pääsykoetulosten odottajat
no niin, ei jaksais millään odotella 1.7. asti kun tulee tietoa..
onko teille tullut yliopiston hauista miten aikaisin tietoa, vai onko vaan pakko kärsiä juhannyksen yli...ootteko saaneet tekstari-ilmoituksia vai vain opintopolussa vai miten?
Kommentit (1328)
Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee haluamaansa paikkaan! Suomessa on tehty todella vaikeaksi kouluun pääseminen...
Vierailija kirjoitti:
Kävin kans tästä keskustelusta intoutuneena opintopolussa, ja siellähän se luki... HYVÄKSYTTY Pääsin Lapin yliopistoon opiskelemaan kuvataidekasvatusta! Se olis muutto sitten edessä :)
Miksi joku miinusti tätä? Etkö itse päässyt sisään vai muuten vaan katkera?
Harvardista ei ole vielä ainakaan tullut kirjettä.
Heheh ;) Oli pakko päästä provoamaan, kun alkaa pää jo hajota. Tuntuu että kesä menee taas pilalle kun on ensin joulusta asti painanut täysillä ja nyt odottelee tuloksia hermoromahduksen partaalla. Toki asia menee välillä pois mielestä, mutta vain ajoittain ainakin omalla kohdalla.
Hahaha te jotka alapeukutatte toisten onnea! Itse en päässyt taatusti ainakaan ykkösvaihtoehtooni mutten silti ole katkera siitä jos toinen on päässyt haluamaansa paikkaan! Ei toisen onni ole sinulta pois millään tavalla :D
Miten tolla mobiilivarmenteella pääsee tunnistautuun? Ku en tiiä tota estokoodia.. Sillä vaan kyselen, koska enää 5 avainlukua jäljellä ja ei vieläkään oo tullut uutta postissa, vaikka laitettin tulemaan jo 22.6 ":D"
Kukaan saanut tietoa sairaanhoitajaopinnoista?
LAMK iin hain sosionomiaa opiskelemaan. Ei ole vielä vastauksia kuulunut. Mites muilla? Jännittää kun niin kovasti tahtoisin opiskelemaan enkä yhtään edes osaa arvioida kuinka pääsykokeet meni :o
kärsimätön kirjoitti:
Miten tolla mobiilivarmenteella pääsee tunnistautuun? Ku en tiiä tota estokoodia.. Sillä vaan kyselen, koska enää 5 avainlukua jäljellä ja ei vieläkään oo tullut uutta postissa, vaikka laitettin tulemaan jo 22.6 ":D"
Se mobiilivarmenne on tietääkseni pitänyt jotenkin asentaa/ladata oman kännykkäliittymäsi myymälässä tms. Eli se ei toimi ilman jonkinlaista rekisteröitymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin kans tästä keskustelusta intoutuneena opintopolussa, ja siellähän se luki... HYVÄKSYTTY Pääsin Lapin yliopistoon opiskelemaan kuvataidekasvatusta! Se olis muutto sitten edessä :)
Mitä väliä jollain miinuksilla?
Onko Helsingin valtsikasta tullut vielä tuloksia kellekään......?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten miinustella ollenkaan, jos niillä ei ole mitään väliä? :D
Onko täällä Metropolian viestintään hakeneita?
Karelian tradenomikouluun hyväksyttyjä/hylättyjä??!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten miinustella ollenkaan, jos niillä ei ole mitään väliä? :D
Minä ainakin sivuutan täysin miinustelut, jos ei niitä osata edes argumentiksi pukea. Toisekseen, varsinkin mobiililla saattaa tulla vahinkomiinuksia jne. Turha niitä sen vuoksi täällä on itkeä.
Vierailija kirjoitti:
Karelian tradenomikouluun hyväksyttyjä/hylättyjä??!?
Karelia AMK sivuilla lukee, että opiskelijavalinnat tehty. Itsellä näkyy kuitenkin oma opintopolku sivulla, että valinta kesken. Näin ilmeisesti sullakin?
olenkohan mä ihan friikki, kun tavallaan nautin tosi paljon tästä odottelusta? :D tavallaan kesäpäivät menevät ihan kauheaa vauhtia, nyt aika on ihan pysähdyksissä. Lisäksi olen lähes 100 % varma, etten pääse. Panostin hulluna kokeeseen, annoin lukemiselle aivan kaikkeni, mutta koe meni erinäisistä syistä aivan pieleen. Silti elättelen toivoa. En ole ensi kertaa hakemassa tosissani, joten tiedän, miten suuren suuri harmistus se on, joten nautin tästä epätietoisuudesta ja varovaisesta toiveikkuudesta. Onko muita samanlaisia, jotka enemmän pelkäävät tulosta kuin odottavat? :D
Mä hain sosionomiksi Metropoliaan, Laureaan, Diakiin, Tampereelle ja Jyväskylään, kaikissa opiskelijavalinta kesken. Revin täällä hiuksia päästä, tulis jo ne perkuleen tulokset! :D
Onneksi lähden ens viikolla matkalle, se voi vähän lohduttaa ja vähentää ahdistista jos en pääse kouluun :/
Miksi ei voi Vaasa julkistaa tuloksia? Aina ennen sieltä on tullu tiedot nopeasti. Tää ylläri JKL-siirtoko siinä kestää?
Vierailija kirjoitti:
Onko Helsingin valtsikasta tullut vielä tuloksia kellekään......?
Voi kun olisikin, täällä kanssa yksi valtsikasta haaveileva... Viime vuonna tuli viimeistä päivämäärää edeltävänä tiistaina, eli huomenna peukut pystyssä!!
Jyväskylään tradenomiksi hakeneet (AMK) onko teille tullu tuloksia? :)