Listataan junttimaisia ominaisuuksia
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
kakkaaminen
Sittenhän kaikki on juntteja :D
Ilman burkhaa kulkeminen kaupungilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kakkaaminen
hihihihihohohihihohihi kaikki kakkaa ja pissaa!!!!!! :D:D:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kakkaaminen
Paitsi Muumit!
Minusta te kaikki ootte ihan juntteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kakkaaminen
Paitsi Muumit!
Missä niin muka sanotaan, ettei Muumeilla ole peräaukkoa? Minun mielestäni se on vain vitsi.
Reisitaskuhousut
Maastokuvio
Hiustenpidennykset
Tatuoinnit
Einekset
Asuntovaunuilu
Vasemmistotaustaiset ja anarkistit on ihan täysjuntteja suuri osa. Ei oo kunnon koulutusta, ollaan puolelämää työttömiä kun kerätään voimia vaan siihen itsenäisyyspäivän rettelöinteihin että jaksetaan kammeta se pyöräteline ikkunasta sisään. Ja itketään julkisuudessa poliisin kumiluotia. Kun mä viaton anarko sain luodista.... Tyhmistä tyhmintä sakkia. Rupeaa ihan vituttaa kun miettiikin. Itseään toki pitävät sen ainoan oikean arvon kannattajina. Hassuinta on, että mun pitäs olla varmaan taiteilijana ja kulttuurinalan kasvattamana samaa sakkia mutta ei, pelkästään ylenkatson.
Eiks täällä oikeasti tehdä muuta kuin haukutaan ja arvostellaan muita ihmisiä päivästä toiseen? Mun mielestä se on erittäin junttia.
Vierailija kirjoitti:
Lihan syöminen joka päivä.
Vielä pahempi on perunan syöminen joka päivä!
Vierailija kirjoitti:
Huono kielitaito ja alkoholin juominen pullosta, tölkeistä ym. esim. kadulla kävellessä - onko sitä niin kiire kiskoa, että ei voi etsiä paikkaa, missä istua ja nauttia?
No eivät kaikki ole hyviä kielissä.
Juutalaisten pitäminen hyvinä tyyppeinä
Vierailija kirjoitti:
Mikael Gabriel
Ketä?
Tatuoinnit, shokkivärihiukset, tupakointi, lävistykset, moottoripyöräilykerhotoiminta.
Jatkuva kirosanojen syytäminen.
Jeesuksen kieltäminen vapahtajana.