Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hottikset 2.0

Vierailija
07.06.2016 |

Mitä mieltä uusista hottiksista?
http://www.ruutu.fi/video/2647422

Kommentit (641)

Vierailija
521/641 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dani on oikeesti aika mitäänsanomattoman näköinen. Lisäksi vitun rasittava. Sais Eve paremman.

Eve on kova bailaamaan. Pahempi kuin Dani. Kummallekin kaverit tärkeitä. Nämä heitä yhdistää.

Vierailija
522/641 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kas, eivät sentään tällä kertaa ihan totaalisesti lytänneet Adan treffikumppania.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/641 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amandalta tulee kyllä ihan fiksua kommenttia. Ei tosiaan kannata treffeillä kysellä omasta ulkonäöstään.

Vierailija
524/641 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kattonu tän jakson jo etukäteen, ja jotenkin tuon Villen käytös kuvottaa jakso jaksolta enemmän. Dani on sentään ihan rehellisesti kuspää, mutta tuo Ville on jollakin "älykkäämmällä" tavalla pelottava - ihme pakkomielle aina nöyryyttää ei-miellyttäviä treffikumppaneita leikin varjolla. Saan tuosta tyypistä kylmiä väreitä.

Ja okei, onhan tuo hänen treffikumppaninsa tässä jaksossa melko omalaatuinen, mutta vaikutti kuitenkin ihan herttaiselta tytöltä.

Jep, en tajua miten jostakin ihmisestä voikin saada niin erilaisen ensivaikutelman. Ville vaikutti ensimmäisissä jaksoissa jotenkin söpöltä, kun oli kenties ihastunut Amandaan. Ehkä jopa vähän ujolta ja tietylla tavalla herrasmieheltä. Mutta mitä vielä. Voiko enempää väärä vaikutelmaa saada. Hän on häijy ja suorastaan ilkeä. En tiedä luuleko hän itse olevansa jotenkin hauska, vaikuttaa kyllä aika tahalliselta käytökseltä. Hänen mielestään ihmisiä (naisia) saa kohdella tylysti, jolleivät he vastaa hänen naisihannettaan.

Näköjään tosiaan on sitä mieltä, että voi käyttäytyä miten vain, kun treffiseura ei miellytä. Onneksi Karri antoi vähän palautetta.

Vierailija
525/641 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo Karrin treffikumppani näyttää niin tutulta? Oliko viimekaudellakin treffeillä mukana ?

Vierailija
526/641 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tylsä kausi. Edellisen kauden tyhjäpää Tommi ja ällöttävä Hartolan Keisarikin vaikuttivat viihdyttäviltä näihin uusiin verrattuna. Joku mitäänsanomaton Ada ja perus suomijuntti Julia.

Vierailija
527/641 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville on kakara

Vierailija
528/641 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä vaikutti siltä, että Villen kantti ei kestänytkään naista, joka osasi sanoa vastaan ja heittää rajumpaakin läppää. Villen itsetunto ei kestä vahvatahtoista naista, vaan taitaa haluta naiseksi hissukan, jota voi dissata "leikin varjolla" jatkuvasti. Ällöttävä tyyppi.

Vierailija
529/641 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh mitä sikailua tuokin että joi toisen lasista ykkösellä puolet. Hrr.

Vierailija
530/641 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa huonosti hoidettu tuo Danin lähteminen. Ja Dani kävi hermostuneena naama nykien lätisemässä jotain tosi väkinäisesti asiasta. Huhuh.

Vierailija
531/641 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo A(a)dan deitti kommentoi, että A(a)da on puhelias? :D Onko se ennen deitannut mykkiä?

