Hottikset 2.0
Kommentit (641)
Kyllä mä mietin, mites toi Villen ammatti sopii ton kullien vilauttelun kanssa yhteen? No eipä sitä sairaanhoitajakaan ole aina sisar hentovalkoinen, vaan ihminen, mut kyllä tommonen mun mielestäni vie jokseenkin ammatillistakin uskottavuutta, että näyttelee privapaikkojan kaikelle kansalle. Tai sitten olen kenties jotenkin vanhanaikainen, kun näin ajattelen.
Jaa Tommi on muuttanut Hämeenlinnaan. Siks ei oo enää tullu Tampereen yökerhoissa jatkuvasti vastaan. :D
Ois saanut toi rakkausvalmentaja antaa palautetta Villelle sen treffikäyttäytymisestä.
Ville ois varmaan oikeesti vetässy housut jalastaan, jos sen jollain treffikumppanilla ois ollu synttärit.
Nyt on Tommi-rassukalla persoonaan sopiva hiustenväri.
Näittekö kuka esiintyy seuraavassa jaksossa?;)
"Jos Tommi ois kala ni se ois meduusa" ... :D Ehkä paikkaansapitävin kommentti Amandalta ikinä.
Upea Hartolan Keisari seuraavassa jaksossa. Toivottavasti laittaa peiton heilumaan. Ps. Johtaja Manninen oli kuuma.
Voi luoja taas tuon Julian käytöstä ennakkojaksossa. Kamala ämmä.
Huomasitteko muuten, että Villen RMJ-deitti oli siinä Hintikan keskustelushowssa Mutsis on- tyypin kanssa.
Ville oli sitten päättänyt käydä esittelemässä kivaa luonnettaan myös Kiss Bang & Lovessakin.
Vierailija kirjoitti:
Ville oli sitten päättänyt käydä esittelemässä kivaa luonnettaan myös Kiss Bang & Lovessakin.
Nyt se kierrätys alkaa, kaikkiin mahdollisiin ohjelmiin vaan mukaan, tämähän on entuudestaan tuttua.
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä aika nolo siinä :D. Ville taitaa olla sellainen, ettei kukaan ole tarpeeksi hyvä tai kelpaa hänelle. Näitä joita ei kelpuuta saakin kohdella miten lystää.
Hmm.. Ville hottiksissa ja vielä Kiss Bang & Lovessakin. Kyllä minäkin pidän hauskaa ja minulla on oma vapaa-aikani, mutten TODELLAKAAN lähtisi esittelemään sitä tv:seen ja vielä tällaisiin ohjelmiin! Syö aika paljon ammattiuskottavuutta.
T: Sairaanhoitajaopiskelija
Hoitaakohan Ville sairaanhoitajana potilaita siinä järjestyksessä miten naamataulut miellyttää..?
Huvittaa kun oma ystävä, joka on aivan ihana ihminen ja hyväsydäminen, haki tuonne Turkuun sh-linjalle eikä päässyt. Noh... Villen ne on sinne sitte ottaneet.
Vapaa-aika ja ammatti on kaksi eri asiaa, on totta että syö ammattiuskottavuutta tuollainen mutta kuitenkin. Vaikka sä olisit millanen sekoilija vapaa-ajallas, voit sä olla todella hyvä työssäsi. Ehkä Ville vapaa-ajallaan katsoo naamataulua, työssään taas ei tippaakaan (toivottavasti?).
Onko näitä pistoshoitoja pakko tunkea joka paikkaan?
Pointsit Julialle, ettei lähtenyt ottamaan naamaansa mitään pistoksia.
Plaah, tää on kyllä tylsä ohjelma. Etenkin tuo rakkausvalmentaja oli. Miksi ihmeessä tv:ssä näytetyt huonot esimerkit Jaakosta ja hyvät Amandasta eikä muista mitään?