Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korkeakoulutetuista naisista tulee vanhojapiikoja

Vierailija
06.06.2016 |

Korkeakoulutetuista naisista monet jäävät vanhoiksipiioiksi. Samaan aikaan vain peruskoulun tai ammattikoulun käyneet naiset perustavat perheitä täyttä häkää.

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin olen sivistynyt ja yksin kuin tyhmä ja perheellinen.

Vierailija
22/95 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-m-mutta minulle kerrottiin että nainen kuin nainen saa aina seksiä ja parisuhteen sormiaan napsauttamalla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka puhuu vielä "vanhoistapiioista"? Sulla taitaa tuohus palaa öisin. 😂 Oikea termi on SINKKU.

P.S. Nykyisin homouskaan ei ole rikos.

P.S.2. Sinkullakin voi olla aktiivinen seksielämä. Ei siihen avioliittoa tarvita. 😊

P.S.3. Provona 0/5

Vierailija
24/95 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M-m-mutta minulle kerrottiin että nainen kuin nainen saa aina seksiä ja parisuhteen sormiaan napsauttamalla!

Korkeakoulutettu nainen ei kelpuuta junttimiestä. Saisi kyllä miehen, jos vain kelpuuttaisi.

Vierailija
25/95 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka puhuu vielä "vanhoistapiioista"? Sulla taitaa tuohus palaa öisin. 😂 Oikea termi on SINKKU.

P.S. Nykyisin homouskaan ei ole rikos.

P.S.2. Sinkullakin voi olla aktiivinen seksielämä. Ei siihen avioliittoa tarvita. 😊

P.S.3. Provona 0/5

Sinkku nainen on vanhapiika ja sinkku mies vanhapoika.

Vierailija
26/95 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N-n-n-no n-niin m-m-minäkin *niiskuttaa*.

*pukeutuu Zena-vermeisiin* Meitä on kusetettu, siskot! Ottakaamme kaikki suurimmat ja paksuimmat dildomme ja näytetään näille ritareille, mistä kana pissii!

Vierailija
27/95 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulutetut naiset ja miehet tutkitusti solmivat kestävimmät liitot. Vähän koulutetut naiset 'perustavat perheitä' eli saavat lapsia nuorempina, mutta heidän suhteensa eivät ole yhtä kestäviä. Mutta jotenkin tuntuu, ettei tämän aloituksen tekijää kiinnosta faktat, vaan hän haluaa loukata itseään koulutetumpia naisia.

Voi idiootti, toivottavasti et ole korkeakoulutettu. Tuo ero ei johdu siitä, että korkeakoulutetut olisivat jotenkin parempia vaan siitä, että tuollaisissa höpöhöpö-tutkimuksissa ei-korkeakoulutettuihin lasketaan 20v tilitoimistossa työskennelleet merkonomit ja vakavasti mielenterveys- ja päihdeongelmaiset yhteen. Aivan samoja tuloksia saataisiin vaikka asetelmalla partiota kolme vuotta harrastaneet -ei mitään harrastaneet. Jälkimmäiseen porukkaan niputettaisiin kaikki, myös sairaat ja vammaiset ym.

Vierailija
28/95 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha piika ei ole huono valinta. Itse olen koulutettu ja minulla on lapsia mutta mies on sellainen "kultakimpale" että kadun tätä perhehommaa tosiaankin. Toki rakastan lapsiani enkä luopuisi heistä mistään hinnasta.

Vierailija
29/95 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkeakoulutettu nainen ei kelpuuta junttimiestä. Saisi kyllä miehen, jos vain kelpuuttaisi.

Junttimies olisi OK kunhan se älyäisi olla hiljaa mielipiteissään siinä miten paskana naisen maisterintutkintoa ja uraa pitää.

Vierailija
30/95 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeakoulutetuista naisista monet jäävät vanhoiksipiioiksi. Samaan aikaan vain peruskoulun tai ammattikoulun käyneet naiset perustavat perheitä täyttä häkää.

Terveisiä vaan sinne 1800-luvulle! Me ei täällä 2000-luvulla enää puhuta "jäämisestä" ja "vanhoista piioista".

Vierailija
31/95 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Junttimies olisi OK kunhan se älyäisi olla hiljaa mielipiteissään siinä miten paskana naisen maisterintutkintoa ja uraa pitää.

Puhe oli siitä, että onko korkeakoulutetuille naisille tarjolla miehiä. Kyllä on, mutta kun ei kelpaa. Korkeakoulutetuilla naisillla on ainoastaan pula korkeakoulutetuista miehistä, ei pula miehistä yleisesti ottaen.

Vierailija
32/95 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun aloittaja, kertoisitko mihin tutkimukseen tämä väite perustuu?

Vierailija
33/95 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä vaan sinne 1800-luvulle! Me ei täällä 2000-luvulla enää puhuta "jäämisestä" ja "vanhoista piioista".

Tosiasia ei muutu muuksi sillä, että siitä ollaan puhumatta tai puhutaan trendikkäämmällä nimellä.

Vierailija
34/95 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhe oli siitä, että onko korkeakoulutetuille naisille tarjolla miehiä. Kyllä on, mutta kun ei kelpaa. Korkeakoulutetuilla naisillla on ainoastaan pula korkeakoulutetuista miehistä, ei pula miehistä yleisesti ottaen.

On aito pula jos tarjolla ei ole sellaista miestä, joka ei halveksisi naisen koulutustaustaa.

Vierailija
35/95 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun aloittaja, kertoisitko mihin tutkimukseen tämä väite perustuu?

Ei hitto, juuri tällaisia ihme pätijöitä monet naiset ovat 😅 siis oikeasti.. olen itsekin akateeminen nainen ja ihan kauhistutti taas tämä kommentti.

Vierailija
36/95 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, mutta turha niitä naisia on haukkua. Ne on niitä jotka tätä maata rakentaa ja kehittää. Eli tekevät sinunkin lapsiesi tulevaisuudesta paremman. Monet kouluttautumattomat haukkuu aivan liian usein esim. yliopiston käyneitä turhiksi, ja ovat täysin sokeita sille ketkä ne on niitä jotka tätä maata ja maailmaa on kehittäneet ja kehittävät.

Vierailija
37/95 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa nimenomaan on korkeakoulutetum miehen löytämisen ongelma. Tiedän vaikka kuinka paljon korkeakoulutettuka neitoja, jotka eivät vain löydä Suomesta miestä. Ehkä heitä haittaa se, että he ovat korkeasti koulutettuja ja asuvat Helsingissä. Nämä korkeasti koulutetut hesalaiset neitoset tuppaavat asettamaan "kunnollisen miehen" kriteerit todella korkealle. Ongelma on nimenomaan todella korkeat odotukset seurustelukumppanilta. Monille muille kelpaa Rami, joka käy perusduunissa ja äänestää Perussuomalaisia.

Vierailija
38/95 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Hajotkaa te kouluja käymättömät niiden vanhojen lihavien ukkojen kanssa sinne perhehelvettiinne. Minä juon viiniä, matkustelen ja nussin nuoria kolleja.

T: nelikymppinen akateeminen vanhapiika

Vierailija
39/95 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aspergernaista ei kestä kuin toinen asperger.

Vierailija
40/95 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aito pula jos tarjolla ei ole sellaista miestä, joka ei halveksisi naisen koulutustaustaa.

Miehiä löytyy kuitenkin, ei ollut puhe asenteista vaan yleisesti siitä, saako korkeakoulutettu nainen ylipäätään jonkunlaisen miehen. Saa kyllä, mutta jos ei kelpuuta, niin jää ilman. Ei korkeakoulutettuja miehiä ole kovin paljoa.

Miehet eivät arvosta korkeakoulutettuja naisia. Korkeakoulutetut miehetkin perustavat perheen mieluummin ammattikoulunaisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä