Tässä miehessä on pakko olla jotain vikaa?
Olen tutusunut erääseen mieheen, hän vaikuttaa liian täydelliseltä ja siksi epäilen, että hän salaa jotain?
Hän on todella komea ja kohtelias, hyvä tuloinen kohta 40 vuotias.
Hänellä ei ole lapsia, eikä ole ollut naimisissa, hän ei käytä alkoholia eikä muutenkaan päihteitä..
Miten tällainen mies voi olla vielä vapaalla jalalla?
Hän lisäsi minut fb kaverikseen ja huomasin, että hänellä on vain n.20 kaveria siellä, tämäkin vaikutti vähän oudolta?
Mitä luulette onko tämä mies näin täydellinen vai salaileeko jotakin?
Kommentit (79)
- pedari
- narsisti
- sarjamurhaaja
- sadisti
Tapasin myös tuollaisen miehen Tinderin kautta, erona kylläkin että käytti alkoholia kohtuudella. Vaikutti siis aivan täydelliseltä. Tovin tapailun jälkeen tuli romanttisilla treffeillä ihan puskista, kun yhtäkkiä käytti todella rankkaa kieltä, moitti ja arvosteli minua. Mielestäni kestän yleensä kaikenlaista kommentointia varsin hyvin ja totta kai saa olla eri mieltä ja antaa palautetta, mutta tämä oli jotain ihan muuta laatua. Niskakarvat nousi pystyyn ja sisäinen hälytyskello alkoi kilkattaa. Toivottavasti sinulla on parempi onni, mutta tuon kokemuksen jälkeen en ihmettele varovaisuuttasi! Toki liialla epäluulolla ei kannata pilata myöskään hommaa, mutta eiköhän aika näytä, millainen mies on miehiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähäinen fb-kaverimäärä epäilyttäisi minua tuon ikäisellä. Luonnevikainen?
Koira voi olla luonnevikainen, mies ei koskaan.
Paits, että varsinkin tällä palstalla miehissä on aina vikaa. Jos ei muuten niin keksitään niitä!
Mielestäni siinä että on n 20 kaveria ei ole mitään vikaa, ehkä hän vain ottaa tuntemiaan ihmisiä kaveriksi tai sitten suurin osa hänen ystävistään ei ole facebookissa. Mikä pakko on etsimällä etsiä vikaa toisesta ihmisestä?
Ap, onko sinulla lapsia?
Olen sitä mieltä, että miehessä (ja naisessa) on jotain vikaa jos vielä lähemmäs 50 v. vaeltelee vapaalla jalalla.
Tässä on mainittu paljon hyviä vaihtoehtoja, mutta entisen holistin lisäksi voisi olla myös vankilakokemusta, ehkä vaihtanut henkilöllisyyden ja opiskellut vankilassa ammatin. Ikävä kyllä jotkut metsästävät ei niinkään kumppania vaan kumppanin lapsia.
Katsopa keitä ne fb-kaverit ovat.
Jätä se sika. Ansaitset parempaa.
MITÄ, vain 20 FB-kaveria?! Helvetin epäilyttävää!! Mies on varmaan SARJAMURHAAJA, MIELENTERVEYSPOTILAS, ALKOHOLISTI, NARKKARI, NARSISTI, PEDOFIILI ja ties mitä muuta.
:D Oikeesti? Valot päälle somepellet.
Vierailija kirjoitti:
Ollut nuoremana ujo. Naisilla ei ole hajuakaan kuinka helposti mies syrjäytyy näistä pariintumiskuvioista. Tuokin on voinut olla nuorempana joku stereotyyppisen nörtin näköinen, mutta niin se mies vaan komistuu monesti vanhetessaan. Varsinkin ne nörtit.
Se että ei käytä alkoholia mutta ei ole uskis voi olla syynä miehen sinkkuuteen. Uskisporukoissa olisi jo pariutunut mutta täällä tavisten joukossa ei. Opiskelijaporukoissa ryyppääminen on normi ja sitä harrastamaton jää helposti ulkopuoliseksi.
MIKSI KOMMENTTINI EI TULLUT. SIIS ALKAAKO NIMI K:LLA ja onko äijä lyhyt? :DD
Jätä se sika nyt heti ihan varmuuden vuoksi. Varmasti löydät jonkun rappioalkoholistin, josta tietää heti, että jotain vikaa on eikä tartte arvailla.
Heitä löytyy vielä huomattava määrä .Niinkuin sinulla ei ole,niin hänellä on ihan ihka oma elämä Lissusein.Hanki sellainen itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni siinä että on n 20 kaveria ei ole mitään vikaa, ehkä hän vain ottaa tuntemiaan ihmisiä kaveriksi tai sitten suurin osa hänen ystävistään ei ole facebookissa. Mikä pakko on etsimällä etsiä vikaa toisesta ihmisestä?
No suomalainen nainen on suomalainen nainen.
Mielenkiintoinen ajattelutapa että on pakko olla jotain vikaa? Toisaalta kaikissa ihmisissä on "vikaa" enemmän tai vähemmän, ihan jokaisessa. Jos ei tuota ymmärrä, niin ei ole aikuiseksi itse vielä kasvanut.
Mutta tämä "täydellinen" henkilö voi olla esim. vähän ujo tai intovertti tai sellainen joka aidosti viihtyy omissa oloissaan. Jotkut päällisin puolin sosiaalisetkin ihmiset viihtyvät välillä tosi paljon itsekseen.
FB:llä nyt ei ole mielestäni mitään väliä, aivan yhdentekevä sovellus. Miten somesta on nyt tullut noin määrittävä tekijä, en voi käsittää? Vaikka itsekin noita palveluita käytän mutta silti vähän ihmettelen kyllä.... Päinvastoin jatkuva itsensä kehuminen FB:ssä ja kavereiden haaliminen siellä voi olla omasta mielestäni negatiivinen asia.
Tunnen yhden äärimmäisen sosiaalisen henkilön joka ei ole muuten FB:ssa ollenkaan, koska kuulemma työnantaja on kieltänyt häntä liittymästä sinne. Kyseessä täysin naurettava juttu, ei tuollaista voi kieltää ja FB-profiilinhan voi luodakin millä nimellä tahansa. Kyse ilmeisesti siitä että henkilön työnantaja ja henkilö itse eivät ymmärrä miten FB toimii ja miten sen yksityisyysasetuksia voi hallita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä tuota Fb-kaverimäärää ihmettele, ei kaikki halua haalia jokaista hyvänpäivän tuttua/työkaveria/harrastuskaveria/sukulaista kavereihin.
Voin syy olla toki tämä. Mutta itse olen omasta tuttavapiiristäni huomannut, että nämä henkilöt, jotka eivät ole fb:ssä tai heillä on siellä vähän kavereita niin he ovat normaalielämässäkin vähän syrjäytyneitä. Eikä yksinäisyydessäkään mitään vastenmielistä tietenkään mitta ainakin näiden henkilöiden yksinäisyys on johtunut omista ongelmista; mielenterveysongelmia ym..
Hah. Minulla ei ole kuin 15 kaveria. En ole eläessäni kertaakaan postannut mitään sinne. Ihan opettaja olen, ei muuta terveydellistä ongelmaa kuin kilpirauhanen.
Aviomiehelläni taitaa olla 20 kaveria. Ja hän on ulospäinsuuntautunut ihminen, eikä hänellä ole edes kilpirauhasongelmaa.
Mulla on tällainen tutavamies. Varakas, päällisin puolin miellyttävä, komea. Pohjimmiltaan tunnekylmä, nuuka, yksi kaveri, elämä pyörii rahan ympärillä stressiä,kyllästynyt kaikkeen.Vain lisäraha toisi onnen. Lyhyitä suhteita naisten kanssa, nämäkin loppuu aina niin,että jotain naisesta puuttuu.
Minusta on hieman outoa ettei ota edes yhtä saunakaljaa...
Vierailija kirjoitti:
Vähäinen fb-kaverimäärä epäilyttäisi minua tuon ikäisellä. Luonnevikainen?
Mua taas epäilyttäisi enemmän jos joku 40v fiksuna esiintyvällä ukolla olisi iso lauma fb-kavereita ja aktiivinen some-elämä.
Olisiko kannabiksen käyttäjä?
Monilla näistä on ongelmallista löytää huumeiden käyttöä sietävää kumppania huumehysteerisestä maasta.
Ovat hyvin varovaisia ja vainoharhaisia. Pysyttelevät omissa oloissaan ihan varmuudeksi.
Usein pistävät huumeensa parisuhteen edelle jos nainen vaatii raittiutta. Näitä on tullut vastaan.