Hottikset 2.0
Kommentit (641)
Olen kateellinen Danille kun on onnistunut iskemään jumalaisen Eveliinan.
Suurin osa noista vaikuttaa n.14 v teiniltä....
Tää on niiiiin tylsä ohjelma!
Eihän tossa tapahdu mitään ja noi ihmiset on ihan blaah. Vahingossa oli Nelonen päällä mutta kyllä vaihtuu kanava!
Oon kattonu tän jakson jo etukäteen, ja jotenkin tuon Villen käytös kuvottaa jakso jaksolta enemmän. Dani on sentään ihan rehellisesti kuspää, mutta tuo Ville on jollakin "älykkäämmällä" tavalla pelottava - ihme pakkomielle aina nöyryyttää ei-miellyttäviä treffikumppaneita leikin varjolla. Saan tuosta tyypistä kylmiä väreitä.
Ja okei, onhan tuo hänen treffikumppaninsa tässä jaksossa melko omalaatuinen, mutta vaikutti kuitenkin ihan herttaiselta tytöltä.
Miksi Karri roikottaa tota ruutupaitaa lanteillaan? Joo, se on kai olevinaan joku muoti, mutta on kyllä typerän näköstä.
Apua, oon ollu samassa lukiossa ton Markuksen kanssa, joka on treffeillä Adan kanssa. :D
Adan pidennykset on tosi kamalat :O
Katsoin ensin, että Villen deitti on varmaan polttanut pahasti naamansa auringossa, mutta se taiskin olla poskipunaa...
Ihanan herttaisen oloinen se Villen deitti. :)
Miks noin kauhean keltaiset vaatteeT?
Kaikki deitit on aina arvosteltu raadissa muiden toimesta mutta Villen viime jakson festarideittiä ei..Mietin, että olikohan arvostelut niin pahoja, että niitä ei päätetty näyttää. Ville oli tämän jakson treffeilläkin täysi törkimys, suorastaan kuvottava.
Tulee Kiira Korpi mieleen tosta Karrin treffiseurasta.
Vierailija kirjoitti:
Apua, oon ollu samassa lukiossa ton Markuksen kanssa, joka on treffeillä Adan kanssa. :D
Pakko vielä jatkaa, että on kyllä vanhentunut ihan hirveästi. Niin kuin Ada sano, niin paljon ikäistään vanhemman näkönen. Tosin taisi olla sellainen jo lukiossa.
Antaako toi Ville tahallaan itestään kusipääkuvan noilla treffeillä vai onko se oikeesti tommonen?
Vierailija kirjoitti:
Oon kattonu tän jakson jo etukäteen, ja jotenkin tuon Villen käytös kuvottaa jakso jaksolta enemmän. Dani on sentään ihan rehellisesti kuspää, mutta tuo Ville on jollakin "älykkäämmällä" tavalla pelottava - ihme pakkomielle aina nöyryyttää ei-miellyttäviä treffikumppaneita leikin varjolla. Saan tuosta tyypistä kylmiä väreitä.
Ja okei, onhan tuo hänen treffikumppaninsa tässä jaksossa melko omalaatuinen, mutta vaikutti kuitenkin ihan herttaiselta tytöltä.
Jep, en tajua miten jostakin ihmisestä voikin saada niin erilaisen ensivaikutelman. Ville vaikutti ensimmäisissä jaksoissa jotenkin söpöltä, kun oli kenties ihastunut Amandaan. Ehkä jopa vähän ujolta ja tietylla tavalla herrasmieheltä. Mutta mitä vielä. Voiko enempää väärä vaikutelmaa saada. Hän on häijy ja suorastaan ilkeä. En tiedä luuleko hän itse olevansa jotenkin hauska, vaikuttaa kyllä aika tahalliselta käytökseltä. Hänen mielestään ihmisiä (naisia) saa kohdella tylysti, jolleivät he vastaa hänen naisihannettaan.
En voi sille mitään, että musta Karri on jotenkin limasen olonen.
Vierailija kirjoitti:
En voi sille mitään, että musta Karri on jotenkin limasen olonen.
Samaa mieltä. Limanuljaskan ja feikin oloinen. En panis.
Mun mielestä Karri on ihana.