Kasvissyönti ei ole miehekästä
Olen kasvissyöjänainen mutta minusta miesten kuuluu syödä lihaa.Kasvissyönti ei ole miehekästä.Tapailin kasvissyöjämiestä vähän aikaa mutta jätin hänet koska hän oli liian naisellinen,kiinnostunut ympäristöstä ja eläinten kärsimyksestä ja muuta tuollaista aika naisellista.Ihan hyvä tietty että on miehetkin kiinnostuneita näistä asioista mutta ottaisin sellaisen miehen vaan kaveriksi.Niistä vaan puuttuu se tietty seksikkyys ja miehekkyys joka miehessä kuuluu olla.
Kommentit (23)
Kärryjen työntäminen prismassa ei ole miehekästä. Tosimies tappaa ruokansa paljain käsin.
Vierailija kirjoitti:
Kärryjen työntäminen prismassa ei ole miehekästä. Tosimies tappaa ruokansa paljain käsin.
Jep. Kokkailu on kanssa no-no, sekä maustaminen ja lihanosista nirsoilu ämmämaista. Tosimies repii lihan suoraan eläimen kyljestä hampaillaan ja mussuttaa suu veressä sen raakana.
Eläinten tappaminen ilman mitään syytä tai tarvetta on miehekästä? Omasta mielestäni miehekästä on eläimistä välittäminen ja huolehtiminen ja se, että kokee myötätuntoa kaikkia eläviä olentoja kohtaan (eikä pelkästään koiria ja kissoja). Eläinten suojelu ja auttaminen se vasta miehekästä onkin. :)
ei olekaan. mike tyson, usher, joaquin phoenix ja russel brand on kaikki ihan lassukoita. bill clintonista puhumattakaan. se on sen verran neiti, että sen vaimo pyrkii pressaksi
Vierailija kirjoitti:
Eläinten tappaminen ilman mitään syytä tai tarvetta on miehekästä? Omasta mielestäni miehekästä on eläimistä välittäminen ja huolehtiminen ja se, että kokee myötätuntoa kaikkia eläviä olentoja kohtaan (eikä pelkästään koiria ja kissoja). Eläinten suojelu ja auttaminen se vasta miehekästä onkin. :)
Eihän se ilman syytä ole tappamista, jos sitä ravinnoksi tapetaan.
Kasvissyöjä ei ymmärrä asioiden suhteita ja merkityksiä ja isoa kuvaa ja tämmöinen mies on tosiaankin hiukan hölmö. Hän uhraa lähimmät, perheensä eikä pidä näiden puolta vaan naiivi maailman parantaminen on etusijalla.
Tosi mies ruokkii perheenä hyvällä ravinnolla ja oma perhe on etusijalla.
Vierailija kirjoitti:
ei olekaan. mike tyson, usher, joaquin phoenix ja russel brand on kaikki ihan lassukoita. bill clintonista puhumattakaan. se on sen verran neiti, että sen vaimo pyrkii pressaksi
Mike Tyson on raiskari, Joaquin Phoenixilla on jotain mt-ongelmia, Russell Brand on entinen narkkari ja nykyinen narsisti. Clintonkin petti vaimoaan ja valehteli virassaan. Nuoko on sinulle esikuvia?
Kellään tuntemallani kasvissyöjämiehellä ei kyllä ole naista. Eli saatat olla jonkinlaisilla jäljillä.
Aika pehmeetä tämäkin minusta!? Ruokavalio määrää kiinnostuuko naiset. Naiset ei loppujen lopuksi ole kovin suvaitsevaisia mitä tulee miehiin, olen huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Kasvissyöjä ei ymmärrä asioiden suhteita ja merkityksiä ja isoa kuvaa ja tämmöinen mies on tosiaankin hiukan hölmö. Hän uhraa lähimmät, perheensä eikä pidä näiden puolta vaan naiivi maailman parantaminen on etusijalla.
Tosi mies ruokkii perheenä hyvällä ravinnolla ja oma perhe on etusijalla.
Mutta kun Tosi Mies ei kokkaa niin milläs ruokkii sen perheensä kun perhe on etusijalla? Aah, tosi mies tilaa perhepitsan ja tekee lapsistaan ylipainoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mike Tyson on raiskari, Joaquin Phoenixilla on jotain mt-ongelmia, Russell Brand on entinen narkkari ja nykyinen narsisti. Clintonkin petti vaimoaan ja valehteli virassaan. Nuoko on sinulle esikuvia?
ei kai tässä ketjussa mitään esikuvia haettu? kaukana neideistä vaan noi kaikki miehet
Älä provoa. Itse ainakin olen seurustellut useammankin kasvissyöjämiehen kanssa, ja kasvissyöjän mm sperma maistuu paljon paremmalle kuin lihansyöjän.
T: Kasvissyöjänainen
Paksusuolensyöpä on miehekkäintä mitä tiedän. Haisee ulosteet erityisen hyvälle ja miehekkäälle.
Minun tuntemani kasvissyöjämiehet taas ovat kaikki parisuhteessa, osalla on lapsia, osalla ei. Kaikilla korkeakoulutetut vaimot (miehillä AMK tai korkeakoulutus) , työpaikka sekä omistusasunto. Ihan riittävän miehekästä.
Ärrkele kirjoitti:
Paksusuolensyöpä on miehekkäintä mitä tiedän. Haisee ulosteet erityisen hyvälle ja miehekkäälle.
Ja aivan kaikilla lihansyöjillä on paksusuolensyöpä ja haisevat ulosteet. Eiks niin?
Tämä on miehen kirjoittama provo...
Vierailija kirjoitti:
Skarppius (edes se vähä) ei ole naisellista?
Miehistä parhaita on kasvissyöjät. Nam.
Vai niin. Luulen, etten minäkään kiinnostuisi aloittajasta, joten eipä tuo mitään. Harrastan muuten myös neulomista. Ei mua loukkaa se, jos joku pitää mua vähän feminiinisenä. En näe feminiinisyydessä mitään pahaa. Kaikki myös määrittelee feminiinisyyden ja maskuliinisuuden vähän omalla tavallaan. En ota stressiä siitä, jos en sovi jonkun määritelmään maskuliinisesta miehestä.
Juu juu. 0/5.