Nainen! Voisitko seurustella kannabista päivittäin käyttävän miehen kanssa?
Kommentit (176)
Vierailija kirjoitti:
Voisin ja olen seurustellutkin.
Normaali tyyppi, hyvässä työssä ja elämä kaikinpuolin kunnossa.
Poltti iltaisin yhden jointin, nussittiin ja nukkui sen jälkeen kuin tukki.
Pystyikö hän lähtemään esimerkiksi matkalle, josta jointtia ei saanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poltti iltaisin yhden jointin, nussittiin ja nukkui sen jälkeen kuin tukki.Pystyikö hän lähtemään esimerkiksi matkalle, josta jointtia ei saanut?
Kyllä, omani pystyy, aivan mainiosti. AP
En todellakaan. En edes satunnaiskäyttäjän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poltti iltaisin yhden jointin, nussittiin ja nukkui sen jälkeen kuin tukki.Pystyikö hän lähtemään esimerkiksi matkalle, josta jointtia ei saanut?
Onko todettu käytännössä esim. viikonlopun reissulla vai onko ukon omia puheita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkiä aikoja voi olla /on ilman? Tekeekö kahden viikon reissu tiukkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko todettu käytännössä esim. viikonlopun reissulla vai onko ukon omia puheita?
Juuri kävi Virossa. Hauskaa oli, omien puheiden mukaan ;(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies pystyy olemaan ilman, tykkää rentoutua illalla. AP
en todellakaan, ällöttää se haju, ja minkä tahansa päihteen käyttäminen liian usein on turnoff
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies pystyy olemaan ilman, tykkää rentoutua illalla. AP
Pistää kyllä miettimään, miksi rentoutuminen ei onnistu muulla tavalla.
Olen seurustellut. Ei enää ikinä! Puistattaa pelkkä muistokin siitä nahjuksesta. (Odotan kyllä jo sitä vakioviestiä, jossa kerrotaan menestyvien liikemiesten ja lääkäreiden pajauttelevan. Nahjuksia nekin.)
Eli en voisi seurustella missään nimessä. Olen sitä joutunut sietämään kerran yhden parisuhteen verran. Siihen se parisuhde sitten loppuikin, mies taantui etanan tasolle kahdessa vuodessa. Ahdistuskohtauksia jne. Ennen oli ihan normaali, rento ja terve tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
En voisi. En näkisi touhussa päivittäin käytettynä mitään järkeä, lähinnä vaan haittaa kun rahaa menisi moiseen ihan turhaan jatkuvasti ja mies pilvessä päivittäin. Mikä pointti?
Se jointti. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kun en muista mitään kohdetta, mistä ei olisi iltasavuja saanut.
Matkusteltiin useamman kerran vuodessa eri kohteissa, enkä tosiaan muista, että ikinä olisi ilman jointtia jäänyt.
Mun vanhempien luona kyläillessä hän ei polttanut, eikä asia ollut hänelle ongelma.
Ei ikinä. Mitä päihteisiin tulee niin onhan kannabis harmittomimmasta päästä, mutta päivittäinen käyttö meinaa että aine joko on ongelma tai siitä tulee sellainen. Sitä paitsi selvin päin kestä pirukaan kuunnella sitä mukafilosofista sössötystä kun jokainen paukuissa mieleen tullut idea on olevinaan niin saakelin nerokas.
Lähde: yksi eksä oli tommoinen. Harvoin mä silloin itekään selvin päin olin. :P
Vierailija kirjoitti:
Olen seurustellut. Ei enää ikinä! Puistattaa pelkkä muistokin siitä nahjuksesta. (Odotan kyllä jo sitä vakioviestiä, jossa kerrotaan menestyvien liikemiesten ja lääkäreiden pajauttelevan. Nahjuksia nekin.)
Eli en voisi seurustella missään nimessä. Olen sitä joutunut sietämään kerran yhden parisuhteen verran. Siihen se parisuhde sitten loppuikin, mies taantui etanan tasolle kahdessa vuodessa. Ahdistuskohtauksia jne. Ennen oli ihan normaali, rento ja terve tyyppi.
Vai tuollaisen jutun keksit tällä kertaa.
"Valtaosalle kannabiksen käyttäjistä ei aiheudu todettavaa fyysistä tai psyykkistä haittaa edes pitkäaikaiskäytössä (Lancet 1995)"
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä. Mitä päihteisiin tulee niin onhan kannabis harmittomimmasta päästä, mutta päivittäinen käyttö meinaa että aine joko on ongelma tai siitä tulee sellainen. Sitä paitsi selvin päin kestä pirukaan kuunnella sitä mukafilosofista sössötystä kun jokainen paukuissa mieleen tullut idea on olevinaan niin saakelin nerokas.
Lähde: yksi eksä oli tommoinen. Harvoin mä silloin itekään selvin päin olin. :P
Jännä miten kannabiksen lääkekäyttäjille ei yleensä tule minkäänlaisia ongelmia, vaikka vahvaa kannabista käytetään joka päivä, ja annostus on monisatakertainen päihdekäyttäjiin verrattuna. Voisit siis ilmeisesti olla kannabiksen lääkekäyttäjän kanssa, joka käyttää kannabista vaikkapa viisi grammaa päivässä, mutta kavahtaisit kannabiksen satunnaista päihdekäyttäjää, joka käyttää kannabista gramman kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Sitä paitsi selvin päin kestä pirukaan kuunnella sitä mukafilosofista sössötystä kun jokainen paukuissa mieleen tullut idea on olevinaan niin saakelin nerokas.
Tuo on yksilön, ei aineen ominaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voisi. Ja olen tehnyt töitä käyttäjien parissa, joten tiedän mistä puhun.
Et tiedä, koska työsi puolesta olet nähnyt vain ongelmakäyttäjiä.
Päivittäin hatsit polttavalla ei automaattisesti ole ongelmaa eikä siis syytä hankkiutua hoitoon -> et tiedä näistä tyypeistä mitään.
Hahhaa, hauska väärinkäsitys sulta :D Siis olen ollut töissä paikassa, jossa noin puolet työntekijöistä rentoutui joka ilta polttelemalla. Ja voin kertoa, et se raitis puolikas teki noin 80% töistä, siivosi kämpät, laittoi safkat ja hoisi asiat, kun nämä toiset viihdekäyttivät. Eli ei, en ryhdy (enää) looserin piiaksi ja äidiksi.
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä taas yksi stereotypioiden varaan rakennettu kannabissatu.
Poltti iltaisin yhden jointin, nussittiin ja nukkui sen jälkeen kuin tukki.