Hottikset 2.0
Kommentit (641)
"Hyvä runko ikäsekseen"
Mitä toi nyt tarkotti?
Jestas mitä latteuksia noi latelee treffeillään.
Mä en ikinä kiinnostuis miehestä, jolla on toi h*lvetin hevosnaamari.
Voi ei, tulee vähän myötähäpeä Juhan kännäämistä katsellessa..
Juha ois kyllä raskas kaveri. Kaikki oma biletysaika menis sen kaitsemiseen.
Hah, Julia on kerrankin hiljaa, kun ääni meni
Aikuinen ihminen pillittää ku ääni lähtee yhyyy voi vittu ku mulla on treffit lässynlää. Kannattais varmaan miettii, että ehkä on oma vika ku pitää aina huuta kilpaa muiden päälle.
Aada näyttää ihan venäläiseltä.
Aivan järkyttävän tökerö toi Ville...
Suloisen oloinen treffikumppani Julialla.
Ville se jakelee toisia mahdollisuuksia.
Miksi ihmeessä noiden piti pystyttää tuo typerä teltta, kun kuitenkin niillä oli se luksuslinja-autokin? Siellä vaihtoivat vaatteet ja kävivät pesulla? Ja mikä tuo Danin ja Even kuvio on?
Miks täältä kommentit häviää :D
Huomaa ettei ohjelma kiinnosta kauheesti ketään, kun täälläkin on niin hiljasta. Mä katson kun en löydä kaukosäädintä :D
Toi Villen deitti on pelottavan innokas, nolo!!!
Miks joku randomi puristeli Danin nännejä? :D
Vierailija kirjoitti:
Miks joku randomi puristeli Danin nännejä? :D
Ihmiset tekee festareilla kummallisia asioita. :D
Festarit on kyllä oikeasti varmaan ihan kiva paikka treffailla uusia ihmisiä.
Tulen vähän jäljessä mutta eihän toi nyt ikinä mikään laatusarja ole ollut mutta mielestäni täysi pohjanoteeraus miten Ville käyttäyttyi näillä edellisillä minigolf- treffeillä. Olin aiemmin ajatellut, että hän on varmaan koko porukan fiksuin tai no niin, siihen ei paljon vaadita. Mutta hän oli suorastaan ilkeä! Ja mitä muu porukka tekee, komppaa ja ihailee Villeä, kuinka _hauska_ hän oli treffeillä. Amanda oli ainut, jonka mielestä käyttäytyminen oli jokseenkin erikoista treffeiksi.
Kauhulla odotan miten muut parjaavat Villen viimeisimmän treffikumppanin, kun ei varmastikaan täytä heidän kriteereitään. :/
Eikö se oo ~saman ikänen, tai jopa nuorempi, kuin Dani? Ja siis vuosia Juhaa nuorempi.