Onko prööt pieru-ääni teidän suosikki?
Kommentit (16)
Onhan se. Vielä kun saat tehostettua sen kun istut penkillä, niin ei sen parempaa.
Se kun tulee pieru joka rappu-askelmalla
Pa-pa-pa-pa-pa-paa, konekiväärityyliin .
Mika kirjoitti:
Olin kaupan rullaportaissa menossa ylös , kiireisenä ajattelin kävellä samalla askelmia ylös. Ilman mitään varoitusta tai tunnetta vaarasta joka askeleella pääsi pieni "vauhtipaukku" useampi. Pokkana vaan jatkoin asioille välittämättä takana olijoista.
Vierailija kirjoitti:
Mika kirjoitti:
Olin kaupan rullaportaissa menossa ylös , kiireisenä ajattelin kävellä samalla askelmia ylös. Ilman mitään varoitusta tai tunnetta vaarasta joka askeleella pääsi pieni "vauhtipaukku" useampi. Pokkana vaan jatkoin asioille välittämättä takana olijoista.
Mulla kävi noin kun kävelin rappusia ylöspäin rupes tulemaan joka askelmalla oikein kova äänisiä pieruja. Varmasti asukkaat ihmetteli mitä hemputin ääniä
Semmoinen kimakka vihellys on paras. Tai sitten lähes äänetön pffhhh.
Niin erikoinen kysymys, että pakko vastata :D
Prööt on hyvä. Muita hyviä: prööf (kumea pieru vessanpönttöön), plört, mmpröööt, prraaaap
Vauvojen sellaiset todella kireät pierut ovat hauskoja. Mua ilahduttaa nuoremman lapseni rennot heräämispierut edelleen.
Prrrrrrööööööööööööööööööööööööööööttt!
Lempparit on konsu, vinkasut ja ankkapilli
Sellainen kimeä ja melodinen pUUUUuuuUuu on paras <3
Vierailija kirjoitti:
Sellainen kimeä ja melodinen pUUUUuuuUuu on paras <3
En ole kuullutkaan! :D
Esim. Pruut, prup eivät ole ollenkaan kivoja. Tai joku vinkuva tai kimakka iiiiii.
ap