Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tunne seksin aikana mitään, mutten uskalla sanoa poikaystävälle ettei hän pahoita mieltään

Vierailija
07.06.2016 |

Olen 17v ja ensimmäinen kertani oli tässä kuukausi sitten. Siitä lähtien seksiä on ollut n. joka toinen päivä. En vain kertakaikkiaan tunne mitään. Olen jumpannut lantiopohjan lihaksia ja geishakuulilla myös enkä ole työntänyt mitään sisälleni eli minun ei pitäisi kaiken järjen mukaan olla löysä. Vertakin tulee välillä yhdynnässä. Poikaystävällä on ihan normaalimittainen- ja paksuinen penis. Monenlaisia asentoja on kokeiltu, muissa ei tunnu miltään paitsi takaapäin minua sattuu. Mitä asialle voisi tehdä? Poikaystävä on todella herkkä loukkaantumaan. Loukkaantui esim. siitäkin kun sanoin, etten toivoisi hänen kasvattavan viiksiä tai partaa.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sen sanon että älä tyydy sängyssä!!!Jos esität ja et auta ja opeta miestä ei se itsekseen opi!Älä esitä vaan sano mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei

.

Vierailija
22/47 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä vois olla yleinen seksinopettelu-kurssi siinä 17v. tienoilla. Tajuaisivat vähän enempi naisen anatomiasta ja seksistä muutenkin :)

Kolme reikää kaikki käytettävissä aina, pyllyssä tunnen hyvin, sattuu jonkun verran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko sinulle tai poikaystävällesi aivan mahdoton ajatus kokeilla vaihtaa B-rapun puolelle, jos siellä olisi paremmin tuntumaa?

Ai luoja mikä neuvo!!!! :O

Ei sinne B-rappuun ole mitään asiaa, ennen kuin on opittu ihan A-rapun ja porttikongin käyttö!!!

Vierailija
24/47 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meissä naisissa on fysiologisia eroja. Riippuu klitoriksen etäisyydestä emättimestä, kuinka läheltä kyseinen lihas kiertää emättimen, joka vaikuttaa orgasmin saamiseen emätinyhdynnässä.

Se mikä toimii toisella, ei välttämättä pelitä toisella ikinä.

Ikävä kyllä, mutta nuo nuoret miehenalut harvoin ymmärtää vielä sitä, että aniharva nainen saa orgasmin pelkästä paukuttelusta.

Vierailija
25/47 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellä on tullut hyviä ohjeita ja huomioita:

- älä ikinä teeskentele. Jos teeskentelet ensin kuukausia tai jopa vuosia, niin kynnys kertoa totuus ja pyytää parempaa seksiä nousee ylipääsemättömän korkeaksi

- opettele tyydyttämään itse itsesi ellet sitä vielä osaa. Jos osaat, opeta miestä tekemään sinulle samoin käsillään ja/tai suullaan

- emätinorgasmin saa arviolta vain kolmannes naisista. Ei ole mitään outoa siinä, ettei yhdyntä tunnu kummoiselta. Emättimen limakalvoissa ei ole juurikaan tuntoa, ja jos klitoriksesi on etäällä emättimestä, niin sen kiihottaminen emättimen kautta on vaikeaa. Kannattaa keskittää huomio klitoriksen näkyvään osaan, sen kärkeen

- omista haluista ja toiveista pitää voida puhua

- seksi, oman ja toisen tyydytyksen hakeminen on kivaa! Siihen saa (ja pitää) kuulua myös naurua ja leikkiä

Vierailija
26/47 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että ongelma on henkinen. Ap, oletko kiihottunut. Himoitsetko kundikaveriasi, oletko märkä vai onko tuo seksi teille sama kuin söisitte voileipää keittiössä - arkinen toiminto, jota vaan tehdään kun niin kuuluu tehdä? 

Vierailija
27/47 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

26, kiihotun kyllä ja haluan häntä. Toivoisin silti että hän jaksaisi hyväillä ja hieroa minua pidempään. Siitä aion hänelle ensi kerralla sanoa. Jos suuttuu, ei voi mitään.

Orgasmin pystyn saamaan itse vain vibraattorilla.

Kiitos neuvoista!

Ap

Vierailija
28/47 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei tunnu miltään, jos et ole siihen valmis fyysisesti. Saattaa korkeintaan sattua. Musta tuntuu parhaalta sen jälkeen kun mun täytyy anoa miestä sisääni. Poikaystäväsi pitäisi olla kärsivällisempi, mutta sitä hän ei voi tietää ennen kuin sanot sen hänelle. Tuon ikäiset pojankoltiaiset nyt tosin ovat tuollasia hätähousuja ja seksi paranee iän myötä varmasti. Älä odota ilotulituksia vielä pariin vuoteen.

Vierailija
29/47 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

26, kiihotun kyllä ja haluan häntä. Toivoisin silti että hän jaksaisi hyväillä ja hieroa minua pidempään. Siitä aion hänelle ensi kerralla sanoa. Jos suuttuu, ei voi mitään.

