Ei elämää
Ei mullamole kuin työ. Ei mitään muuta, ei elämää. Surullista ja säälittävää.
Kommentit (14)
Onko sinulla lapsia, miestä tai ystäviä? Voisihan tilanne olla pahempikin, sinulla on työ ja voit hankkia muutakin ohjelmaa elämääsi. Työssäkäyvällä yleensä on rahaa enemmän käytettävissä.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla lapsia, miestä tai ystäviä? Voisihan tilanne olla pahempikin, sinulla on työ ja voit hankkia muutakin ohjelmaa elämääsi. Työssäkäyvällä yleensä on rahaa enemmän käytettävissä.
No ei ole johan kerroin että ei ole muuta kuin työ.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitähän sillä rahalla tekee jos ei ole aikaa olla muualla kuin töissä ja nukkua. Ei ole kavereita, ei miestä, ei mitään.
t. toinen jolle työ on elämä
Mulle työ ei ole elämä mutta ei mulla ole muuta.
Ap
Höpöjä.
Jokainen sekunti jonka saa elellä terveenä on ihmeellistä aikaa, vaikkei tekisi/olisi mitään.
Mutta kun se terveys on mennyt jo 15 vuotta sitten .Nyt vaan kärsitään ja odotetaan hidasta loppua .
Mulla ei ole työtä. Ei mitään elämänsisältöä. Istun neljän seinän sisällä katsomassa ikkunasta ulos. En jaksa laittaa ruokaa. Kaupassa käynti on päivän ainoa siirtyminen ulos. Ainoa tapahtuma. Minulla ei ole elämää, paitsi fyysinen hengittäminen, nukkuminen. Olen lamaantunut. Jokainen päivä on samanlainen. Aamulla kahvit. Lehdenluku. Koneelle. Pitkin päivää netissä jotain älytöntä. Ikkunasta ulos katselua.
Jos sinulla on työ, niin pääset päiväksi jonnekin. Siellä on jotain tekemistä, edes jotain. Töiden jälkeen tulet kotiin. Sinulla on mahdollisuus ehkä säästää lomamatkaa varten. Se loma koittaa kyllä. Viikonloppuisin sinulla on taloudellinen mahdollisuus käydä vaikka elokuvissa. Sinulla on mahdollisuus tehdä ehkä viikonloppuretki jonnekin. Tai jotain.
Juu, elämää puuttuu. Siksipä toisinaan elämän vettä kitusiini kiskon. Onpahan illan verran elämää!
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole työtä. Ei mitään elämänsisältöä. Istun neljän seinän sisällä katsomassa ikkunasta ulos. En jaksa laittaa ruokaa. Kaupassa käynti on päivän ainoa siirtyminen ulos. Ainoa tapahtuma. Minulla ei ole elämää, paitsi fyysinen hengittäminen, nukkuminen. Olen lamaantunut. Jokainen päivä on samanlainen. Aamulla kahvit. Lehdenluku. Koneelle. Pitkin päivää netissä jotain älytöntä. Ikkunasta ulos katselua.
Jos sinulla on työ, niin pääset päiväksi jonnekin. Siellä on jotain tekemistä, edes jotain. Töiden jälkeen tulet kotiin. Sinulla on mahdollisuus ehkä säästää lomamatkaa varten. Se loma koittaa kyllä. Viikonloppuisin sinulla on taloudellinen mahdollisuus käydä vaikka elokuvissa. Sinulla on mahdollisuus tehdä ehkä viikonloppuretki jonnekin. Tai jotain.
Voit aloittaa siitä, että kävisit lukemassa lehden kirjastossa aamusella?
Ajatelkaa miten pysähtynyttä ennenvanhaan on ollut elämättömillä kun ei ollut edes nettiä!
käytätkö joskus nimimerkkiä ammattivalittaja?
Sama ongelma, tosin työkin loppui tänään, kun viranhaltija palaa hommaan. Työ oli elämäni, nyt ei ole sitäkään.