin välityksellä, toinen ehkä kertoo sivulauseessa uutisen ja toinen haluaa jotain erityisempää. Toki toinen osapuoli pitää tuntea kunnolla, ettei toiselle tule ikävä fiilis esim. kuvattuna olosta. Joku jo kommentoikin että raskaudesta kertominen voi olla naiselle vähän samantapainen asia kuin miehelle kosinta: saat itse päättää tyylin.

Minä haluaisin kertoa raskaudesta kivalla tavalla, jos mahdollista. En kuitenkaan viivyttelisi tarpeettomasti. Mies on raskausajan kuitenkin hieman ulkopuolinen enkä haluaisi vahvistaa tätä fiilistä. Kiva tapa kertoa voisi olla (olettaen ettei mies noteeraa sen enempää testintekoa) halaamalla ja kertomalla että testi on positiivinen.

Ihmettelen myös tätä ilmapiiriä. Ehkä jotain kateutta niillä, jotka eivät ole tajunneet itse, että asian voi kertoa kivalla tavalla. Ihan samoin kuin sellaiset miehet, jotka eivät ole tajunneet kosia romanttisesti, vähättelevät aina muiden kosintoja.

Myös tuosta testin tekemisestä. Me aikoinaan yritimme lasta melkein 2 vuotta. Yritys oli vahvasti yhteinen, mutta testit halusin tehdä omassa rauhassa. Syy oli lähinnä se, että noin pitkän odotuksen aikana tulee tehtyä aika monta negaa. Välillä alkaa kuvittelemaan oireita ja välillä testi täytyy tehdä ns. "ihan varmuuden vuoksi" jos joutuu esim. ottamaan jotain lääkettä ja haluaa sitä ennen 100 % varmistua, että ei ole raskaana, vaikka ei raskautta todennäköisenä pitäisikään. En halunnut miestä kuormittaa turhilla toiveilla. En tiedä ap:n tilanteesta, mutta kummallista spekuloida, että raskaus ei olisi toivottu, jos hän olisi testin tehnyt yksin.

Vierailija
56/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät yleensä välitä askarrelluista pikku tossusista, isi-bodyista ja muusta söpöstä hömpänpömpästä. Lisäksi sitä kusta roiskuu vähän muuallekin kuin siihen testikohtaan. Laittakaa ne kusiset tikkunne roskiin.

Riippuu testaustyylistä. Ei roisku jos pissaa kertakäyttömukiin ja kastaa siihen pään.

Vierailija
57/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaystävä? Niin te ootte ap jotain 16 vuotiaita? 

Outo yleistys. Mun 61 v mummolla on 64 v poikaystävä.

Vierailija
58/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät yleensä välitä askarrelluista pikku tossusista, isi-bodyista ja muusta söpöstä hömpänpömpästä. 

Esim. hyvästä illallisesta suurin osa kyllä välittää. Kummallista ajatella, että miehet eivät pitäisi mistään yllätyksistä.

Vierailija
59/59 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oispa tosi kiva ylläri töissä syödä jotain kakkua, josta löytyisikin sisältä kaikenlaisia kemikaaleja sisältävä muovitikku johon on kustu 👌 ihan sama onko se kastettu siihen kuseen tai onko siinä se tuppi, siihen on kustu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi