Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pötkölle vyötärö?

Vierailija
07.06.2016 |

Millä saan kapeamman vyötärön? Olen mallia litteä ja leveä.
Vastaus ei ole laihduttaminen koska ylipainoa ei ole. Vastaus ei myöskään ole korsetti =)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaspäin levenevä skater-tyylinen hame ja jokin näyttävästi leikattu yläosa, jotka ovat molemmat vyötäröltä tyköistuvia. 

Vierailija
2/9 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtahepo kirjoitti:

Alaspäin levenevä skater-tyylinen hame ja jokin näyttävästi leikattu yläosa, jotka ovat molemmat vyötäröltä tyköistuvia. 

sorry, Näyttäisin transvestiitilta sillä olen naiseksi melko lihaksikas. Lähinnä tarkoitin vartalon muokkaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko etsinyt netistä jotain lihastreenejä, joilla saisi vyötärölle enemmän draamaa? Käynee laihduttamattakin. 

Vierailija
4/9 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jossei mikää kelpaa nii et saa :D korsetti tai elä ilman vyötäröä.

Vierailija
5/9 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtahepo kirjoitti:

Oletko etsinyt netistä jotain lihastreenejä, joilla saisi vyötärölle enemmän draamaa? Käynee laihduttamattakin. 

Etsisin jos tietäisin mitä etsiä =) Vyötärölle lisää draamaa ei tuottanut tulosta.

Olen aloittanut pilateksen, kävelen (ehkä joskus pystyn juoksemaan) ja aloitin käymään TRX-treenissä.

Vierailija
6/9 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et valitettavasti voi vyötäröä saada, ihmisen perusruumiinrakenne tulee geeneistä. Minulla myös pötkövartalo. Voit tietysti käydä leikkauttamassa muutaman kylkiluun pois, mutta en suosittele. Kannattaa vain hyväksyä itsensä sellaisena kuin on :)

Vierailija
7/9 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et valitettavasti voi vyötäröä saada, ihmisen perusruumiinrakenne tulee geeneistä. Minulla myös pötkövartalo. Voit tietysti käydä leikkauttamassa muutaman kylkiluun pois, mutta en suosittele. Kannattaa vain hyväksyä itsensä sellaisena kuin on :)

Tätä mä vähän pelkäsinkin. 

Aika taitavasti osaan kyllä pukeutumisella peittää pötköyteni =) Näillä mennään, yritän pitää painoni kurissa

Vierailija
8/9 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma korsetissa on?

Kyllä ne 50- luvun filmitähdetkin oli saaneet vyötärönsä korsetilla.

Vierailija
9/9 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ongelma korsetissa on?

Kyllä ne 50- luvun filmitähdetkin oli saaneet vyötärönsä korsetilla.

Mä luulisin että korsetti ahistaa ja puristaa. En tiedä kun en ole kokeillut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi