Tässä miehessä on pakko olla jotain vikaa?
Olen tutusunut erääseen mieheen, hän vaikuttaa liian täydelliseltä ja siksi epäilen, että hän salaa jotain?
Hän on todella komea ja kohtelias, hyvä tuloinen kohta 40 vuotias.
Hänellä ei ole lapsia, eikä ole ollut naimisissa, hän ei käytä alkoholia eikä muutenkaan päihteitä..
Miten tällainen mies voi olla vielä vapaalla jalalla?
Hän lisäsi minut fb kaverikseen ja huomasin, että hänellä on vain n.20 kaveria siellä, tämäkin vaikutti vähän oudolta?
Mitä luulette onko tämä mies näin täydellinen vai salaileeko jotakin?
Kommentit (79)
Jos on totta niin ei ihme jos ei naista löydy :D
Tuo mies kuulostaa täydelliseltä. Eli ap ei häntä ansaitse.
Vierailija kirjoitti:
Jos on totta niin ei ihme jos ei naista löydy :D
Miksi nainen pitäisi löytää (alle nelikymppisenä)?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän on tullut aikoinaan kaupunkiin opiskelemaan eikä ole kovin sosiaalinen.
Toisekseen kaikki miehet eivät edes ole facebookissa. Itselläni kaikki face-kaverit ovat harrastuskavereita. Oikeita kavereita näen muuten.
mies
uudelleen aloittaminen tyhjästä tulee täälläkin mieleen syyksi :)
Pieni kaverimäärä nyt ei välttämättä ole sinänsä mitenkään epäilyttävää, kaikilla ei ole tavoitteena 1000 FB kaveria. Pystyykö kavereista päättäelemään mistä mies heidät tuntee? Jos kaikki ovat deittikavereita tms. , mutta ei lainkaan sukulaisia, opiskelu-, työ- tai harrastekavereita, niin voi olla että kyseessä on valeprofiili. Löytyykö minkä verran omia kuvia? Valeprofiiliin otetusta vieraasta kuvasta voi olla pikkusen vaikea löytää uusia kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Pieni kaverimäärä nyt ei välttämättä ole sinänsä mitenkään epäilyttävää, kaikilla ei ole tavoitteena 1000 FB kaveria. Pystyykö kavereista päättäelemään mistä mies heidät tuntee? Jos kaikki ovat deittikavereita tms. , mutta ei lainkaan sukulaisia, opiskelu-, työ- tai harrastekavereita, niin voi olla että kyseessä on valeprofiili. Löytyykö minkä verran omia kuvia? Valeprofiiliin otetusta vieraasta kuvasta voi olla pikkusen vaikea löytää uusia kuvia.
Eiköhän aloittajan ongelma ole näiden kuukausien aikana jo ratkennut.
Minä olen vastaanvanlainen mies ja erosin FB:stä jo ajat sitten. Ei kiinnosta päivittää omia menojaan kokoajan.
Ap kertoi jo sivulla 4, että mies oli kuin olikin friikki
Vierailija kirjoitti:
Vähäinen fb-kaverimäärä epäilyttäisi minua tuon ikäisellä. Luonnevikainen?
Minä ainakin tiedän yhden perheellisen arkkitehdin jolla oli vain 1 facebook kaveri,lisäksi on esiintynyt muusikkona harrastetasolla.
Mies on ihan normaali erittäin miellyttävä huumorintajuinen ym.
Kaikkia ei vaan facebook elämä kiinnosta.
Mulla on vain 6 fb kaveria. Oikeita kavereita ei ole noistakaan kuin 2 enkä keksi ketä muitakaan pyytäisin kun suurin osa muista tutuistani ei fb:ssä ole. En ole mt-ongelmainen, en alkkis, en työtön, enkä naimaton, enkä muutenkaan outo.
Eli tuon perusteella en hylkäisi vielä.
Kyllä sitä työkavereista ja kavereista kertyy edes joitain kymmeniä kavereita faceenkin. Aktiivinen ei tarvi aina olla.
Tässäkin kohtaan taas teille huutelijoille, että onneksi varoituskellot soi päässä!
Housut pois ja syy saattaa selvitä.
Mun eksä on tuollainen "liian hyvää ollakseen totta" -tapaus, ja tosiaan on nyt vapaalla jalalla. Kyllä sieltä pitkässä suhteessa paljastui kaikenlaista sellaista, että nyt suhteen päätyttyä en kaipaile takaisin, vaikka hän on edelleen hyvännäköinen, hyvässä kunnossa, erittäin hyvätuloinen, ensialkuun ei vaikuta ollenkaan tunnekylmältä, älykäs kuin mikä, tulee toimeen kaikkien kanssa, lapseton mutta lapsirakas (ainakin kertoo olevansa - ei tosin viihdy lasten seurassa käytännössä), eläinrakas, ei juo/polta/käytä muitakaan päihteitä, pukeutuu tyylikkäästi, jne. Vähän sydän syrjällään katselen, minkälaisen naisen löytää seuraavaksi. On kovasti herkkien ja haavoittuvien (minun kaltaisteni) naisten perään, vaikka luonteeltaan on sellainen että mielestäni vain todella kova ja vahva nainen pärjäisi hänen kanssaan pidemmän päälle.
Mikäs AP:ssa on vikana kun on vapaalla jalalla? 670 FB-kamua, mutta siltikään verkostosta ei ole ketään potentiaalista kumppania löytynyt? Luonnevikaa vai mitä?
Sosiaalisesti kömpelö, kuin ei paljoa ystäviä?
Minua ihmetyttää ettei ole ollut naimisissa - onko ollut edes pitkiä parisuhteita?
Ehkä hän on tullut aikoinaan kaupunkiin opiskelemaan eikä ole kovin sosiaalinen.
Toisekseen kaikki miehet eivät edes ole facebookissa. Itselläni kaikki face-kaverit ovat harrastuskavereita. Oikeita kavereita näen muuten.
mies