Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SYNNYTYS= Synnytys on tapahtuma, jossa nisakkailla naaraan kohdussa kasvanut poikanen siirtyy ulkomaailmaan naaraan emattimen kautta.

Vierailija
24.02.2006 |

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on tuossa kuvaamassasi tapauksessa synnytys käynnistynyt normaalisti ja olet kokenut avautumisvaiheen. Et kuitenkaan voi sanoa synnyttäneesi, sillä synnytykseen kuuluu 3 vaihetta (avautumisvaihe - ponnistusvaihe - jälkeisten synnyttäminen) sinä koit vain ensimmäisen eli avautumisvaiheen. (Avautumisvaiheen kestolla ei ole merkitystä) Voit siis sanoa että synnytyksesi käynnistyi, mutta sinulle tehtiin sektio/hätäsektio.

Vierailija:

Vastailet siis kysymyksiin. Synnytyshän alkaa jo ennen ponnistusvaihetta supistusvaiheella. No, mulla oli tätä ekaa vaihetta 18 tuntia ja sitä toista eli ponnistusvaihetta ei ollut, vaan tehtiinkin sektio. No, olenkos synnyttänyt, kun sen paljon pitemmän vaiheen koin, mutta tämä pikainen ponnistusvaihe on kokematta. (Vai olenko kenties esim 99 % synnyttänyt. ) Mielestäni olen kyllä todella rankasti saanut maistaa myös sitä ihanaa synnytystä. Aah, mikä nautinto. No, miten on, kun kerran lupasit vastailla.

Vierailija
2/36 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkos minä sitten synnyttänyt, kun en saanutkaan ponnistettua lastani ulos, vaan lapsi vedettiin ulos imukupilla?

Vierailija:

Äiti makaa kyllä hyvin passiivisena, ei tee mitään. Ei tod aktiivisesti synnytä. Synnyttää=saada syntymään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin lääkäri kuitenkaan heti päätyi imukupilla auttamaan, vaan varmasti myös ponnistit itse.

Vierailija
4/36 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos naaras ei itse saata jälkeläistään ulos tuon kanavan kautta, hän ei ole synnyttänyt! On kantanut ja varmasti hoitaa, mutta syntymän hoiti lääkäri.

Vierailija
5/36 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en ymmärrä, miksi mietitte tätä.

Vierailija
6/36 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikenmaailman pelkosektoidut väittää synnyttäneensä! Ne on saaneet lapsen mutta eivät ole synnyttäneet. Ärsyttää kun eivät voi sitä myöntää. Synnyttäminen on jotain aivan muuta kuin se että vatsanpeitteet leikataan auki ja kersa riuhtaistaan esiin.

Vierailija
7/36 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... " Tervetuloa 50-vuotissektiopäivilleni 21.5.2047"

Vierailija
8/36 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kaikki ihmiset ovat syntyneet, mutta kaikki äidit eivät ole synnyttäneet. Mikä tässäkin voi olla niin vaikea asia ymmärtää?

Vierailija
9/36 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buahhahhaaaa...

Vierailija:

Vierailija
10/36 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon urheampi kuin joku pelkosektioitu. Voi hevon ...vetti sanon minä jos se rohkeus tolla mitataan. Ei sen takia et asia ois mua koskettanu mut toi sun asenne on tosi syvältä joten mieti ennen kuin painelet sitä näppistäsi!

Vierailija
11/36 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että kaikenmaailman pelkosektoidut väittää synnyttäneensä! Ne on saaneet lapsen mutta eivät ole synnyttäneet. Ärsyttää kun eivät voi sitä myöntää. Synnyttäminen on jotain aivan muuta kuin se että vatsanpeitteet leikataan auki ja kersa riuhtaistaan esiin.

Myös kolme alateitse synnyttänyt, eikä haittaa mitä muut sanoo..

Vierailija
12/36 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei synnyttämättömyys tee ihmisestä mitenkään huonompaa, esim äitinä.

Vierailija:

paljon urheampi kuin joku pelkosektioitu. Voi hevon ...vetti sanon minä jos se rohkeus tolla mitataan. Ei sen takia et asia ois mua koskettanu mut toi sun asenne on tosi syvältä joten mieti ennen kuin painelet sitä näppistäsi!

Vierailija
13/36 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan pilkunviilaajat. Ja sektiolla syntyneet :) Jestas, mikä loukkaus: " äitini ei olekaan SYNNYTTÄNYT minua!!"

Vierailija
14/36 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sektioitua lasta ei ole äiti SYNNYTTÄNYT. Niin se vain on. Lapsi on tullut maailman KEISARINLEIKKAUKSELLA.

Vierailija
15/36 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vaan pilkunviilaajat. Ja sektiolla syntyneet :) Jestas, mikä loukkaus: " äitini ei olekaan SYNNYTTÄNYT minua!!"

Vierailija
16/36 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mitä tarkoittaa keisarinleikkaus?

Vierailija
17/36 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

no juhlitkos sä, tomppeli, sitten synnytyspäivääs???

Buahhahhaaaa...

Vierailija:

Vierailija
18/36 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti makaa kyllä hyvin passiivisena, ei tee mitään. Ei tod aktiivisesti synnytä. Synnyttää=saada syntymään

Vierailija
19/36 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 ja 17,ääliöt! Se on keisarileikkaus EI keisarinleikkaus!

Vierailija
20/36 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehtiin keisarinnanleikkaus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi