Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut töissä tänään 3 tuntia, olen lähettänyt yhden sähköpostin

Vierailija
08.06.2016 |

Olisi tuossa jotain pientä hommaa pöydällä odottamassa, mutta ei mitään kiireellistä.
Taidan hakea seuraavaksi kupin kahvia katsoa ruudusta uusimman jakson Huvilaa ja huussia.
Sitten onkin lounasaika.

Palkka alkaa vitosella. Kyllä kannatti viitata koulussa :)

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan lähettänyt töistä yhtään sähköpostia. Kyllä kannatti opiskella.

Vierailija
2/41 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi esimies, tiedetään kyllä sun toimettomat tunnit. Mut ei se mitään, mä katson täällä työhuoneessani yle areenaa myös suorana. Osastopalautteesta näkee kyllä esimieskin tuloksen taas syksyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinunlaistesi takia Suomen talous on mitä on. Suomalaiset on laiskoja ja kiittämättömiä palkansaajia, onko kiva kun pomosi vielä maksaa sinulle suht hyvää palkkaa ja sinä käyttäydyt noin? Häpeäisit. Yrittäjät ovat ainoita kunnon työtä tekeviä kansalaisia tässä maassa.

Vierailija
4/41 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on noin tylsä työpaikka?

Oletko laiska?

Vierailija
5/41 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Mä en ole edes jaksanut lähettää sitä sähköpostia. Mulla on kyllä ollut Post-It-lappu muistuttamassa siitä yhdestä sähköpostista jo maanantaiaamusta lähtien. Mä olen lähinnä ollut tällä palstalla, ollut Facebookissa ja katsellut, mitä teen lomamatkallani heinäkuussa.

Mulla palkka alkaa vain kolmosella, mutta silti.

Vierailija
6/41 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinunlaistesi takia Suomen talous on mitä on. Suomalaiset on laiskoja ja kiittämättömiä palkansaajia, onko kiva kun pomosi vielä maksaa sinulle suht hyvää palkkaa ja sinä käyttäydyt noin? Häpeäisit. Yrittäjät ovat ainoita kunnon työtä tekeviä kansalaisia tässä maassa.

Hah, tämä aloitushan huutaa julkista sektoria ja suojatyöpaikkaa. Siellä näitä kahvinjuojia piisaa.

Vierailija
7/41 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa ollut vuosia tylsääkin tylsempi työ. Vaihdoin jopa työpaikkaa, kun toimettomuus alkoi häiritä, mutta päädyin ojasta allikkoon. Olen aikaisemmin kärsinyt burnoutin ja tilanne oli sinällä helpompi, kun oli ongelma, josta puhua ja kaikki pyrkivät keksimään ratkaisun. Mutta menepä tässä taloudellisessa tilanteessa valittamaan, että boreout sulattaa aivot ja että työkaverit varastavat kaikki hommat...

Jollekin työttömälle tai ylityöllistetylle ongelmani kuulostaa oudolle, tiedän sen itsekin. Ei vain tunnu, että tekisi elämällään mitään järkevää ja aika kuluu ihan tuhottoman hitaasti, kun ei ole mitään tekemistä. Tasan ei käy nallekarkit.

Vierailija
8/41 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona ja tilasin juuri pitsan (kinkku, paprika, mozarella). Palstailen sen aikaa kun saan lätyn käsiini ja menen katsomaan boksilta Outcastin ensimmäisen jakson.

Palkka alkaa kutosella ja viittasin harvoin :]

Vierailija
9/41 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä on monenlaisia, yleensä mitä pienempi palkka niin sitä enemmän sen eteen joutuu tekemään, esim lähihoitajat..

Vierailija
10/41 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiskymppiä kuussa siitä, että jakaa persettä ei ole kovin paljon ..

Vierailija
11/41 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kotona ja tilasin juuri pitsan (kinkku, paprika, mozarella). Palstailen sen aikaa kun saan lätyn käsiini ja menen katsomaan boksilta Outcastin ensimmäisen jakson.

Palkka voi alkaa kutosella, mutta kuinka monta kokonaislukua mahtaa sisältää. 

Vierailija
12/41 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, tämä aloitushan huutaa julkista sektoria ja suojatyöpaikkaa. Siellä näitä kahvinjuojia piisaa.

Uskokaa tai älkää, julkisella on myös niitä työntekijöitä jotka haluaisivat tehdä työnsä hyvin ja täsmällisesti, mutta esimiehenä on joku vätys pälli joka terrorisoi koko järjestelmää ja sen toimivuutta. Huono johtamiskulttuuri on julkisen sektorin syöpä ja kuolema. Niin kauan kuin tuijotetaan pelkkiä tutkintoja ja muita lisäkurssituksia, ei saada hyviä ja innovatiivisia johtajia.

Vierailija
13/41 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän nolo työ. Hävettäisi kertoa lapsille mitä äiti tekee. Vielä enempi hävettäisi kertoa omille isovanhemmille tai jopa vanhemmille, että iso palkka juoksee ja juon kahvia koko päivän ja istun perseelläni.

Vierailija
14/41 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omapa on häpeäsi

Vierailija
15/41 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on ollut noin tylsä työ joskus, enkä ollut edes esimies. Siihenkin tottuu ja alkaa pitää normaalina. Sitä tulee entistä saamattomammaksi kun on vähän tekemistä. Mutta työn merkityksettömyys alkoi vauvata niin paljon, että lähdin. Ajattelin, että on musta parempaankin. Ja niin oli.

Vierailija
16/41 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkka voi alkaa kutosella, mutta kuinka monta kokonaislukua mahtaa sisältää. 

Ei se kokonaislukujen määrä vaan suuruus. Ja voi ne olla desimaalilukujakin.

Vierailija
17/41 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän nolo työ. Hävettäisi kertoa lapsille mitä äiti tekee. Vielä enempi hävettäisi kertoa omille isovanhemmille tai jopa vanhemmille, että iso palkka juoksee ja juon kahvia koko päivän ja istun perseelläni.

No miksi ihmeessä pitäisi kertoa? 

Vierailija
18/41 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi ihmeessä pitäisi kertoa? 

No älä kerro sitten. Kyllä ne lapset jossain vaiheessa kysyy, mutta voithan valehdella. Sitten jossain vaiheessa, kun he ovat jo tarpeeksi viisaita ymmärtääkseen mitä sä siellä töissä teitkään kun heidät vietiin päiväkotiin, niin puffff....

Vierailija
19/41 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5€ tunnissa ei ole mikään kova palkka.

Vierailija
20/41 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näin leppoisia työpaikkoja löytäisi? Ottaisin tuollaisen riemusta kiljuen vastaan, eikä tuottaisi ongelmia palstailla päivät pitkät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi