Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensimmäinen siemensyöksy

Vierailija
07.06.2016 |

.

Ensimmäinen siemensyöksy

Vaihtoehdot

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan vähän siitä, että mikä lasketaan oikeaksi siemensyöksyksi. Vastasin kyselyyn, että 13-vuotiaana, koska silloin tuli oli jo kunnon tavaraa.

Itsetyydytystä olin harrastanut jo pikkupojasta alkaen ja ekaluokalle mennessä muistan aina silloin tällöin runkanneeni orgasmiin saakka, vaikka en silloin tiennytkään, mitä tein. Silloin ihan pienenä erektiot ja itsetyydytys oli kuitenkin aika satunnaista, vasta joskus 9-10-ikäisenä kikkelillä leikkimisestä tuli säännöllistä ja tyydytin itseäni aina joka ilta nukkumaanmennessä. Yleensä ihan kädellä runkkaamalla, mutta joskus myös nussin peitosta tekemääni myttyä.

Olin varmaan jotain 12, kun peniksen kärjestä alkoi tulla lauetessa sellaista kirkasta mälliä. Ensin pari pientä tippaa ja sitten vähitellen vähän enemmän. 13-vuotiaana se sitten aika yllättäen ja nopeasti muuttui valkoiseksi kunnon spermaksi. En ollut osannut siihen jotenkin henkisesti valmistautua ja se oli aika shokki aluksi.

Vierailija
42/48 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan siitä hämillään. Esinahkan liikuttelu tuntui hyvältä, runkkausliike vielä paremmalta. Sitten se tuntui niin hyvältä, ettei voinut lopettaa. Kivikova kalu alkoi sykähdellä ja sen nokasta tuli pieni pisara jotain harmaata limaa. Siitä ne asiat selvisi. Rippikouluikäisenä sitten roiskahti ihan kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
44/48 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan siitä hämillään. Esinahkan liikuttelu tuntui hyvältä, runkkausliike vielä paremmalta. Sitten se tuntui niin hyvältä, ettei voinut lopettaa. Kivikova kalu alkoi sykähdellä ja sen nokasta tuli pieni pisara jotain harmaata limaa. Siitä ne asiat selvisi. Rippikouluikäisenä sitten roiskahti ihan kunnolla.

Rippileirillä oli yhtä tuskaa kun ei päässyt madturboimaan ja tytöt pelotti. Kuitenkin jo 12-v taisi alkaa panetus, joka loppui monta kuukautta alkamisen jälkeen ekaan siemensyöksyyn yöllä. Äiti vaihtoi aamulla lakanat siskon nähdessä. Sen jälkeen sisko sanoi hoitavansa ongelman.  Vieraan käden ote peniksestä ja pallien puristelu olu ihanaa! Sisko oli 3 vuotta vanhempi, mutta kiinnosti oppia mitä on jalkohaarukassa 

Vierailija
45/48 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muu perhe sattui olemaan poissa kotoa, kun televisiosta tuli legendaarinen elokuva Emmanuelle. Se oli jotain keskikesää, olin ehkä 13 v. En muista miten paljon olin hiplaillut kaluani aikaisemmin, mutta Emmanuellen eroottisia seikkailuja katsoessa ja penistä kosketellessa tapahtui jotain todella hämmentävää. Valkoinen lima tuli kalun päästä ja tuntui todella hyvältä. Sen jälkeen tähän ilmiöön on tullut tutustuttua tuhansia kertoja, niin yksin kuin naisen kanssa.

Sama sukupolvikokemus. Katsoin siskon kanssa 11 ja 13 v tuota leffaa. Sisko näki tupakan kokoisen erektioni ja työnsi käden housuihini. Taisi koskea kiveksiä ja niitä naruja minkä varassa ne roikkuu. Tuli kuin kusihätä, mutta syvä tunne. Läpinäkyvää nestettä tuli housuihin. Sisko tutki sitä. Sen jälkeen ei koskaan. Vaiettiin asia 2024 kesään asti, jolloin osuttiin landelle ja saunaan. Nyt toisettiin kokemus, ja en ole koskaan saanut syvempää käsihoitoa 

Vierailija
46/48 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 v ja sitä ennen tuli kuivaorgasmeja, jotka tuntu mun mielestä paremmille kuin sperman lennätys. Ne oli jotenkin niin räjähtäviä. Sitten kun alkoi lasti lentää, niin se orgasmi jäi paljon lyhyemmäksi.

Vierailija
47/48 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ensinmäisen siemensyöksyn 15 vuotiaana kun kuvaamataidon opettaja otti minulta suihin kotonaan, tarina on niin pitkä, että en jaksa sitä kirjoittaa. Hän oli 38 vuotias taiteellinen ja hipahtava kaunotar. Kun purkauduin paineella hänen suuhunsa varmaan 30 sekunnin suihinoton jälkeen, niin koskaan orgasmi ei ole tuntunut niin voimakkaalta, tuntui että näen tähtiä.

Vierailija
48/48 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muu perhe sattui olemaan poissa kotoa, kun televisiosta tuli legendaarinen elokuva Emmanuelle. Se oli jotain keskikesää, olin ehkä 13 v. En muista miten paljon olin hiplaillut kaluani aikaisemmin, mutta Emmanuellen eroottisia seikkailuja katsoessa ja penistä kosketellessa tapahtui jotain todella hämmentävää. Valkoinen lima tuli kalun päästä ja tuntui todella hyvältä. Sen jälkeen tähän ilmiöön on tullut tutustuttua tuhansia kertoja, niin yksin kuin naisen kanssa.

Sama sukupolvikokemus. Katsoin siskon kanssa 11 ja 13 v tuota leffaa. Sisko näki tupakan kokoisen erektioni ja työnsi käden housuihini. Taisi koskea kiveksiä ja niitä naruja minkä varassa ne roikkuu. Tuli kuin kusihätä, mutta syvä tunne. Läpinäkyvää nestettä tuli housuihin. Sisko tutki sitä. Sen jälkeen ei koskaan. Vaiettiin asia 2024 kesään asti, jolloin osuttiin landelle ja saunaan. Nyt toisettiin kokemus, ja en

Oikean siskon kanssa, hyi hel..... kuinka vastenmielinen ajatus!🤮