Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kamalin asia mitä olet tehnyt toiselle

Vierailija
05.06.2016 |

Itse harrastin seksiä ystävän miehen kanssa humalassa ja kadun sitä syvästi

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylkäsin kaverin sen jälkeen, kun hän oli sairastunut vakavasti. Muuttui niin paljon, ettei minulla riittänyt hänelle kärsivällisyyttä. Tein väärin.

Vierailija
2/40 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu olin miehen kanssa sängyssä heidän kotonaan kun hänen kihlattu oli yövuorossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suljin kaverin ulkohuussiin

Vierailija
4/40 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin miestäni työkaverini kanssa. Jäin kiinni, päästiin siitä yli ja jatkettiin yhdessä, mutta vuosien päästä koin itse saman kohtalon ja tulin jätetyksi.

Vierailija
5/40 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein tortut erään tyypin saunalautan kannelle.

Vierailija
6/40 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valehdellyt, pettänyt ja varastanut, kun olin nuori ja tyhmä. Siitä voi valita. Enää vuosikausiin en ole tehnyt mitään näistä.

Vierailija
7/40 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus lapsena (muistaakseni ala-asteikäisenä) oli vaihe, jolloin olin väkivaltainen pikkuveljeäni kohtaan. Hän on minua muutaman vuotta nuorempi. Muistan, kun potkin häntä ulkona niin, että hän joutui menemään kontilleen. Silti nykyään kun näen veljeäni, hän hymyilee minulle ujosti. Joskus mietin onko hänen ujoutensa minun syytäni jne. Ihmettelen miksi hän kaikesta huolimatta ei vaikuta vihaavan minua. Mutta eihän sitä tiedä, jos hän välillä muistelee asiaa ja on minulle vihainen. Jotenkin tuntuu kuin kaikkea sitä ei olisi tapahtunutkaan, enkä uskalla ottaa asiaa esille, jos hän on vaikka unohtanut. En kyllä usko, että itse unohtaisin, jos joku kohtelisi minua niin.

Vierailija
8/40 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firman pikkujouluissa kävin oksentamassa pomon huoneessa kirjoituspöydän laatikkoon.

Vierailija
9/40 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin isosiskon päiväkirjaa salaa ja siel luki ilkeesti minusta. Lähellä oli metsä nii menin sinne ja tein nuotion heitin sinne päiväkirjan ja grillasin makkaraa

Vierailija
10/40 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyönyt sammunutta alkkis ex-miestäni kovasti päähän, kun hän oli kotiin tultuaan herättänyt minut yöllä, sekoillut ja haukkunut, ties kuinka monetta kertaa. Olen monta kertaa miettinyt, että mitä jos lyöntini olisi oikeasti vaikka vammauttanut hänet.

Vierailija
11/40 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levitin somessa vähemmän mairittelevia tietoja eräästä ihmisestä. Vähän myöhemmin tämä ihminen teki henkirikoksen. Olen tuntenut raskaasti syyllisyyttä asiasta, vaikka en tiedäkään mitä tapon taustalla tarkkaan ottaen oli.

Vierailija
12/40 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydyin naiseen suhteessa. Nainen oli muhun ihastunut, mä ajattelin lähinnä, että otetaan se kenet saa.

Vasta kun suhde loppui niin tajusin miten väärin tuo oli toista kohtaan.

Vierailija
13/40 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyydyin naiseen suhteessa. Nainen oli muhun ihastunut, mä ajattelin lähinnä, että otetaan se kenet saa.

Vasta kun suhde loppui niin tajusin miten väärin tuo oli toista kohtaan.

Mä olen tehnyt saman, mutta en pidä sitä nyt niin kovin pahana. Saihan nainen olla mun kanssani vuoden päivät, ja huomasi, etten ehkä olekaan hänen unelmiensa prinssi. Itselleni se oli kyllä kuluttavaa aikaa, kun piti teeskennellä kiinnostuneempaa kuin olinkaan.

Vierailija
14/40 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein entisestä parhaan ystäväni lapsista lasun kännipäissäni ja vielä perättömän. Taustalla oli omaa katkeruutta kaveriani kohtaan. Olin just saanut tietää etten voi saada lapsia hoidoista huolimatta (kaikki hoidot käytynä). Sinä iltana sitten vähän join kotona ja sain jostain hel...... Tyhmän idean. Mitä kadun syvästi. Tiesin tuolloin että kaveri on baarissa sillä hetkellä ja aloin keksiä aivan järjettömiä juttuja. Lopulta siinä kävi niin, että joutuivat lastensuojelunpiirii ja vuosi eteenpäin siitä lapsi lähti. Mitä tässä kadun on se, että kaveri masentui minun temppuni takia joka sitten lopulta johti lapsen lähtöön. En ajatellut ihan niin käyvän.

Vierailija
15/40 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin miestäni useiden muiden miesten kanssa ja kun eräs tuttu nainen jota muutenkin olin kiusannut jo, sai vahingossa tietää tästä niin pilasin hänen maineensa sekä somessa että oikeassa elämässä keksimällä kaikkia aivan sairaita juttuja hänestä niin että jos hän uskaltaisi joskus avata suunsa niin kukaan ei uskoisi häntä.

Eikun hetkinen, tämähän tapahtuikin minulle itselleni.

Vierailija
16/40 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukuin äitiäni ensimmäisen kerran

Vierailija
17/40 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksytin poikakaverin koiran metsään ja sanoin et se karkas :D

Vierailija
18/40 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksytin poikakaverin koiran metsään ja sanoin et se karkas :D

Naiset on hirviöitä :(

M32

Vierailija
19/40 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettänyt kaikkia seurustelukumppaneitani, silloin elettiin sellaisia aikoja että kaikki pettivät kaikkia. Olen myös valehdellut, varastellut ja puhunut ihmisistä pahaa heidän selkänsä takana. Hylkäsin aika monta ystävääni kun elämäntilanteeni ja asuinpaikkani muuttui.

Vierailija
20/40 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petin miestäni useiden muiden miesten kanssa ja kun eräs tuttu nainen jota muutenkin olin kiusannut jo, sai vahingossa tietää tästä niin pilasin hänen maineensa sekä somessa että oikeassa elämässä keksimällä kaikkia aivan sairaita juttuja hänestä niin että jos hän uskaltaisi joskus avata suunsa niin kukaan ei uskoisi häntä.

Eikun hetkinen, tämähän tapahtuikin minulle itselleni.

Eli joku sinun tuttusi petti miestään, ja sinä työnsit nokkasi heidän asioihinsa? No ei ihme ettet ole kovin suosittu. Tässä taas nähdään kuinka nainen on naiselle susi. Miehet eivät käräyttele kavereitaan tuolla tavalla.