Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen asuinpaikka on Riihimäki?

Vierailija
25.02.2006 |

Mitkä alueet kivoja ja miksi? Mitä pitäisi välttää? Mikä päivähoitotilanne? Julkista liikennettä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peltosaari on kaupunginosa, mihin itse en muuttaisi eli sellainen kaupunginvuoka-asunto-" kolhoosi" , jossa sattuu ja tapahtuu.

Päivähoitopaikkoja on ja yleensä löytyy aika nopeastikin. Tietääkseni keskustaan aletaan rakentaa uuttta päiväkotia ja Korttionmäki-nimiselle alueelle yksityistä päiväkotia.

Itse asun omakotialueella, mutta millaiseen asuntoon olisit muuttamassa? Vuokra-asuntoon vai omistus?

Vierailija
2/7 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää hinnat olevan siedettäviä siellä. Mutta nuo peräkylät on varmaan sitten jo huonoja palveluiltaan?

Mies käy Helsingissä (keskustassa) töissä, joten matkan pitäis olla vielä kohtuullinen kestoltaan.

Eli tyypillinen tapaus: lapsiperhe haluaa enemmän tilaa vähemmällä rahalla kuin mitä Espoosta / Vantaalta saa. Täällä on turha kuvitellakaan omakotitalon ostoa, kun ei ole pesämunaa paljoakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun 3km keskustasta ja lähellä on hiihtoladut ja kivat ulkoilumetsät. Parin vuoden sisällä täällä on myös paremmat mahdollisuudet shoppailuun kun useita uusia kauppoja/-keskuksia rakennetaan. Kaikki tarpeelliset palvelut on. Sanoisin että kovasti kasvaa ja kehittyy tämä kaupunkin lähivuosina. Myös asuntojen hinnat tod. näk.nousee kasvun myötä eli nyt varmaan kannattaa ostaa asunto. Lapselle saa nopeasti hoitopaikan joko pk:sta tai pph:lta.

Peltosaareen en minäkään muuttaisi (enää..nuorempana asuin kyllä siellä), muita ns. huonoja asuinalueita ei oikeastaan ole.

Vierailija
4/7 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riksussa oli hyvät palvelut eikä ikinä jonoja missään. Tykkäsin kovasti. Baarit tosin oli karmeita, mutta se nyt ei ollut iso juttu.

Vierailija
5/7 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma rakennetaan rautatieaseman läheisyyteen joskus lähivuosina. Mutta liikenneyhteydet on hyvät (moottoritie, junaliikenne) joten aina pääsee pois jos alkaa ahdistaa...

Itse asun Kirjauksessa eli 3km päässä keskustasta, rauhallinen alue. Peltosaari on vihonviimeinen paikka, siellä on kaikki ongelmatapaukset! Parempaa aluetta lienee Hirsimäki, Koivumäki, Uramo.

Vierailija
6/7 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottoritietä pääsee 10: ssä ja 20: ssä minuutissa.

Vierailija
7/7 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa jo kyllästyttää. asumme peltosaaressa omassa osakkeessa, erittäin rauhallisessa talossa ja pihapiirissä. täällä siis on myös osaketaloja, ei vain vuokra.

peltosaarella on tuollainen paskan paikan maine, mutta pikkasen on siinä värikynä käytössä...

olen ikäni asunut täällä, ei mitään ongelmia ole ollut. ainoastaan joissakin kaupungin vuokrataloissa saattaa olla useammassa asunnossa ns. hämärämpää porukkaa, joka sitten aiheuttaa kys. talossa rauhattomuutta.

usein ne jotka haukkuvat peltosaarta, eivät ole koskaan täällä asuneet eivätkä tiedä paikasta mitään.

tämä tieto ei varsinaisesti sinuun nyt liity, sillä täällähän on vain kerrostaloja (paitsi vieressä oleva vanha peltosaari, jolle nousee koko ajan omakotitaloja), mutta haluan vain kertoa ettei tämä ole sellainen paikka jollaiseksi aiemmat vastaajat väittivät.

kurjaa kun annetaan heti paska kuva uusille ihmisille ja sitten katsotaan kieroon kun kerrot jossain että asut peltosaaressa.

mekin olemme ihan kunnollinen perhe; minä, mies ja lapsi, oma osake, työpaikat, emme ryyppää vaan pidämme rauhallisesta kotielämästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan