Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pääsykoetulosten odottajat

buubää
07.06.2016 |

no niin, ei jaksais millään odotella 1.7. asti kun tulee tietoa..

onko teille tullut yliopiston hauista miten aikaisin tietoa, vai onko vaan pakko kärsiä juhannyksen yli...ootteko saaneet tekstari-ilmoituksia vai vain opintopolussa vai miten?

Kommentit (1328)

Vierailija
401/1328 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylään tradenomiksi hakeneet (AMK) onko teille tullu tuloksia? :)

Vierailija
402/1328 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee haluamaansa paikkaan! Suomessa on tehty todella vaikeaksi kouluun pääseminen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/1328 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin kans tästä keskustelusta intoutuneena opintopolussa, ja siellähän se luki... HYVÄKSYTTY Pääsin Lapin yliopistoon opiskelemaan kuvataidekasvatusta! Se olis muutto sitten edessä :)

Miksi joku miinusti tätä? Etkö itse päässyt sisään vai muuten vaan katkera?

Vierailija
404/1328 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvardista ei ole vielä ainakaan tullut kirjettä.

Heheh ;) Oli pakko päästä provoamaan, kun alkaa pää jo hajota. Tuntuu että kesä menee taas pilalle kun on ensin joulusta asti painanut täysillä ja nyt odottelee tuloksia hermoromahduksen partaalla. Toki asia menee välillä pois mielestä, mutta vain ajoittain ainakin omalla kohdalla.

Vierailija
405/1328 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha te jotka alapeukutatte toisten onnea! Itse en päässyt taatusti ainakaan ykkösvaihtoehtooni mutten silti ole katkera siitä jos toinen on päässyt haluamaansa paikkaan! Ei toisen onni ole sinulta pois millään tavalla :D

Vierailija
406/1328 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tolla mobiilivarmenteella pääsee tunnistautuun? Ku en tiiä tota estokoodia.. Sillä vaan kyselen, koska enää 5 avainlukua jäljellä ja ei vieläkään oo tullut uutta postissa, vaikka laitettin tulemaan jo 22.6  ":D"

Vierailija
407/1328 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan saanut tietoa sairaanhoitajaopinnoista?

Vierailija
408/1328 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAMK iin hain sosionomiaa opiskelemaan. Ei ole vielä vastauksia kuulunut. Mites muilla? Jännittää kun niin kovasti tahtoisin opiskelemaan enkä yhtään edes osaa arvioida kuinka pääsykokeet meni :o

Vierailija
409/1328 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärsimätön kirjoitti:

Miten tolla mobiilivarmenteella pääsee tunnistautuun? Ku en tiiä tota estokoodia.. Sillä vaan kyselen, koska enää 5 avainlukua jäljellä ja ei vieläkään oo tullut uutta postissa, vaikka laitettin tulemaan jo 22.6  ":D"

Se mobiilivarmenne on tietääkseni pitänyt jotenkin asentaa/ladata oman kännykkäliittymäsi myymälässä tms. Eli se ei toimi ilman jonkinlaista rekisteröitymistä.

Vierailija
410/1328 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin kans tästä keskustelusta intoutuneena opintopolussa, ja siellähän se luki... HYVÄKSYTTY Pääsin Lapin yliopistoon opiskelemaan kuvataidekasvatusta! Se olis muutto sitten edessä :)

Mitä väliä jollain miinuksilla? 

Vierailija
411/1328 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Helsingin valtsikasta tullut vielä tuloksia kellekään......?

Vierailija
412/1328 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten miinustella ollenkaan, jos niillä ei ole mitään väliä? :D

Vierailija
413/1328 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä Metropolian viestintään hakeneita?

Vierailija
414/1328 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karelian tradenomikouluun hyväksyttyjä/hylättyjä??!?

Vierailija
415/1328 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten miinustella ollenkaan, jos niillä ei ole mitään väliä? :D

Minä ainakin sivuutan täysin miinustelut, jos ei niitä osata edes argumentiksi pukea. Toisekseen, varsinkin mobiililla saattaa tulla vahinkomiinuksia jne. Turha niitä sen vuoksi täällä on itkeä.

Vierailija
416/1328 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karelian tradenomikouluun hyväksyttyjä/hylättyjä??!?

Karelia AMK sivuilla lukee, että opiskelijavalinnat tehty. Itsellä näkyy kuitenkin oma opintopolku sivulla, että valinta kesken. Näin ilmeisesti sullakin?

Vierailija
417/1328 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenkohan mä ihan friikki, kun tavallaan nautin tosi paljon tästä odottelusta? :D tavallaan kesäpäivät menevät ihan kauheaa vauhtia, nyt aika on ihan pysähdyksissä. Lisäksi olen lähes 100 % varma, etten pääse. Panostin hulluna kokeeseen, annoin lukemiselle aivan kaikkeni, mutta koe meni erinäisistä syistä aivan pieleen. Silti elättelen toivoa. En ole ensi kertaa hakemassa tosissani, joten tiedän, miten suuren suuri harmistus se on, joten nautin tästä epätietoisuudesta ja varovaisesta toiveikkuudesta. Onko muita samanlaisia, jotka enemmän pelkäävät tulosta kuin odottavat? :D

Vierailija
418/1328 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hain sosionomiksi Metropoliaan, Laureaan, Diakiin, Tampereelle ja Jyväskylään, kaikissa opiskelijavalinta kesken. Revin täällä hiuksia päästä, tulis jo ne perkuleen tulokset! :D

Onneksi lähden ens viikolla matkalle, se voi vähän lohduttaa ja vähentää ahdistista jos en pääse kouluun :/

Vierailija
419/1328 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi Vaasa julkistaa tuloksia? Aina ennen sieltä on tullu tiedot nopeasti. Tää ylläri JKL-siirtoko siinä kestää?

Vierailija
420/1328 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Helsingin valtsikasta tullut vielä tuloksia kellekään......?

Voi kun olisikin, täällä kanssa yksi valtsikasta haaveileva... Viime vuonna tuli viimeistä päivämäärää edeltävänä tiistaina, eli huomenna peukut pystyssä!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan