Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannabiksen käyttäjät

Vierailija
04.06.2016 |

Kai pössyttelette kotona vanhempienne ja sukulaistenne läsnäollessa ja valistatte vanhuksia, että polttaminen on itse asiassa terveellistä ja kaikkien pitäisi polttaa?
Kuinka moni kannabiksen käyttäjä on muuten sivari ja c-mies? Veikkaan, että 100%.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä kannabiksen käyttäjiä naisissakin. 

Vierailija
2/8 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä polta tupakkaa tai juo alkoholiakaan vanhempien ja suurimman osan sukulaisten edessä, eli en tietysti kannabistakaan.

Veljien kanssa pidetään pari kertaa vuodessa rento illanvietto, missä musisoidaan ja poltellaan hittiä.

Toinen veli kävi Ivalossa armeijan, toinen Sodankylässä ja oli siellä vuoden.

Titteleistä en tiedä, kun ei aihe kiinnosta eli ei jää mieleen, vaikka tietysti joskus olen ne kuullut.

Meidän isä on absolutisti eikä ole käynyt armeijaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni (armeijan käynyt) polttaa kannabista sukulaistensa ja minun sukulaisteni edessä. En itse pidä hänen tavastaan mutta ei se meidän elämäämme vaikuta muuten kuin että mies on hyvin harvoin pahantuulinen. Hän ei polta suuria määriä. Alkoholia hän ei juo juuri ollenkaan. Hän ei näe tapaansa harmillisena ja itse olen tottunut siihen ajan kanssa. Me asutaan maassa jossa pössyttely on tosi yleistä vaikka se vielä laitonta onkin. Mies ei suosittele kannabista muille eikä kasvata rastoja tai hyökkäile öljytankkereille. Ihan tavallinen työssäkäyvä tyyppi. Perheeni ei pidä hänen pössyttelyään ongelmallisena, koska se ei ole aiheuttanut ongelmia.

Itse olen sitä mieltä että huumeet ovat ylipäätään huono juttu, enkä pidä ystäväpiirissäni kovempien huumeiden käyttäjiä. Mutta verrattuna esim. kokaiiniin, kannabis on suhteellisen harmitonta.

Vierailija
4/8 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaan Suomesta, unohtui aloituksesta.

Intin käymättä jättäminen tarkoittaa c-papereita tai totaalikieltäytymistä.

Vierailija
5/8 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutaan Suomesta, unohtui aloituksesta.

Intin käymättä jättäminen tarkoittaa c-papereita tai totaalikieltäytymistä.

Mun isä on aikanaan saanut vapautuksen ykköstyypin diabeteksen vuoksi.

-2

Vierailija
6/8 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabiksen puolustajat eivät pysty siis puolustamaan kannabista edes vanhemmilleen, ainoastaan aaveella.

Vierailija
7/8 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannabiksen puolustajat eivät pysty siis puolustamaan kannabista edes vanhemmilleen, ainoastaan aaveella.

Tietävät kyllä että poltan eivät tykkää ja toisaalta eivät tuomitse. Se on sentään mennyt perille että käytän harvoin ja se etten muita laittomia käytä. Isä halusi yksi juhannus kokeilla kun sanoin meneväni vähän sivummalle. Otti pari henkosta eikä siitä huomannut mitään.

Pikku hiljaa yhä useampi alkaa ymmärtää että kannabis ei ole mikään kamala huume. Vähemmän siitä menee sekaisin kuin alkoholista ja se on sentään laillista. Aika ristiriitainen kuva kun oikein ajattelee.

Vierailija
8/8 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman ikäryhmäni vanhemmat ovat usein niin aivopestyjä kannabiksen "pahuudesta", että asiasta voi monelle olla vaikea puhua. Toisaalta; mitä he eivät tiedä, se ei heitä haittaakaan. Näin on ainakin täällä ollut jo yli 20 vuotta.