kamalin asia mitä olet tehnyt toiselle
Itse harrastin seksiä ystävän miehen kanssa humalassa ja kadun sitä syvästi
Kommentit (40)
Sabotoin poikani parisuhteen koska miniä ei ollut mieleiseni. Heille tuli ero, ja nyt en saa tavata lapsenlastani.
Teininä rikoin jonkun puskutraktorin ikkunan. Toivottavasti oli vakuutukset kunnossa.
Olin kaksikymppinen ja olin saanut suhteesta sukupuoliherpeksen. Sitten tuli ero tuosta miehestä. Tapasin uuden miehen ja harrastimme seksiä (kortsun kanssa), en pitänyt taudista kertomisesta vakavana ja kerroin siitä vasta kun olimme jo harrastaneet seksiä. Mies raivostui ja ymmärsin, kuinka loukkaantunut hän oli. Järkytyin itsekin ja tunsin huonommuutta ja katumusta tapahtuneesta vuosia.
Synnyin. Tosin se ei ole oma vikani, en ole antanut sitä anteeksi vanhemmilleni koskaan.
Varmasti teininä se kun vaihdoin parasta kaveria lennosta toiseen. Ja en enää viettänyt yhtään aikaa entisen kanssa. Tämän tein itseasiassa kahdelle eri ystävälle ja se harmittaa edellleen. Jälkeenpäin nimittäin sain maistaa omaa lääkettäni kun selvisi että en ollut ainakaan parempaan tyyppiin vaihtanut hyvää ystävää.
Toinen on ollut kun olen haukkunut pataluhaksi toisen vanhempani (tosin ihan aiheesta) mutta kuitenkin todella satuttavilla sanoilla.
Jätin lasteni isän. Vuosien harkinta, vuoden parisuhdeneuvota, kaikkeni kyllä yritin. Mutta nähdä exä ääneen itkevänä rauniona, kun papereita tehtiin. Ei tuntunut hyvältä, vaan kamalalta, vaikka sai sen mitä ansaitsi.
Varastin humalassa teininä kaveriporukan läsnäollessa tupakat juoppomiehen kädestä, kun hän oli antamassa minulle vain yhtä askistaan. Ja uhkailin häntä väkivallalla. Onneksi vain uhkailin.
Tuntuu todella irvokkaalta edelleen että olen näin toiminut.
Eksäni kanssa ollessa pussailin toisen miehen kanssa. Tosin suhde veteli jo viimeisiään ja eksäkin petti mua. Olen pannut kahden varatun miehen kanssa. Ja kummankin kanssa vielä heidän ja tyttöystäviensä yhteisessä sängyssä. Tiedän tavallaan, että se oli väärin mutta en tunne huonoa omaatuntoa. Tällä hetkellä olen vähän syrjäytynyt ja masentunut ja olen katkaissut välini kaikkiin ystäviini, koska en kehtaa kertoa heille tilanteestani. Olen siis jättänyt vaan huomiotta heidän huolestuneet yhteydenottonsa ja whatsapinkin poistin kokonaan. En tiedä mitä luulevat minulle käyneen.
Vierailija kirjoitti:
Olin kaksikymppinen ja olin saanut suhteesta sukupuoliherpeksen. Sitten tuli ero tuosta miehestä. Tapasin uuden miehen ja harrastimme seksiä (kortsun kanssa), en pitänyt taudista kertomisesta vakavana ja kerroin siitä vasta kun olimme jo harrastaneet seksiä. Mies raivostui ja ymmärsin, kuinka loukkaantunut hän oli. Järkytyin itsekin ja tunsin huonommuutta ja katumusta tapahtuneesta vuosia.
No sentään kortsun kanssa. Ex-ystäväni pani poikaystävänsä kanssa paljaaltaan kertomatta herpeksestään. No nyt poikaystävän on sitten pakko jäädä suhteeseen jos haluaa ikinä enää panna ketään paljaalla, ettei tartuta omaa herpestään eteenpäin. Onhan tuokin tapa sitoa mies itseensä.
Mainitsinko että on siis entinen ystävä, eivät arvomme oikein kohdanneet. Tuo tapaus järkytti kyllä, ei mahdu tajuntaan miten kukaan voi tehdä "rakastamalleen" ihmiselle noin. Kortsun kanssa, sitä pystyn vielä jotenkin ymmärtämään mutta että ilman...
Vierailija kirjoitti:
Sabotoin poikani parisuhteen koska miniä ei ollut mieleiseni. Heille tuli ero, ja nyt en saa tavata lapsenlastani.
Toivottavasti olet nyt tyytyväinen itseesi! Minun anoppini oli minulle kamalan katkera ja kateellinen kaikesta. Vei lapseni heikoille jäille kiusatakseen minua. Ei vain tajunnut kiusaavansa siinä samalla poikaansakin. Lapsi ei hukkunut ja lapsi itse kertoi tapahtuneen. Anoppi itse ei myöntänyt mitään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyydyin naiseen suhteessa. Nainen oli muhun ihastunut, mä ajattelin lähinnä, että otetaan se kenet saa.
Vasta kun suhde loppui niin tajusin miten väärin tuo oli toista kohtaan.
