Kaverissani on niin raivostuttavia piirteitä
meen ostaa subista leivän ja meidän on tarkoitus mennä jonnekin puistoon istumaan ja puistoon kävelee n. 10 minuuttia. sit kun ollaan siellä puistossa ja kaivan leivän esille niin kaveri on silleen "ainiin sulla oli toi, anteeks että ei pysähdytty aiemmin että oisit jo voinu syödä sitä! :("
??????? MITÄ HELVETTIÄ
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa kyllä vedellä ämpärikaupalla pillereitä elämässään, jos tuosta jo raivostuu.
Kunpa olisikin pillereitä, mielenterveyteni on niin paska enkä jaksa enää esittää normaalia. :(
ap
Jotensakin oli arvattavissa aloituksestasi, että se raivostuttavuus on sun omassa pääkopassa. Hae apua äläkä karkota niitä vähiä ystäviä, mitä sulla vielä on.
En mä antanut ärsytytykseni näkyä vaikka päässäni kiehahti, sanoin täysin normaalilla ystävällisellä äänensävyllä "Ei haittaa yhtään, olisin kyllä sanonut jos olisin halunnut syödä leivän heti :)" ja jatkettiin muista aiheista keskustelemista.
:) Olen hyvä esittämään!
ap
Ap jos et ole provo niin vastaa että tuntuiko toi sun kaverisi lausahdus sitten jotenkin vittuilulta tai häpäisyltä? Koska kaveris ei varmaan tarkoittanut sillä mitään sen kummempaa kuin kehoitti sinua syömään sitä subias? Otitko sä sen ittees? Vainoharhaisuusko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa kyllä vedellä ämpärikaupalla pillereitä elämässään, jos tuosta jo raivostuu.
Kunpa olisikin pillereitä, mielenterveyteni on niin paska enkä jaksa enää esittää normaalia. :(
ap
Jotensakin oli arvattavissa aloituksestasi, että se raivostuttavuus on sun omassa pääkopassa. Hae apua äläkä karkota niitä vähiä ystäviä, mitä sulla vielä on.
En mä antanut ärsytytykseni näkyä vaikka päässäni kiehahti, sanoin täysin normaalilla ystävällisellä äänensävyllä "Ei haittaa yhtään, olisin kyllä sanonut jos olisin halunnut syödä leivän heti :)" ja jatkettiin muista aiheista keskustelemista.
ap
Uskallanko mä kysyä sun ikää, jos sun pitää oikein esittää jotain ilman että tehdään taidetta tai teatteria tietoisesti? Murrosiän jälkeen yleensä kasvetaan aikuiseksi, eikä kenenkään tartte mitään esittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Uskallanko mä kysyä sun ikää, jos sun pitää oikein esittää jotain ilman että tehdään taidetta tai teatteria tietoisesti? Murrosiän jälkeen yleensä kasvetaan aikuiseksi, eikä kenenkään tartte mitään esittää.
Eli mielestäsi mun olisi pitänyt antaa tunteideni viedä ja alkaa raivoamaan kaverilleni kuin joku pikkulapsi? Sen sijaan en tehnyt niin, vaan hillitsin tunteeni (kuten aikuiset), kuuntelin järkeäni ja annoin olla.
Olen 23.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Eli mielestäsi mun olisi pitänyt antaa tunteideni viedä ja alkaa raivoamaan kaverilleni kuin joku pikkulapsi? Sen sijaan en tehnyt niin, vaan hillitsin tunteeni (kuten aikuiset), kuuntelin järkeäni ja annoin olla.
Olen 23.
ap
Mä en vieläkään ymmärrä mistä sä sille kaverilles raivostuit? Tajuatkohan sä itekään. Mene hoitoon jos ton ikäisenä sekoat normaalista puheesta.
Kyllä ne raivostuttavat ajatukset taitaa olla ihan apn omassa päässä. Mene juttelemaan ammattilaisille myös siinö tapauksessa, jos trollaat, koska sekään ei ole normaalia ja fiksua ihmisen käyttäytymistä.
Vierailija kirjoitti:
Teineillä on teinien ongelmat.
Se sano jo olevansa 23.
Vierailija kirjoitti:
Raivostutko sinä useinkin huomaavaisuudesta? Miksi ihmeessä? Aika monikin haluaa syödä varsinkin lämpimät leipänsä heti, tiesit kai että Subista voi ostaa sellaisiakin?
Joka tapauksessa en ymmärrä, mikä tuossa oli se raivostumisen syy. Varmasn kohta kerrot.
Minä en kyllä tiennyt näistä lämpimistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teineillä on teinien ongelmat.
Se sano jo olevansa 23.
Ei tuo vielä mitään. Yksi päälle 30 äijä on ihan samanlainen vauva kuin se oli ala-asteella...
Ilmeisesti on ihan vanhanaikaista sanoa sille kaverille, että pysähdytään, koska haluan syödä leipäni nyt?
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti on ihan vanhanaikaista sanoa sille kaverille, että pysähdytään, koska haluan syödä leipäni nyt?
Niin tai olis vaan istuutunu sinne puistoon ja alkanu syömään. Ihmiset tulkitsee nykyään asiat ihan helvetin oudolla tavalla. Onko tässä nykyajassa jotain merkillistä meneillään, vai johtuuko se taas siitä sosiaalisen median liiallisesta käytöstä?
Vierailija kirjoitti:
Minkä subin otit?
Porvoo-Subin varmaan
Vierailija kirjoitti:
Aloittajahan halusi syödä leivän vasta puistossa.