Montako kotipizzaa 200 hengen häihin?
Riittääkö 50 medium-kokoista, jos on lisänä kaalisalaattia? Vain kotipizza on sallittu täällä.
Kommentit (59)
Jos tilaat kokikset samalla, niin sit ehkä riittää. Itse tilaisin mieluummin Mäkkärist happy mealit jokaiselle.
Ei riitä. Ehdottaisin 130 kpl. Muista vegaanit.
Mahtaa olla melkoinen projekti, kun jossain pienessä kirkonkylän Kotipizzassa aletaan vääntää kahtasataa pizzaa, joiden pitäisi olla suht samaan aikaan valmiit.
Tilaisin 200 pizzaa, saatteko puolen tunnin päästä toimitettua?
Ehkä 150. Onko teille tulossa häät? Missä?
100, miehet vetää kuitenkin vähintään puolikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos tilaat kokikset samalla, niin sit ehkä riittää. Itse tilaisin mieluummin Mäkkärist happy mealit jokaiselle.
Täähän on hyvä idea. Sitten kaikki sais sen lelun häämuistoksi. Ap.
Miks tilaat Kotipizzasta, on aika kallis? Itse suosittelen jotain perus kebab-pizzeriaa, niistä saattaa saada alle 7 eurollakin per pizza. :)
Vierailija kirjoitti:
Niin siis tarkoitin perhepizzoja
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan oikeasti puolikkaalla pärjää? Olen 162cm/46kg nainen ja syön kokonaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis tarkoitin perhepizzoja
Perhepizzoja ei kannata ottaa. Samaan rahaan saa kaksi normaalia, joissa on huomattavasti enemmän syötävää. Testaa joskus itse laittamalla pizzat vaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Miks tilaat Kotipizzasta, on aika kallis? Itse suosittelen jotain perus kebab-pizzeriaa, niistä saattaa saada alle 7 eurollakin per pizza. :)
No ensin oli ajatus, mutta kun kysyin sitä täältä, ketju poistettiin. Noista kyllä sitten riittäisi vähempikin määrä.
Tilaan 200 pitsaa. Hetkinen, voimme valmistaa kaksi joka 10. minuutti. Aikaa pitsojen saamiseen menee siis ööö vain noin päivä
Ainakin 300, saa hääväki ottaa loput mukaan ja syödä yöpalaksi tai aamulla krapulapalaksi. Jää hyvät muistot häistänne, mukavampi kuin mäkkärin lelu, me kun käydään vain hesellä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Kotipizzan kanssa voi tehdä diilin kun on näin monta pizzaa tilauksessa?
Tuollaista määrää ei ole enää mitään järkeä tilata mistään Kotipizzasta. Suosittelen, että mieluummin ostatte jostain käytetyn pizzauunin tai pari (erittäin hyvän saa jo 500 eurolla käytettynä) ja paistatte pizzat paikan päällä. Joku kaveri vaan illaksi hoitamaan sitä uunia ja pizzanpaistoa. Annatte vaikka vieraiden täyttää itse pizzansa tai ainakin valita täytteet. Näin voitte paistaa pizzaa vaikka koko illan siellä vieraillenne ja on varmasti oikea vetonaula ja hauska ohjelmanumero.
Hjälp! Riittääkö 200grammaa pizzaa per vieras?
Vierailija kirjoitti:
Tuollaista määrää ei ole enää mitään järkeä tilata mistään Kotipizzasta. Suosittelen, että mieluummin ostatte jostain käytetyn pizzauunin tai pari (erittäin hyvän saa jo 500 eurolla käytettynä) ja paistatte pizzat paikan päällä. Joku kaveri vaan illaksi hoitamaan sitä uunia ja pizzanpaistoa. Annatte vaikka vieraiden täyttää itse pizzansa tai ainakin valita täytteet. Näin voitte paistaa pizzaa vaikka koko illan siellä vieraillenne ja on varmasti oikea vetonaula ja hauska ohjelmanumero.
Niin perseestä tuo "joku kaveri siihen illaksi pizzaa paistamaan". Paska nakki sille kaverille, joka kutsutaan muka häihin, hikoilemaan sinne, ja jalomielisesti luvataan, että saat sitten itse syödä pizzaa niin paljon kuin jaksat.
Ammattilainen hommiin oikealla palkalla, silloin homma menee niin kuin pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin perseestä tuo "joku kaveri siihen illaksi pizzaa paistamaan". Paska nakki sille kaverille, joka kutsutaan muka häihin, hikoilemaan sinne, ja jalomielisesti luvataan, että saat sitten itse syödä pizzaa niin paljon kuin jaksat.
Ammattilainen hommiin oikealla palkalla, silloin homma menee niin kuin pitää.
Eiköhän näille häissä auttaville kavereille yleensä makseta jokin korvaus muutenkin vaivastaan? En minä kenenkään ajatellut ilmaiseksi siinä olevan koko iltaa.
Pizza per lärvi, tai kaksi per perhekiekko.