Mikä on yllättävän ihana asia kehossasi?
Tuli tuosta toisesta kehokeskustelusta mieleen, mikä on yllättävän ihana asia kehossasi? Löytyykö sinulta söpöt varpaat, kauniit kesäpisamat tai onko peppusi vaan upea? Nyt itsekehukerho pystyyn!
Ap iloitsee pehmeästä ja lähes karvattomasta ihostaan, selluliitista viis. <3
Kommentit (45)
Kyllä, just nimeomaan varpaat! Olen tässä parin viime vuoden aikana tajunnut, että ne ovat oikeasti aika kauniit ja symmetriset :) Varpaankynsissä on aina lakkaa ja kesällä on sitten kiva käyttää nättejä sandaaleita.
Toivon, että tästä ketjusta tulee pitkä!
Korvani ovat kauniit. Pienet ja söpöt.
Kesällä tulee söpöjä pikkupisamia poskipäihin ja nenään. :)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, just nimeomaan varpaat! Olen tässä parin viime vuoden aikana tajunnut, että ne ovat oikeasti aika kauniit ja symmetriset :) Varpaankynsissä on aina lakkaa ja kesällä on sitten kiva käyttää nättejä sandaaleita.
Toivon, että tästä ketjusta tulee pitkä!
Itsekin toivon, että tähän ketjuun tulisi paljon ihania, itseään arvostavia ja kauniita ajatuksia vastapainoksi kriittisyydelle. :)
Ap
Kiveksen löysä nahka jota on kiva venytellä ja vanutella.
Kaikki ruumiinosani toimivat niin kuin pitääkin!☺
Paras puoli kehostani on ehdottomasti rautavatsa. Ei iske turistiripulit eikä ruokamyrkytykset.
Pitkät hyväkuntoiset hiukset, isot rinnat suhteessa muuhun vartaloon, kauniit kasvonpiirteet, tummanruskeat suuret silmät mustilla silmäripsillä, valkoiset hampaat.
Pimppi.
Antaa valtavasti nautintoa sekä itselleni että kumppanilleni. Toimii aina niin kuin pitää, on mehukas, märkä ja tiukahko kahden lapsenkin jälkeen ja saan tosi helposti huikeita orgasmeja.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on todella, todella ihana asia 😊 - crohnikko
Treenatessa saan nopeasti lihaksia.
Aivot. Jaksan vain aina yllättyä tämän pääkopan kestävyydestä ja oppimiskyvystä.
Pikkuiset sirot kädet ja kiharat hiukset :)
Syylät käsistäni ja jaloistani ovat lähteneet, ei tarvitse enää piilotella. Rakastan siis käsiäni ja jalkojani, ja voin pitää niitä esillä vapautuneena. :)
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Joskus pysähdyn miettimään, että onpa hienoa kun on terveet jalat nykyään, pystyy kävelemään vaikka kuinka paljon. Mulla oli siis nuorempana häikkää polvessa ja välillä en pystynyt kunnolla kävelemään.
Ihania kommentteja, tulee hyvä mieli itsellekin!
mun hiukset on luonnostaan kauniin ruskeat