Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei elämää

Vierailija
04.06.2016 |

Ei mullamole kuin työ. Ei mitään muuta, ei elämää. Surullista ja säälittävää.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma, tosin työkin loppui tänään, kun viranhaltija palaa hommaan. Työ oli elämäni, nyt ei ole sitäkään.

Vierailija
2/14 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla lapsia, miestä tai ystäviä? Voisihan tilanne olla pahempikin, sinulla on työ ja voit hankkia muutakin ohjelmaa elämääsi. Työssäkäyvällä yleensä on rahaa enemmän käytettävissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla lapsia, miestä tai ystäviä? Voisihan tilanne olla pahempikin, sinulla on työ ja voit hankkia muutakin ohjelmaa elämääsi. Työssäkäyvällä yleensä on rahaa enemmän käytettävissä.

No ei ole johan kerroin että ei ole muuta kuin työ.

Vierailija
4/14 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitähän sillä rahalla tekee jos ei ole aikaa olla muualla kuin töissä ja nukkua. Ei ole kavereita, ei miestä, ei mitään. 

t. toinen jolle työ on elämä 

Vierailija
5/14 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle työ ei ole elämä mutta ei mulla ole muuta.

Ap

Vierailija
6/14 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöjä.

Jokainen sekunti jonka saa elellä terveenä on ihmeellistä aikaa, vaikkei tekisi/olisi mitään.

Vierailija
7/14 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun se terveys on mennyt jo 15 vuotta sitten .Nyt vaan kärsitään ja odotetaan hidasta loppua .

Vierailija
8/14 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä

Vierailija
9/14 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole työtä. Ei mitään elämänsisältöä. Istun neljän seinän sisällä katsomassa ikkunasta ulos. En jaksa laittaa ruokaa. Kaupassa käynti on päivän ainoa siirtyminen ulos. Ainoa tapahtuma. Minulla ei ole elämää, paitsi fyysinen hengittäminen, nukkuminen. Olen lamaantunut. Jokainen päivä on samanlainen. Aamulla kahvit. Lehdenluku. Koneelle. Pitkin päivää netissä jotain älytöntä. Ikkunasta ulos katselua.

Jos sinulla on työ, niin pääset päiväksi jonnekin. Siellä on jotain tekemistä, edes jotain. Töiden jälkeen tulet kotiin. Sinulla on mahdollisuus ehkä säästää lomamatkaa varten. Se loma koittaa kyllä. Viikonloppuisin sinulla on taloudellinen mahdollisuus käydä vaikka elokuvissa. Sinulla on mahdollisuus tehdä ehkä viikonloppuretki jonnekin. Tai jotain.

Vierailija
10/14 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, elämää puuttuu. Siksipä toisinaan elämän vettä kitusiini kiskon. Onpahan illan verran elämää!

Vierailija
11/14 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole työtä. Ei mitään elämänsisältöä. Istun neljän seinän sisällä katsomassa ikkunasta ulos. En jaksa laittaa ruokaa. Kaupassa käynti on päivän ainoa siirtyminen ulos. Ainoa tapahtuma. Minulla ei ole elämää, paitsi fyysinen hengittäminen, nukkuminen. Olen lamaantunut. Jokainen päivä on samanlainen. Aamulla kahvit. Lehdenluku. Koneelle. Pitkin päivää netissä jotain älytöntä. Ikkunasta ulos katselua.

Jos sinulla on työ, niin pääset päiväksi jonnekin. Siellä on jotain tekemistä, edes jotain. Töiden jälkeen tulet kotiin. Sinulla on mahdollisuus ehkä säästää lomamatkaa varten. Se loma koittaa kyllä. Viikonloppuisin sinulla on taloudellinen mahdollisuus käydä vaikka elokuvissa. Sinulla on mahdollisuus tehdä ehkä viikonloppuretki jonnekin. Tai jotain.

Voit aloittaa siitä, että kävisit lukemassa lehden kirjastossa aamusella?

Vierailija
12/14 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa miten pysähtynyttä ennenvanhaan on ollut elämättömillä kun ei ollut edes nettiä!

Vierailija
13/14 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki pleikkari

Vierailija
14/14 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytätkö joskus nimimerkkiä ammattivalittaja?