Mä olen tehnyt saman, mutta en pidä sitä nyt niin kovin pahana. Saihan nainen olla mun kanssani vuoden päivät, ja huomasi, etten ehkä olekaan hänen unelmiensa prinssi. Itselleni se oli kyllä kuluttavaa aikaa, kun piti teeskennellä kiinnostuneempaa kuin olinkaan.
Miksi tätä on alapeukutettu niin paljon? Eihän tässä varsinaisesti huonosti käynyt kenellekään. Jos olisin suoraan torjunut tuon vosun, hän saattaisi edelleenkin vain haikailla minun perääni ja elämänsä jäisi kokonaan elämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyydyin naiseen suhteessa. Nainen oli muhun ihastunut, mä ajattelin lähinnä, että otetaan se kenet saa.
Mä olen tehnyt saman, mutta en pidä sitä nyt niin kovin pahana. Saihan nainen olla mun kanssani vuoden päivät, ja huomasi, etten ehkä olekaan hänen unelmiensa prinssi. Itselleni se oli kyllä kuluttavaa aikaa, kun piti teeskennellä kiinnostuneempaa kuin olinkaan.
Miksi tätä on alapeukutettu niin paljon? Eihän tässä varsinaisesti huonosti käynyt kenellekään. Jos olisin suoraan torjunut tuon vosun, hän saattaisi edelleenkin vain haikailla minun perääni ja elämänsä jäisi kokonaan elämättä.
Minusta taas säälittävää, että jollakin verukkeella sallit itsellesi suhteen ihmisen kanssa, joka ei kiinnosta. Ja perustelet sitä toisen tarpeilla.
Ja vielä että "hänen elämänsä jäisi elämättä", no mites oma elämäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas säälittävää, että jollakin verukkeella sallit itsellesi suhteen ihmisen kanssa, joka ei kiinnosta. Ja perustelet sitä toisen tarpeilla.
Ja vielä että "hänen elämänsä jäisi elämättä", no mites oma elämäsi?
No siis tuon suhteen ajan elämäni jäi elämättä jossain määrin kun kumppani oli väärä. Tosin aluksi ajattelin että säännöllinen seksi olisi niin tärkeää, että sen vuoksi voisin muuten olla epätyydyttävässä suhteessa. Sitten kun totesin etten enää jaksa ko. kumppania, ja suhde oli myös hänelle käynyt huonoksi (meillä ei oikeasti ollut juuri mitään yhteistä), niin saatiin se pantua poikki aika vähillä draamoilla. Nyt kumpikin on mennyt elämässään eteenpäin eikä todellakaan jää elämä elämättä. Sitä siis tarkoitin, että ilman tuota suhdetta hän saattaisi edelleen odottaa, että ymmärtäisin hänen olevan minulle se oikea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo kyllä mielenkiintoisia asioita ihmisestä ja sen elämästä, jos pitää tyytyä siihen mitä sattuu olemaan saatavilla. Harhaanjohtaminen on paskaa.
Tutulla oli vuokrat maksamatta ja asunto oli tosi kivalla paikalla ja mukavilla naapureilla varustettu. Ilmoitin, että kun hän saa fudut asunnosta, olen heti valmis vuokraamaan sen. En siis ollut valmis maksamaan hänen vuokrarästejä, eli auttamaan häntä itse aiheuttamassaan hädässä. Tämä nainen on vihannut minua 26 vuotta tämän vuoksi. Tekisin toisin jos voisin, jättäisin kertomatta, että olen kiinnostunut ao. asunnosta. Kova loukkaus häntä kohtaan oli se.
Vierailija kirjoitti:
Tutulla oli vuokrat maksamatta ja asunto oli tosi kivalla paikalla ja mukavilla naapureilla varustettu. Ilmoitin, että kun hän saa fudut asunnosta, olen heti valmis vuokraamaan sen. En siis ollut valmis maksamaan hänen vuokrarästejä, eli auttamaan häntä itse aiheuttamassaan hädässä. Tämä nainen on vihannut minua 26 vuotta tämän vuoksi. Tekisin toisin jos voisin, jättäisin kertomatta, että olen kiinnostunut ao. asunnosta. Kova loukkaus häntä kohtaan oli se.
Miksi sinun pitäisi kenenkään vuokrarästejä maksella
Vierailija kirjoitti:
Tein entisestä parhaan ystäväni lapsista lasun kännipäissäni ja vielä perättömän. Taustalla oli omaa katkeruutta kaveriani kohtaan. Olin just saanut tietää etten voi saada lapsia hoidoista huolimatta (kaikki hoidot käytynä). Sinä iltana sitten vähän join kotona ja sain jostain hel...... Tyhmän idean. Mitä kadun syvästi. Tiesin tuolloin että kaveri on baarissa sillä hetkellä ja aloin keksiä aivan järjettömiä juttuja. Lopulta siinä kävi niin, että joutuivat lastensuojelunpiirii ja vuosi eteenpäin siitä lapsi lähti. Mitä tässä kadun on se, että kaveri masentui minun temppuni takia joka sitten lopulta johti lapsen lähtöön. En ajatellut ihan niin käyvän.
Jos tämä on totta niin miten helkkarissa voi olla mahdollista, että lastensuojelu uskoo mieluummin känniläistä kun itse vanhempaa??
Mä varastin hetkeksi opiskelija-asuntolassa asuvan tytön poikakaverin vai varastiko se mut..