Kaverissani on niin raivostuttavia piirteitä
meen ostaa subista leivän ja meidän on tarkoitus mennä jonnekin puistoon istumaan ja puistoon kävelee n. 10 minuuttia. sit kun ollaan siellä puistossa ja kaivan leivän esille niin kaveri on silleen "ainiin sulla oli toi, anteeks että ei pysähdytty aiemmin että oisit jo voinu syödä sitä! :("
??????? MITÄ HELVETTIÄ
Kommentit (35)
Söikö se muka omansa niin ettet huomannut?
En kyllä nyt ymmärtänyt mikä se raivostuttava osuus oli.
Raivostutko sinä useinkin huomaavaisuudesta? Miksi ihmeessä? Aika monikin haluaa syödä varsinkin lämpimät leipänsä heti, tiesit kai että Subista voi ostaa sellaisiakin?
Joka tapauksessa en ymmärrä, mikä tuossa oli se raivostumisen syy. Varmasn kohta kerrot.
Etkö sä osaa syödä subia samalla kun kävelet? En nyt nää mikä tässä on ongelma kun pääsitte turvallisesti sinne puistoon.
No kai mä nyt olisin sanonut jos haluaisin syödä sen leivän heti! Ihankun olisin odottanut jotain kaverini LUPAA syödä se leipä.
ap
Jes, kesäloma! Ei tarvii just tuommosia kiistoja selvitellä.
Vierailija kirjoitti:
No kai mä nyt olisin sanonut jos haluaisin syödä sen leivän heti! Ihankun olisin odottanut jotain kaverini LUPAA syödä se leipä.
ap
Mutta kuitenkin kaverisi tarvitsee sun luvan leipänsä syömiseen.
Vierailija kirjoitti:
ap
SÄ nyt tuskin huomioit muita mitenkään muulloinkaan...
Mutta se kaveri tarkoitti, että olisittehan te voineet tosiaan jäädä syömään sen siihen Subin lähelle, ja hän vasta siinä puistossa hokasi, että oli unohtanut kysyä sinulta, onko sinusta ok marssia kilometrin päähän jäähtyvän ruuan kanssa.
Viestitti siinä siis pahoittelunsa sille, että ei ollut ollut kovinkaan huomaavainen.
Sinulla taitaa olla useinkin sukset ristissä ihmisten kanssa, veikkaan ma.
Ettei vaan niitä "raivostuttavia piirteitä" olisi sulla...
Saa kyllä vedellä ämpärikaupalla pillereitä elämässään, jos tuosta jo raivostuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Mutta kuitenkin kaverisi tarvitsee sun luvan leipänsä syömiseen.
Kaverillani ei ollut leipää.
ap
Kavereita kun ollaan, pitää tulkita asiat parhain päin eikä kaivella muiden sanomisista jotain piilomerkityksiä. Tässäkin tapauksessa sä vedit herneen nenään omista luulemisistasi eikä siitä mitä kaverisi sanoi.
Mitä muita "raivostuttavia piirteitä" kaverillasi on? :D
Vierailija kirjoitti:
Saa kyllä vedellä ämpärikaupalla pillereitä elämässään, jos tuosta jo raivostuu.
Kunpa olisikin pillereitä, mielenterveyteni on niin paska enkä jaksa enää esittää normaalia. :(
ap
siis ärsyttääkö sua, että kaveri ns. matelee ja pyytelee anteeks asioita joita ei tarvisi? toivoisit varmaan että sun kaveri ois vähän varmempi ja reippaampi. siitä tulee itellekin helposti ärtyminen, mut oon tulkinnu että se johtuu siitä etten haluu talloo herkkää ja epävarmaa kaveria. kuitenki tuntuu että niin käy, jos ite on rempsee oma ittensä ja toinen hirveen kohtelias ja huomaavainen ja ajattelee aina muita ennen itteään. ei sun ärsytys oo sen vika kuitenkaa, anna myötätuntoo ja rohkase.
ÖÖÖÖÖ...relaa