Orgasmin pystyn saamaan itse vain vibraattorilla.

Kiitos neuvoista!

Ap

Meilläkään ei meinaa orkku irrota ilman vibraattoria! Hyväilet vaan sillä klitoristas samalla kun miehes panee, niin hyvä tulee. Silmät kiinni ja keskityt ittees, kyllä se sun ukkos silti nauttii ;)

Vierailija
30/47 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorelle miehelle seksi on nimenomaan sitä peniksellä rynttäämistä kunnes saa. Ja mitä useammin sen parempi. Itse aikanaan nuorena pari sellaista kokemusta ikäisten kanssa. Jostain syystä aloitinkin seksin kokeneen partnerin kanssa ja samaa jatkossa. Ihan eri settiä kun toinen oli kiinnostunut minun mielihyvästäni. 

Mitäs loukkaantumista siinä on jos et saa/ei tunnu oikein miltään? Loukkaavampaa on huijaus/vaöehtelu että "aah ompa ihanaa". Siinä se vasta itsetunto romahtaa kun asia paljastuu. Tutustu itseesi, tutustukaa yhdessä. Miehen värkki on jokseenkin simppelimpi juttu ihan niin kuin mieskin. Aikanaan siihenkin kannattaa tutustua paremmin ja opetella muitakin tapoja kuin tuo perupano tuottamaan mielihyvää.

Vierailija
31/47 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tyhmänä ja nuorena (en nyt väitä että sinä olisit tyhmä) niin ikäisenäsi teeskentelin silloiselle poikaystävälle kun näin miten paljon hän nautti kun huohotin ja ääntelin. Se oli äärettömän tyhmää. Älä sinä tee niin, se saattaa pilata koko loppu elämän seksuaaliset halusi tai vääristää niitä hurjasti.

Vierailija
32/47 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimainostettua hommaa, eihän se paljon miltään tunnu

Vierailija
33/47 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta? ap

Vierailija
34/47 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aloitus on saanut miinuksia. En minäkään tunne siellä mitään ihmeellistä ja tietääkseni vaginassa ei edes ole tuntohermoja juurikaan. Eli ihan normaalia.

Yhtä normaalia on tuntea. Kyllä minulla ainakin on tuntoa emättimessä. Klitorishan jatkuu emätiputken vieressä ja toisilla yhdyntä todella tuntuu, ihan emättimessä. Eli sekin on normaalia.

Vierailija
35/47 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hän hieroo ja hyväilee minua mutta ehkä vähän liian hätäisesti kun hänellä alkaa heti seisoa ja haluaa laittaa sisään.

Ap

No eihän se erektio sitä tarkoita, että pitää sillä sekunnilla survaista sisään. Tuskin hän vastaantulevien pirkkojenkaan sisään munaansa survaisee, vaikka mukavasti rintojen kohdalta kiristävä kesätoppi saisikin munan jöpöttämään.

Mutta nyt taitaa kyseessä olla vain sellainen ongelma, että te olette kumpikin hyvin kokemattimia seksin saralta (kuten tuossa iässä kuuluukin), ja ainoa mikä asiassa auttaa, on puhuminen.

Tutustukaan nyt esim. rauhassa vaikka suuseksiin. Kun mies oppisi tyydyttämään ensin sinut suullaan, niin sen jälkeen hänhän saa aivan rauhassa paukutella menemään munallaan. ;) Ja vaikka miehellä seisoisikin koko nuolemisen ajan, niin so what, antaa seistä. Ei se lakkaa toimimasta, vaikkei sitä heti erektion tultua saisikaan työntää sisään.

Ehkä paras nyrkkisääntö olisi se, että kun tuo miehen laukeaminen tuppaa yleensä olemaan yksinkertaisempaa, niin "ensin hoidellaan nainen, ja sitten vasta mies". Mutta ennen kaikkea sen seksin tulisi olla yhdessä nauttimista, joten antakaa sille aikaa ja edetkää rauhassa.

Kun seksi sujuu kumpaakin tyydyttävällä tavalla hyvin, niin sen jälkeen kiimaiset pikapanotkin piristää päivää kummasti.

Taas näitä neuvoja...Itse en halua naisena vastaanottaa suuseksiä vaan haluan nimenomaan nauttia yhdynnästä. Kunnon esileikki ennen panoa. Yhdyntä voi tuntua myös ihan mielettömän hyvältä.

Vierailija
36/47 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaginassa ei ole tuntoa paljonkaan, luonto järjestänyt niin koska vauvat syntyvät sieltä. Naisille se juttu klitoris ja se on ulkopuolella. Opettele ensin tekemään sormilla orkku itsellesi niin voit neuvoa poikkistakin.

HUOH....kaikki naiset eivät todellakaan saa seksuaalista tyydytystä klitoriksen suorasta koskettelusta. Miten ihmeessä sormin tehty orkku voi auttaa saamaan yhdyntäorgasmin? En minä ainakaan halua, että mies nuolee/sormettaa minua, koko touhu tuntuu niin epäseksuaaliselta. Kunnon esileikit ja siihen yhdyntä päälle, niin on mahtavaa. Vaginassa on tuntoa erilailla naisista riippuen. Klitoris jatkuu vaginan ympärillä sisälläpäin. Itsellä esim on vaginassa tuntoa ihan kauttaaltaa, sen sijaan klitoriksen suora kostetus ei ole seksuaalista minulle. Niin me naiset ollaan erilaisia.

Vierailija
37/47 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vaan reeniä,nii kyl se siitä ku opitte yhteisen sävelen.

Vierailija
38/47 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meissä naisissa on fysiologisia eroja. Riippuu klitoriksen etäisyydestä emättimestä, kuinka läheltä kyseinen lihas kiertää emättimen, joka vaikuttaa orgasmin saamiseen emätinyhdynnässä.

Se mikä toimii toisella, ei välttämättä pelitä toisella ikinä.

Ikävä kyllä, mutta nuo nuoret miehenalut harvoin ymmärtää vielä sitä, että aniharva nainen saa orgasmin pelkästä paukuttelusta.

Olen samaa mieltä mutta lisään vielä sen, että aniharva nainen myöskään tajuaa, että kaikki naiset eivät halua ja nauti klitoriksen suorasta koskettelusta. Eli juuri se mitä sanoit, se mikä pelittää toiselle ei pelitä toiselle. Itse nautin nimenomaan paukuttelusta, vaikka en siitä orgasmia saakaan.

Vierailija
39/47 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hän hieroo ja hyväilee minua mutta ehkä vähän liian hätäisesti kun hänellä alkaa heti seisoa ja haluaa laittaa sisään.

Ap

Tässähän on vastaus valmiina.

Ei mitään lämmittelyjä pojan lämmitellä sua enemmän ja saada sut pyytämään munaa sisään eikä tyrkyttää heti kun seisoo

Vierailija
40/47 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27-vuotias mies ja harrastin seksiä ekaa kertaa vasta äskettäin lyhyehkössä suhteessa. Järkytyin pahasti omalla kohdallani että en tuntenut lähestulkoon mitään seksin aikana. En myöskään luonnollisesti pystynyt laukeamaan ja tykkäsinkin enemmän vaan lempiä naisen kanssa kun olla yhdynnässä. Yhdessä sitten hoidettiin mut loppuun ihan käsipelillä, tämäkin oli vähän vaikeaa mutta onnistui. Noh, nainen tuntui ottavan tästä nokkiinsa vaikka onnistuin antamaan (luultavasti aitoja) orgasmeja sille, ikäänkuin huomasi ettei kaikki ole ok seksin suhteen ja se jätti mut.

Luultavasti kokemattomuus aiheutti vähän paineita mulle ja tämä oli ainakin osasyy tähän laukeamattomuuteen, mutta olin kuitenkin kertonyt poikuudestani naiselle etukäteen ja pystyin ainakin jollain tasolla rentoutumaan seksin aikana. Pystyin siis ihan nauramaan ja heittäytymään tilanteeseen mukaan.

Eli jossain muussa on pakko olla vikaa. Laukean kuitenkin yksinäni runkaten tosi helposti. Nyt olen taas sinkku siis ja asia jäi kaivelemaan mua. Ostinkin seksilelukaupasta mulle flesh-lightin eli tekopimpin ja tällä oon nytten tutkinut asiaa lisää.

Huomasin että sama ongelma toistu uudestaan: Aluksi oli mahotonta laueta tällä pelkästään ilman että kosken suoraan kädellä penistäni. Myös sama vaiva ilmaantui, että mun terskaan sattu häiritsevästi kun se laahaa lelun sisäpintaa vasten. Sain kuitenkin pikku hiljaa onnistumisia tämän kanssa ja homma helpottui.

Nykyään voin laueta vaikka monta kertaa päivässä "panemalla" kun ekalla kerralla laukeamiseen meni yli kaksi tuntia hurjaa jyystämistä :) En enää koskaan käytä käsiäni kun runkkaan vaan pistän tämän lelun patjan väliin ja käytän pelkästään lantiota liikehdintään, eli en vatkaa lelua enää käsilläni. Nyt mulla on tosi itsevarma fiilis ja etsinkin taas uutta parisuhdetta kun osaan jo panna :D

Eli se oli varmaan tää 27 vuoden runkkailu yksinään omalla kädellä hirmupuristuksella ja vatkauksella, joka mulle aiheutti nämä ongelmat. Nyt oon tottunut siihen, että nalli palaa hitaasti mutta varmasti loppuun asti enkä panikoi heti kun ei meinaa tuntua miltään.

Olisiko sullekin AP apua esim. dildon käyttämisestä? Luulisi, että naisellekin on helpompaa tulla orgasmi kun itse hiplailee klitoristaan vrt. sisään työnnetään penis/dildo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi