Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi ihminen olla koko iän yksin?

Vierailija
06.06.2016 |

Olen pian 40v nainen. Tein lapset nuorena ja erosin, ex mies ei ole juurikaan osallistunut lasten kasvatukseen. Rahaakaan en juuri ole pyydellyt, koska olen hyvin koulutettu ja ihan ok palkkaisessa työssä. En ole vaan löytänyt uutta miestä. Tapailin yhtä miestä muutaman vuoden n.2kk välein, mutta sekään ei onnistunut. En tajua mikä mussa on vikana etten saa ketään! Yksinäisyys raastaa. Olen ollut n.15v ilman vakituista suhdetta. Kaikki juhlat yksin ja se masentaa. Teen paljon töitä, ompahan ainakin rahaa lapsille. Mutta tässäkö elämän sisältö? Työ? Kotona ruuan teko ja siivoaminen? Nettitreffejä en ole kokeillut. Tuntuu että oon liian vanha ja ruma moisiin.
Mistä ihan tavallinen nainen sais ihan tavallisen miehen? Ei Tinderistä..

Kommentit (31)

1/31 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissäni yleisin tapa löytää puoliso on nettitreffit, esim. minä itse.

Vierailija
2/31 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa ulisemasta. Et tiedä yksinolosta mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin koko iän yksin? On ollut parisuhde ja lapsia. Kuules, monella ei ole koskaan noista kumpaakaan ja vielä rahastakin pulaa toisin kuin sinulla.

Vierailija
4/31 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kohta 40 v kokee olevansa vanha ka ruma niin vika on korvien välissä. Ulkonäölleen ja samalla itsetunnolleen voi tehdä vaikka mitä etenkin jos raha ei ole este. Rupea treenaamaan, hanki nätit vaatteet, käy kampaajalla, kosmetologilla. Rupea myös harrastamaan jotain ei-naisvaltaista.

Vierailija
5/31 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sulla on oltava mies voidakseen hyvin ja että olisi seuraa juhlapyhynä? Eikö lapset riitä?

Vierailija
6/31 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kohta 40 v kokee olevansa vanha ka ruma niin vika on korvien välissä. Ulkonäölleen ja samalla itsetunnolleen voi tehdä vaikka mitä etenkin jos raha ei ole este. Rupea treenaamaan, hanki nätit vaatteet, käy kampaajalla, kosmetologilla. Rupea myös harrastamaan jotain ei-naisvaltaista.

Ja lisäyksenä vielä että parinmuodostuksesta tekee erityisen vaikeaa, jos itse et pidä itseäsi juuri minään. Eihän sellaista partneria kukaan halua. Eli ekaksi itsetunto niin löytyy se parikin.

Vierailija
7/31 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisissa paikoissa mies voi luontevasti yhtyä juttusille kanssasi? Voisitko itse tehdä aloitteen? Miten reagoit jos viisikymppinen, vähän vatsakas ja kaljuuntuva farkut + T-paita -mies aloittaa keskustelun?

Vierailija
8/31 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisissa paikoissa mies voi luontevasti yhtyä juttusille kanssasi? Voisitko itse tehdä aloitteen? Miten reagoit jos viisikymppinen, vähän vatsakas ja kaljuuntuva farkut + T-paita -mies aloittaa keskustelun?

Onko ap:n sinusta pakko tyytyä johonkin ikääntyneeseen hevariin kun ei muuta saa vai mistä tuo esimerkki? Mä ajattelen että yksinäisenkään ei kannata laskea rimaa niin alas että joutuu ojasta allikkoon ja elämään ihmisen kanssa jonka kanssa ei ole mitään yhteistä. Eli kyllä ap:llakin saa ja pitää olla kriteereitä. Tietty realismi on hyvä myös.

Vierailija
9/31 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ap:n sinusta pakko tyytyä johonkin ikääntyneeseen hevariin kun ei muuta saa vai mistä tuo esimerkki? Mä ajattelen että yksinäisenkään ei kannata laskea rimaa niin alas että joutuu ojasta allikkoon ja elämään ihmisen kanssa jonka kanssa ei ole mitään yhteistä. Eli kyllä ap:llakin saa ja pitää olla kriteereitä. Tietty realismi on hyvä myös.

Tässäpä se vastaus ap:n yksinäisyyteen taisi tullakin. Hyvää jatkoa.

Vierailija
10/31 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa. Mutta jos olet itse se yksinäinen ikääntynyt hevari, niin mikset pukeutuisi sinäkin vähän kivemmin (ne farkut etenkin se bändit-paita kun ON monelle naiselle kauhistus), kävisi parturissa ja harjaisi hampaasi, lopettaisi tupakointia ja käyttäisi alkoholia vain kohtuudella ja lakkaisi säälimästä itseäsi, niin varmasti sinun ja jonkun mukavan naisen tiet kohtaisi?

Vierailija
11/31 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa. Mutta jos olet itse se yksinäinen ikääntynyt hevari, niin mikset pukeutuisi sinäkin vähän kivemmin (ne farkut etenkin se bändit-paita kun ON monelle naiselle kauhistus), kävisi parturissa ja harjaisi hampaasi, lopettaisi tupakointia ja käyttäisi alkoholia vain kohtuudella ja lakkaisi säälimästä itseäsi, niin varmasti sinun ja jonkun mukavan naisen tiet kohtaisi?

Tämä juttu ikääntyvästä hevarista on nyt ihan omaa mielikuvitustasi, eikä enää vastaa edes heittämääni esimerkkiä (joka muuten ei kaljuuntumista lukuunottamatta edes täsmää itseeni).

Vierailija
12/31 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä juttu ikääntyvästä hevarista on nyt ihan omaa mielikuvitustasi, eikä enää vastaa edes heittämääni esimerkkiä (joka muuten ei kaljuuntumista lukuunottamatta edes täsmää itseeni).

Okei, mutta monella tuntemallani miehellä on kyllä ikävä kyllä niinkin pienestä asiat kiinni kuin alkoholin käyttötavasta tai hampaiden pesusta, ettei sitä naista löydy... Tällaisia kriteereitä siis tarkoitan, en mitään sen korkealentoisempaa.

Vierailija
13/31 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samassa tilanteessa ja treenaan musiikin parissa useita tunteja viikossa.

Vierailija
14/31 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan ap olla ihan hyvännäköinen jo valmiiksi mutta ei vaan jää huonohin suhteisiin, tunnen todella rumia yksinhuoltajia jotka tyytyy kunhan on joku suteeseen, ap ilmeisesti ei tyydy.

Vierailija
15/31 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on lapsia. Voi yhyy kuinka yksinäinen oletkaan... HUOH.

Vierailija
16/31 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samassa tilanteessa ja treenaan musiikin parissa useita tunteja viikossa.

Oletkohan nyt vähän kirjaimellinen? Ap kokee olevansa ruma ja vanha - treenaaminen on tapa löytää oma kehonsa ja oppia tykkäämään siitä ja hallita sitä. Se ei tietenkään ole pelkästään avain onneen.

Vierailija
17/31 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, kuulostit jotenkin minua paljon vanhemmalta ja elämäänsä kyllästyneeltä, kunnes luin uudelleen ja tajusin, että olen ihan saman ikäinen, pian 40 (tai ehkä en vaan itse ole sisäistänyt, että olen JO 40). Mutta en näe elämääni ollenkaan noin ilottomana, vaikka parisuhdetta ei tällä hetkellä olekaan! Tulee jos on tullakseen, olen opetellut olemaan onnellinen yksinkin. Miksi olet juhlat yksin, mikset hakeudu sukulaisten tai ystävien seuraan?

Olen myös ihan tavallinen nainen ja haussa tavallinen mies, mutta ennemmin kuin epätoivoinen että "miksei mulla oo miestä", olen jännityneen odottavalla kannalla, "voin tavata sen erityisen ihanan miehen ihan koska vaan"! Eikä niiden tapaamisessa ole ongelmaa, koska teen itsekin liikkeitä siihen suuntaan. Käyn ulkona, juttelen ihmisille ja olen siellä Tinderissäkin; mikä sinulla on sitä vastaan? Sen kautta olen käynyt 4 treffeillä ja jokainen ollut oikein mukava tapaus, vaikka mitään suurta rakkaussuhdetta ei olekaan syntynyt. Olisi voinut kuitenkin. :) Ja ajattelen mieluummin, että onneksi olen vapaa ennemmin kuin jossain huonossa parisuhteessa vain ettei tarvitsisi olla yksin; nyt ainakin olen täysin available, jos/kun se hyvä mies kohdalleni sattuu, ei tarvitse hankkiutua eroon jostain huonosta suhteesta, särkeä kenenkään sydämiä tai säätää mitään, vaan voimme vain rakastua ja ratsastaa yhdessä auringonlaskuun ilman mitään esteitä... :D

Tsemppiä kesään, ehkä jo piankin kohtaat sen sinulle sopivan miehen... :)

Vierailija
18/31 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan ap olla ihan hyvännäköinen jo valmiiksi mutta ei vaan jää huonohin suhteisiin, tunnen todella rumia yksinhuoltajia jotka tyytyy kunhan on joku suteeseen, ap ilmeisesti ei tyydy.

Ap itse kokee olevansa ruma ja vanha. Eikä tosiaan tarvitse tyytyä ihan mihin tahansa - hänen eikä kenenkään.

Vierailija
19/31 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaisitko keskustelun keski-ikäisen naisen kanssa, jonka vyötärölinja on vähän kateissa ja kasvoiltaan tavallinen suomalainen pallinaama?

Vierailija
20/31 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mukaan vaan nettitreffeille! Kun on mukana siellä, niin huomaan muutenkin olevani avoimempi uudelle ihmissuhteelle. Ajattelen kuten 17, olen onnellinen itsekseni ja se oikea tulee vielä joskus vastaan. Ennen sitä urheilen ja teen töitä, nautin lapsista ja elämästä. Välillä kyllä yksin oleminen musertaa, mutta silloin yritän ajatella positiivisesti ja urheilla..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän