Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joiden mies ei pese kunnolla/riittävän usein käsiään; Miten mies perustelee huonoa hygieniaansa?

Vierailija
07.06.2016 |

Jos esim huomautat hänelle asiasta

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulemma käsillä pyyhi. Ei pese käsiään kun käy paskalla. Laittaa ruokaa (tykkää laittaa) ja pakotan pesemään silloin ennen kuin aloittaa. Ainoa vaihtoehto on sanoa, että en syö sun tekemää, jos et pese. Saan kyllä tehtyä itselle sapuskat, mutta mies tykkää kokata. 

Vierailija
2/13 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kysyn mieheltä asiaa, niin vastauksena on tuhahdus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuulemma pessyt käsiä tänään jo monta kertaa. Ei niitä kuulemma koko ajan tarvitse liottaa. Juuri muutama tunti sitten on pessyt, niin ei niitä nyt sitten vessareissun jälkeen tarvitse pestä, kun edellisestä pesusta on kuitenkin niin vähän aikaa.

Vierailija
4/13 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukon mielestä käsienpesu on naisten hommaa. Ei ole työmies eikä mikään, jos kädet eivät näytä likaisilta. Kyllä ne sitten saunassa puhtaaksi tulevat sen verran kuin tarvitsee.

Vierailija
5/13 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiseen tapaansa ei niin mitenkään.

Vierailija
6/13 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En minä ole koskaan kipeä. Ei minun tarvitse käsiä pestä."

Vierailija
7/13 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko te, että kädet pysyvät kauankin puhtaina pesun jälkeen? Ilma on täynnä pöpöjä, se on pikku hetki, niin ne kosteat kädet ovat taas "likaiset", vaikkakaan eivät näkyvästi.

Minä siis kannatan käsipesua, mutta joskus tuntuu, että ihmiset eivät oikeasti tajua, että käsiä ei saa puhtaiksi.

Vierailija
8/13 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan olis sellaisen barbaarin kanssa, hyi saatana.

Vierailija
9/13 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä käsiä juuri muuten tarvitse pestä kuin vessakäynnin jälkeen, paitsi sitten, jos tekee muuten jotain likaista työtä. Turha käsien pesu tuhoaa vain hyödyllisen bakteerikannan käsien iholta ja voi aiheuttaa myös käsi-ihottumaa joillekkin.

Vierailija
10/13 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan olis sellaisen barbaarin kanssa, hyi saatana.

"Uolevi-Untamo rakas, minusta meidän pitää nyt vakavasti puhua avioerosta, kun tämä sinun käsienpesuongelmasi on aivan ratkaisematon asia".

Vierailija
11/13 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletteko te, että kädet pysyvät kauankin puhtaina pesun jälkeen? Ilma on täynnä pöpöjä, se on pikku hetki, niin ne kosteat kädet ovat taas "likaiset", vaikkakaan eivät näkyvästi.

Minä siis kannatan käsipesua, mutta joskus tuntuu, että ihmiset eivät oikeasti tajua, että käsiä ei saa puhtaiksi.

Juuri sen takia niitä käsiä pestäänkin vessassakäynnin jälkeen ja ennen ruokailua!

Vierailija
12/13 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä ymmärrän miks mulla ei oo naista, pesen käteni aina ulkoatullessa, vessan jälkeen, ennen ruuanlaittoa ja jos kosken johonkin likaiseen. Pitää lopettaa käsienpesu ni ehkä saan naisen.

Vierailija
13/13 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä käsiä juuri muuten tarvitse pestä kuin vessakäynnin jälkeen, paitsi sitten, jos tekee muuten jotain likaista työtä. Turha käsien pesu tuhoaa vain hyödyllisen bakteerikannan käsien iholta ja voi aiheuttaa myös käsi-ihottumaa joillekkin.

On ihan suositeltavaa myös esim kaupasta/työpaikalta/koulusta/päiväkodista kotiin tultaessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän