Näin kaupassa kauniin, meikittömän 60 v naisen
Olkaa please ilman meikkiä!
Tuollaiset näyttävät hyvää esimerkkiä.
Kommentit (40)
No se nainen ei meikannut, koska on kaunis ilman meikkiä. Minusta kirjoittaisit palstalle, että näin naisen jonka pitäisi meikata, liian ruma ilman.
Mistäs tiiät, että on 60- v !
Voi olla nuorempin .
Lukiko sen teepaidassa "olen 60-vuotias"
Väijyjä! Tein susta ilmoituksen poliisille.
Minäkin kannatan meilittömyyttä, enkä meikkaa.
Miwlenkiinnosta, että mistä tiesit ap, että ko nainen oli 60 v? Saattoihan hän olla vaikka 70 v.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla nuorempin .
No hän näytti jo sillä tavalla hiukan vanhemmalta naiselta. Ei ollut 50 mutta ei myöskään 70. Ap
Sitten naiset ihmettelee kun treffikumppani muutaman yön jälkeen häipyy. Mun ainakin pitää nähdä ilman meikkejä ennen kun ajattelen mitään vakavampaa jatkoa tapailulle/suhteelle. Toivon aina että olisi hyvin vähän laiteltu nainen, toisista sen onneksi jo huomaa, mutta myös aika yllätyksiä tullut vastaan.
Ja tämä meiittömyys oli "luonnollinen meikki", jossa huulipuna ei ollut punainen ja luomiväri oli nude?
Ei pidä yleistää. Meikkiä pitää olla todella paljon, että sen näkee. Suuri osa naisista meikkaa kevyesti, iho tasaiseksi, rajaus ja ripsiväri silmiin, kulmiin muotoa. Kirkasta huulipunaakaan harvempi käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Sitten naiset ihmettelee kun treffikumppani muutaman yön jälkeen häipyy. Mun ainakin pitää nähdä ilman meikkejä ennen kun ajattelen mitään vakavampaa jatkoa tapailulle/suhteelle. Toivon aina että olisi hyvin vähän laiteltu nainen, toisista sen onneksi jo huomaa, mutta myös aika yllätyksiä tullut vastaan.
Älä huoli, se mitä juuri kerroit itsestäsi tekee sinusta epätoivottavan kumppanin ja naiset väistivät luodin. Olet kaikille jakeleva h*ro, jota kiinnosta ensisijaiset pinnalliset asiat. Ei jatkoon!
Se olin minä 60+. Ei, en ollutkaan kun minä olen meikitön ruma nainen. Sorry.
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä meiittömyys oli "luonnollinen meikki", jossa huulipuna ei ollut punainen ja luomiväri oli nude?
Olen nainen ja tiedän kyllä, jos joku on juuri pessyt naamansa. Ap
Minäkin näin siskoni yli 80v.On kaunisti vanhentunnut.Aina ollut puhtaan kaunis.Koska ei koskaan käyttänyt meikkejä.Lisäksi on aina hoitanut ihoaan hajustettomilla tuoteilla,kuin hiuksijaan.Pyykinkin pesee hajustetomalla Liv tuotella.
Miksi meikata? Jos ei kelpaa itselleen tai muille luomuna niin voi voi ja voi.
Mielestäni useampien kannattaisi olla rohkeasti ilman meikkiä. Mikä on pahinta, mitä voi tapahtua? Miksi pitäisi jatkuvasti miellyttää jonkun random miehen silmää?
Mä täytän kohta 50. Olen hyvin vaalea ja verisuonet näkyy nenän pielistä ja poskissa punoitusta. Otsalla maksaläiskiä. En muuten juuri meikkaile mutta ihon virheet peitän. Kävin yks päivä lähikaupassa ilman meikkiä. Tuttu tuli vastaan ja kysy oonko sairas kun näytän niin oudolta. Että mulle ei ainakaan täydellinen meikittömyys käy.
Vierailija kirjoitti:
Mä täytän kohta 50. Olen hyvin vaalea ja verisuonet näkyy nenän pielistä ja poskissa punoitusta. Otsalla maksaläiskiä. En muuten juuri meikkaile mutta ihon virheet peitän. Kävin yks päivä lähikaupassa ilman meikkiä. Tuttu tuli vastaan ja kysy oonko sairas kun näytän niin oudolta. Että mulle ei ainakaan täydellinen meikittömyys käy.
Sulla on mitä ilmeisemmin couperosa. Käy apteekista siihen sopivia tuotteita tai esim. Sokokselta Detrian Arbutin tuotteita. Ne auttavat.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla nuorempin .
Tai vanhempi.
Näit minut🥰