pääsykoetulosten odottajat
no niin, ei jaksais millään odotella 1.7. asti kun tulee tietoa..
onko teille tullut yliopiston hauista miten aikaisin tietoa, vai onko vaan pakko kärsiä juhannyksen yli...ootteko saaneet tekstari-ilmoituksia vai vain opintopolussa vai miten?
Kommentit (1328)
Onks kaikki tänään hyväksytyt saanu myös sähköpostia jo tänään? Täällä kitkuttelen ja oottelen. :(
Vierailija kirjoitti:
Onks kaikki tänään hyväksytyt saanu myös sähköpostia jo tänään? Täällä kitkuttelen ja oottelen. :(
Ei ole tullut sähköpostia vielä, opintopolusta näin aamulla :) Eikä ole tullut näköjään Tampereelle nimilistojakaan.
Siis mitähän tämä tarkoittaa? " et saanut opiskelupaikkaa ammattti-ja erikoisammattitutkinnolla sekä ulkomaalaisella että ammatillisella tutkinnolla hakevat eivät voi tulla valituksi tästä jonosta.
Hain tradenomiksi. Ensikertalaisuus menetetty, joten oletin olevani siinä jonossa missä sisään pääsee pelkillä pisteillä.
Apua. Tietääkö kukaan??
Pääsin eläinlääkikseen, olen niin onnellinen vaikka pelottaakin miten tulen pärjäämään!
Hmf mun viesti katos! Onko hyväksytyt siis saanu tänään myös jo sähköpostia? Täällä kitkuttelen, ku pankkitunnukset jäi tietysti kotiin..
Koskahan ne kirjeet tulee. Pääsin opiskelemaan ja haluan saada sen PAKSUn kirjeen. :)
vituttaa että nyt joutuu taas odottamaan ja jännittämään. varasija 10 sairaanhoitajaksi, luulen että on mahdollisuudet... osaako joku sanoa? voi elämä jos tulokset venyy sinne 15.8. asti, kaksi viikkoa aikaa saada asunto ym...
haluaisin jos elämälle suunnan välivuosien jälkeen.
Kaks kaveria pääsi oikikseen! Hyvä fiilis tietysti heidän puolesta, mutta en voi kieltää etteikö kyrsisi itse jäädä rannalle. Tein niin paljon kuin ikinä pystyin, eli en voi edes kuvailla tätä turhautumisen ja pettymyksen määrää :( No can do.
En päässyt taaskaan! Ottaa päähän todella kovasti, koska annoin oikeasti kaikkeni pääsykokeille. En olisi pystynyt panostamaan yhtään enempää! Niin luuseriolo etten tiedä mitä pitäisi vielä tehdä...
Pääsin opiskelemaan sairaanhoitajaksi! <3
Koska niitä nimilistoja tulee? Luulin että nekin tulee tänään
Vierailija kirjoitti:
En päässy mihinkään. No ehkä välivuodella on jokin tarkoitus :)
Onko sulla jotain suunnitelmia? :) Yritän löytää inspistä itelleni.. :D
Äh hain jo kolmatta kertaa terkkariksi, ei taaskaan :/ motivaatiota on ja paljon....
Pääsin opiskelemaan terveydenhoitajaksi, jes! :)
Vierailija kirjoitti:
Ihmeitten aika ei ole ohi.. melkein viisikymppisenä ja amis-pohjalta 3.varasijalle ensiyrittämällä..nyt on jännä paikka. Mitenkähän akan käy..
Toiseen on sitten 16.varasija, joten sen voi unohtaa jos ei ihmeitä tapahdu, mutta jos tapahtuu panee kyllä miettimään.
Toivotaan, että mahdollisimman montaa lykästää ja onhan se ensi vuosikin..
Minne hait? Yliopisto? AMK?
Onko missään eläinlääkikseen valittuja?
2. varasijalla, ko. koulutuksessa 40 aloituspaikkaa. O____O
Minä olen päässyt varasijalta. Kyseessä Helsingin humanistinen tiedekunta. Olin varasijalla 1. ja pääsin. Meniköhän siinä noin viikko kun soittivat siitä varasijavalinnasta. Kavereita on päässyt myös Ouluun aika jumbovarasijoilta.
Jossain joskus luki, että jos et ole 10 joukossa niin ei ole toivoa päästä sisään. Ennen sitä pystyi näkemään sieltä tiedekunnan sivuilta sitä varasijavalintaa, mutta ei varmaan enää tänä vuonna? Tietenkin on niitä oppiaineita, joissa ei kukaan pääse varasijalta (aloituspaikkoja ehkä jotain 10), mutta sinullahan oli jopa hyvät mahkut, kun on noinkin monta aloituspaikkaa.