Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä, eikö 4-5v saisi ulkoilla omalla pihalla yksin?

Vierailija
05.06.2016 |

Onko joku oikeasti sitä mieltä että 4-5v ei voisi ulkoilla omassa okt pihassa? Siis ilman että vanhempi on mukana koko ajan?

Kommentit (161)

Vierailija
161/161 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahden lapsen isä ja viettänyt paljon aikaa pihalla omien lasten kanssa. Kumpikaan meidän lapsista ei ollut ennen kouluikää yksin ulkona. Syy ei ollut siinä etteivät olisi pärjänneet vaan siinä, että huomasin käytännössä että jos ei itse ole paikalla niin sitten omat lapset työllistää kuitenkin jollakin tavalla muita aikuisia ja tätä en itse halunnut. Pahimpia on juuri nuo 4-5-vuotiaat, joita vanhemmat välillä seuraavat ikkunoista. Äkkisiltään muistan nimeltä ja kasvoilta noin 25-30 lasta edellisestä pihasta missä asuttiin. Jokainen näistä yksinolijoista oli välillä sotkemassa muiden leikkejä tai tekemässä jotakin mitä eivät olisi saaneet tehdä ja kun olet aikuisena pihalla niin sitten siinä joutuu näitä sotkuja selvittämään. Olen sitä mieltä, että jos 4-5-vutoiaat ovat OMALLA pihalla, jossa ei ole muiden lapsia niin asia ok, mutta kaikki yhteispihat ja muut eivät sovi. Eli terveiset kaikille niille, jotka pitää tuonikäisiä lapsia pihalla itsekseen niin voitte olla varmoja, että ne tekevät siellä sellaista mitä ei saisi tehdä, terrorisoivat muiden lasten leikkejä ja työllistävät muita aikuisia.

t. "mutta ei meidän lapset tuollaisia ole vaan pärjäävät kyllä itsenäisesti pihalla"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi