Isä (exä) armeijaan? Väittää ettei tarvitse mennä kun on yhteishuolto
ellei mene sivariksi. Kyllähän siellä armeijassa ovat pienten vauvojen kotona asuvat isätkin
Kommentit (9)
Kaipa siihen riittää yhteishuoltajuuskin jos lapsi/lapset asuu enimmakseen isänsä luona. Tiedä sitten.
Mun kaveri jo vuosisitten oli päivät armeijassa (n 40 kilometrin päässä) illat kotona ekaa 5 viikon jaksoa lukuunottamatta, jonka oli kasarmilla. Tästä on jo kauheasti aikaa
Ihan normaalin intin joutuu käymään. Jos se olis yksinhuoltaja niin sitten todennäköisesti pääsis luistamaan kokonaan, mutta ei todellakaan mene niin kuten exäsi haaveilee.
joka tosin on nyt muuttumassa sellaiseksi että lapsi asuu minun luonani. Exä taitaa vain tosiaan haaveilla. Enkä usko että vaikka meillä tällainenkin sopimus olisi niin pystyisi noin luistamaan, kerran lapsella on molemmat vanhemmat. kenties tapaamissopimusta voidaan muuttaa armeijan ajaksi muutenkin
Ihan normaalin intin joutuu käymään. Jos se olis yksinhuoltaja niin sitten todennäköisesti pääsis luistamaan kokonaan, mutta ei todellakaan mene niin kuten exäsi haaveilee.
joka tosin on nyt muuttumassa sellaiseksi että lapsi asuu minun luonani. Exä taitaa vain tosiaan haaveilla. Enkä usko että vaikka meillä tällainenkin sopimus olisi niin pystyisi noin luistamaan, kerran lapsella on molemmat vanhemmat. kenties tapaamissopimusta voidaan muuttaa armeijan ajaksi muutenkin
Kun lapsella on molemmat vanhemmat eikä lapsi asu (siis "kiinteästi") isän luona niin tuo on mieheltä melko naivi kuvitelma, että pääsis intissä jotenkin "päivähoito"systeemillä.
on se, että lapsi asuu sinulla ja on (joka toinen viikonloppu) miehellä. Mutta luultavasti sellainen järjestyy, että mies saa aina vapaaksi sen viikonlopun, jonka lapsi hänen luonaan viettää.
lapseni isä on lykännyt armeijaa ja nyt sinne pitäisi mennä pikkuhiljaa, väitti että hän voi päivisin käydä siellä ja tulla illaksi kotiin ja aamulla mennä taas uudestaan, eihän sellainen nyt voi olla mahdollista? Sinne kun on matkaakin aika tavalla. Meillä tapaamissopimus