Pääsin laihduttamalla normaalipainoon, mutta sorruin tunnesyöpöttelyyn ja lihoin takaisin :(
Ahdistaa ja tympii kun vaatteet kinnaa. Mistä motivaatiota uuteen yritykseen, ja ennen kaikkea, miten opin pois tunnesyöpöttelystä? Syön iloon, suruun, stressiin,...
Kommentit (7)
Toisinaan syön myös yksinäisyyteen ja seksin puutteeseen. ap
Mua taas ottaa päähän se, että mulla on vaan yksinkertaisesti jatkuvasti NÄLKÄ! Ylipainoa n. 8 kiloa eikä ole tahdonvoimaa laihduttaa, kun vatsa kurnii aivan jatkuvasti :( Miten sais tän näläntunteen pois?
Kuinka voi syödä stressaantuneena? Silloinhan se ruoka kaikista vähiten maistuu.
Vierailija kirjoitti:
Mua taas ottaa päähän se, että mulla on vaan yksinkertaisesti jatkuvasti NÄLKÄ! Ylipainoa n. 8 kiloa eikä ole tahdonvoimaa laihduttaa, kun vatsa kurnii aivan jatkuvasti :( Miten sais tän näläntunteen pois?
Vetelähköllä kaurapuurolla se onnistuu.
Mulla kans sama juttu, tosin en ole tunnesyöjä.. Mitat 162/55, pitäis laihduttaa ainakin 5kg :(
Vierailija kirjoitti:
Syömällä sellaista ruokaa, joka vie nälän ja pitää se pois seuraavaan ruokailuun asti.
:)