Vierailija
532/641 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä sen murtovaras jutun idea oli? Vaikutti täysin käsikirjoitetulta, mutta eihän se liittynyt lopulta yhtään mihinkään. Kämpässä kävi murtovaras, vei ilmeisesti Amandan korut ja lähti. Sitten Amanda vain kommentoi tyynesti että mut näköjään ryöstettiin. Täh? Jos ryöstö olisi tapahtunut oikeasti, ottaisiko muka noin tyynesti asian? Vai missasinko jotain oleellista?

Eiköhän Danin lähtö tiedetty tuotantotiimissä jo ennen RMJ:tä. En usko että Karrin tulo taloon oli täysi yllätys. Eiköhän Danin paikalle piti keksiä vain joku uusi Hottis, mutta asia naamioitiin vain Karrin yllätysvierailuksi.

Vierailija
533/641 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Ville on myös tosi muuttunut. Ennen sain hänestä jopa ihan hyvän kuvan. Nykyään pirumainen ja kusipäinen treffiseuralaisiaan kohtaan. Tai ilmeisesti niitä kohtaan, jotka häntä ei miellytä yhtään naistyyppinä, on jo kättelyssä katsonut oikeudekseen käyttäytyä miten lystää. Sadistisena puolena tämä, miten tykkää erilaisilla tehtävillä nöyryyttää naisia ja on ehkä vähän sovinistinkin piirteitä. Uusimmassa jaksossa myös täydellistä toisen väheksyntää röyhtäillä treffiseuralaisen naaman edessä. Nainekin sanoi, ettei tykännyt siitä.

Vierailija
534/641 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Ville on myös tosi muuttunut. Ennen sain hänestä jopa ihan hyvän kuvan. Nykyään pirumainen ja kusipäinen treffiseuralaisiaan kohtaan. Tai ilmeisesti niitä kohtaan, jotka häntä ei miellytä yhtään naistyyppinä, on jo kättelyssä katsonut oikeudekseen käyttäytyä miten lystää. Sadistisena puolena tämä, miten tykkää erilaisilla tehtävillä nöyryyttää naisia ja on ehkä vähän sovinistinkin piirteitä. Uusimmassa jaksossa myös täydellistä toisen väheksyntää röyhtäillä treffiseuralaisen naaman edessä. Nainekin sanoi, ettei tykännyt siitä.

No tosiaan on törkeää käytöstä. Eikä ymmärrä edes hävetä, vaan selittää vain, että "kun ei se nyt ollut minun tyyppinen nainen, kyllä mä sitten osaan käyttäytyä, jos tulee joku parempi"? Miten ihmeessä kukaan voi ajatella, että vain oman tyyppisille ihmisille voi olla mukava (tai edes normaali)?

Vierailija
535/641 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville on kakara

Ville on kakara, jolla on kakara itselläänkin😂 sehän on isä

Vierailija
536/641 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sekä hottikset että te arvostelette Villen viimeisintä deittiä niin paljon? :( Yksi sympaattisimmista ihmisistä, joita koko sarjassa on nähty – viime kausi mukaan lukien. Pidin jopa hänen asukokonaisuudestaan, vaikka itse enimmäkseen mustaan pukeudunkin.

Vierailija
537/641 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän Villen deitin Emmiinan näin kanssa Cristal ja Nygård tripillä -ohjelmassa. Tosi värikäs ja mielenkiintonen persoona ! :D Varmasti olis viihdyttävää katsottavaa enemmänki ja koska oon lammas ja tykkään suomalaisesta tosi-tv:stä ni nyt Emmiina jostai lisää ruutuaikaa ! Te jotka ootte erimieltä ni suksikaa kuusee. Amen.

Ps Hottikset rulaa

Vierailija
538/641 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun Jaakon treffeistä oli pelkkää negatiivista sanottavaa ja Amanda sai pelkkää positiivista palautetta. Eikö kaikkien treffeistä vois löytyä molempia?

Vierailija
539/641 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki aloittaa aina esittelynsä sanoilla "Oon tosi sosiaalinen" ja yleensä totuus on toinen.

Vierailija
540/641 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommi! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi