Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pääsykoetulosten odottajat

buubää
07.06.2016 |

no niin, ei jaksais millään odotella 1.7. asti kun tulee tietoa..

onko teille tullut yliopiston hauista miten aikaisin tietoa, vai onko vaan pakko kärsiä juhannyksen yli...ootteko saaneet tekstari-ilmoituksia vai vain opintopolussa vai miten?

Kommentit (1328)

Vierailija
961/1328 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko muilla tietoa kuinka todennäköistä on tässä vaiheessa vielä päästä opiskelemaan varasijalta 1? Onko tuo sellainen ettei osaa yhtään sanoa nyt vai onko todennäköistäkin?

Oon varasijalla 1 mun ensimmäiseen hakukohteeseen, kahteen paikkaan suoraan hylätty ja kolme paikkaa vielä kesken, mutta toi on ainoa johon oikeasti haluaisin ja tänään pitää ilmoittaa yhdelle taholle pääsenkö kouluun vai en eli en voi siihen asti venailla että varasijoilta ei voi enää päästä, koskakohan se oli, joskus ens kuussa tai 15. päivä tai jotain?

Plan B:tä suunnittelen siis, ja tänään on ilmoitettava sinne, oli tulokset täällä tai ei. Eli jos ei ole melko varnaa että pääsen, on mun tehtävä varasuunnitelmia koska ainoa mielekäs (siis melkein yhtä hyvä vaihtoehto kuin opiskelu eli mielelläni menisin) on ilmoitettava tänään.

Sori, unohdin sanoa, että yliopistossa humanistinen tiedekunta on siis kyseessä ja alalle haki noin 150 henkilöä ja noin 30 opiskelupaikkaa olisi jaossa. Jos joku sattuisi tietämään.

Ja onnea kaikille päässeille! Oon niin hermostunut etten muista puoliakaan mitä pitäisi viestiin kirjoittaa.

Minä olen päässyt varasijalta. Kyseessä Helsingin humanistinen tiedekunta. Olin varasijalla 1. ja pääsin. Meniköhän siinä noin viikko kun soittivat siitä varasijavalinnasta. Kavereita on päässyt myös Ouluun aika jumbovarasijoilta. 

Jossain joskus luki, että jos et ole 10 joukossa niin ei ole toivoa päästä sisään. Ennen sitä pystyi näkemään sieltä tiedekunnan sivuilta sitä varasijavalintaa, mutta ei varmaan enää tänä vuonna? Tietenkin on niitä oppiaineita, joissa ei kukaan pääse varasijalta (aloituspaikkoja ehkä jotain 10), mutta sinullahan oli jopa hyvät mahkut, kun on noinkin monta aloituspaikkaa. 

Vierailija
962/1328 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks kaikki tänään hyväksytyt saanu myös sähköpostia jo tänään? Täällä kitkuttelen ja oottelen. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/1328 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks kaikki tänään hyväksytyt saanu myös sähköpostia jo tänään? Täällä kitkuttelen ja oottelen. :(

Ei ole tullut sähköpostia vielä, opintopolusta näin aamulla :) Eikä ole tullut näköjään Tampereelle nimilistojakaan.

Vierailija
964/1328 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitähän tämä tarkoittaa? " et saanut opiskelupaikkaa ammattti-ja erikoisammattitutkinnolla sekä ulkomaalaisella että ammatillisella tutkinnolla hakevat eivät voi tulla valituksi tästä jonosta.

Hain tradenomiksi. Ensikertalaisuus menetetty, joten oletin olevani siinä jonossa missä sisään pääsee pelkillä pisteillä.

Apua. Tietääkö kukaan??

Vierailija
965/1328 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin eläinlääkikseen, olen niin onnellinen vaikka pelottaakin miten tulen pärjäämään!

Vierailija
966/1328 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmf mun viesti katos! Onko hyväksytyt siis saanu tänään myös jo sähköpostia? Täällä kitkuttelen, ku pankkitunnukset jäi tietysti kotiin..

Vierailija
967/1328 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskahan ne kirjeet tulee. Pääsin opiskelemaan ja haluan saada sen PAKSUn kirjeen. :)

Vierailija
968/1328 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vituttaa että nyt joutuu taas odottamaan ja jännittämään. varasija  10 sairaanhoitajaksi, luulen että on mahdollisuudet... osaako joku sanoa? voi elämä jos tulokset venyy sinne 15.8. asti, kaksi viikkoa aikaa saada asunto ym...

haluaisin jos elämälle suunnan välivuosien jälkeen. 

Vierailija
969/1328 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks kaveria pääsi oikikseen! Hyvä fiilis tietysti heidän puolesta, mutta en voi kieltää etteikö kyrsisi itse jäädä rannalle. Tein niin paljon kuin ikinä pystyin, eli en voi edes kuvailla tätä turhautumisen ja pettymyksen määrää :( No can do.

Vierailija
970/1328 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päässyt taaskaan! Ottaa päähän todella kovasti, koska annoin oikeasti kaikkeni pääsykokeille. En olisi pystynyt panostamaan yhtään enempää! Niin luuseriolo etten tiedä mitä pitäisi vielä tehdä...

Vierailija
971/1328 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin opiskelemaan sairaanhoitajaksi! <3

Vierailija
972/1328 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin myös...

Vierailija
973/1328 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niitä nimilistoja tulee? Luulin että nekin tulee tänään

Vierailija
974/1328 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En päässy mihinkään. No ehkä välivuodella on jokin tarkoitus :)

Onko sulla jotain suunnitelmia? :) Yritän löytää inspistä itelleni.. :D

Vierailija
975/1328 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh hain jo kolmatta kertaa terkkariksi, ei taaskaan :/ motivaatiota on ja paljon....

Vierailija
976/1328 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin opiskelemaan terveydenhoitajaksi, jes! :)

Vierailija
977/1328 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalityö, hyväksytty.

Vierailija
978/1328 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeitten aika ei ole ohi.. melkein viisikymppisenä ja amis-pohjalta 3.varasijalle ensiyrittämällä..nyt on jännä paikka. Mitenkähän akan käy..

Toiseen on sitten 16.varasija, joten sen voi unohtaa jos  ei ihmeitä tapahdu, mutta jos tapahtuu panee kyllä miettimään.

Toivotaan, että mahdollisimman montaa lykästää ja onhan se ensi vuosikin..

Minne hait? Yliopisto? AMK?

Vierailija
979/1328 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko missään eläinlääkikseen valittuja?

Vierailija
980/1328 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. varasijalla, ko. koulutuksessa 40 aloituspaikkaa. O____O

Ketju on lukittu.