Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon niin kyllästyny..

Vierailija
24.02.2006 |

Mua ottaa niin paljon päähän.

Elämä ei mee yhtään niin kuin olisin sen halunnut menevän (no, en varmaan oo ainoa, mutta se ei nyt paljoa lohduta). Tuntuu, että en saa mitään niistä asioista mitä olisin halunnut saada. Ja että mies on se joka jarruttaa joka ikistä asiaa...

Yksi (ja se tärkein!) on lapsi ja mies on edelleen monen vuoden jälkeen eri mieltä. En oikeesti ymmärrä että kuinka monta vuotta se olettaa mun odottavan, että se muuttais mielensä (tässä reilu kolme vuotta jo olen odotellut, että mieskin haluaisi lapsen). Kuulemma haluaa lapsen, mutta...ei vielä. Mitään varsinaista " järki-syytä" ei tähän haluttomuuteen ole (molemmilla on työt jne.). Eikä voi väittää, että mies ei olisi valmis isäksi, kun hänellä on jo lapsia edellisestä suhteesta.

Tuntuu, että tämän pidempään en enää jaksa odottaa. Ja toisaalta kun en haluaisi erotakaan! Mutta onko tässä nyt enää muita vaihtoehtoja? Mä olisin halunnut saada lapset nuorena, mutta nyt sekin oikeestaan on jo myöhäistä.

Kuinka kauan te muut olisitte valmiita odottamaan, että mieskin haluaa lapsen? Ja kuinka moni on eronnut sen takia, että toinen ei haluakaan lasta (vielä)?

*huoh* Välttämättä ei edes tarvitse kenenkään vastata yhtään mitään...Piti vaan purkaa osa ajatuksista jonnekin....

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

halunnut lapsia.. Kului jokin aika ja mies pyysi päästä takaisin, oli valmis jopa siihen lapseen.. Mut hän oli löytänyt jo uuden miehen ja ei halunnut palata entiseen.. Monien vuosien lapsettomuus oli tässä mukana..

Vierailija
2/3 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 27 ja mies 37. Eli ei mies ainakaan liian nuori ole lapsia saamaan..

Muutaman kerran olen miehelle huomauttanut, että haluaako hän olla viisikymppinen lasten ollessa pieniä, mutta ehkä tuo ikä ei niin miehiä haittaa, kun mies ei tästä kommentista ollenkaan hätkähtänyt.

Ja 3:lle, itse olen sitä mieltä, että jos erotaan niin se on sitten lopullista. Sitäkin olen miettinyt, että ehkä mies eron jälkeen tajuaisi miten tärkeä tämä suhde on ja haluaisi lapsen, mutta siinä tapauksessa se olisi myöhäistä. Enkä missään nimessä halua uhkailla miehelle että joko ero tai lapsi...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eroa sitten...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan