Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen rehellistä puhetta: miksi yhdenillanjuttu jää yhteen iltaan

Vierailija
03.06.2016 |

Naiset uskottelevat toisilleen kaikenlaista. Mutta omasta kokemuksesta ja aika monen kaverin kanssa olen jutellu että jokaisessa tapauksessa kun yksi yö jäänyt yhteen yöhön pääsyynä on ollut että nainen ei ollut riittävän hyvännäköinen.

Jos mukaan on lähtenyt "Sara Sieppi" -tyylinen kaunotar, tottakai ehdotan että jatketaan. Useimmiten vain yhdenillan suhteessa joutuu joustamaan niin paljon, on löysää peppua, ylipainoa, vatsaa tai ikää jne että en ole naisesta kiinnostunut mutta olin hänestä toki kiihottonut. Voisin olla uudestaankin panosuhde keplaisi.

Olen myös huomannut että jos onnistuu iskemään todella hyvännäköisen tytön mukaan niin ei kannata harrastaa seksiä ekalla kerralla vaikka tyttö olisikin halukas. Moni nainen ei halua aloittaa suhdetta joka alkaa pikapanolla eikä sitten halua tavata uudestaan.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aina valmis lähtemään naisen mukaan silloin parikymppisenä, mutta ketään ei kiinnostanut, niin lopetin kokonaan baareissa käynnin parin vuoden yrittämisen jälkeen. Sitten olin itsekseni yli kymmenen vuotta, kunnes aloin jälleen yrittämään netissä. Sieltä sain treffejä sovittua useampiakin. Yksi sitten vauvakuumeessaan halusi tavata uudestaankin ja hänen kanssaan sitten päädyimme yhteen. Eli otin sen jolle vain kelpasin =).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi