Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen rehellistä puhetta: miksi yhdenillanjuttu jää yhteen iltaan

Vierailija
03.06.2016 |

Naiset uskottelevat toisilleen kaikenlaista. Mutta omasta kokemuksesta ja aika monen kaverin kanssa olen jutellu että jokaisessa tapauksessa kun yksi yö jäänyt yhteen yöhön pääsyynä on ollut että nainen ei ollut riittävän hyvännäköinen.

Jos mukaan on lähtenyt "Sara Sieppi" -tyylinen kaunotar, tottakai ehdotan että jatketaan. Useimmiten vain yhdenillan suhteessa joutuu joustamaan niin paljon, on löysää peppua, ylipainoa, vatsaa tai ikää jne että en ole naisesta kiinnostunut mutta olin hänestä toki kiihottonut. Voisin olla uudestaankin panosuhde keplaisi.

Olen myös huomannut että jos onnistuu iskemään todella hyvännäköisen tytön mukaan niin ei kannata harrastaa seksiä ekalla kerralla vaikka tyttö olisikin halukas. Moni nainen ei halua aloittaa suhdetta joka alkaa pikapanolla eikä sitten halua tavata uudestaan.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon tähän. N28

Vierailija
2/61 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä muuten voi ihan testata. Vie kotiisi joku ilta taviskolli sen nuoren treenatun sijasta, huomaat että p****u kelpaa mutta tapaa mielellään uudestaankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuutin jälkeen viis alapeukkua. AV-mammat eivät tähän usko.

Vierailija
4/61 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä päädytään siihen inhottuun tasokeskusteluun. Jos viisikymppinen mies onnistuu saamaan kolmekymppisen vähän pyylevän mutta nätin tytön hän on täynnä intoa ja haluaa tavata uudestaan vaikka mitä irstailua olisi tehty.

Sama nainen kuitenkin vie kotiinsa sen kolmevitosen konsultin joka koko illan kyttäsi sitä Sara Sieppiä mutta lähtee tämän naisen mukaan kun Sieppi ei lämmennyt.

Vierailija
5/61 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara on ruma. Sori, mutta ei iske tippaakaan. Ei iske nämä jankkauksetkaan, toisaalta... Joka ikinen päivä joku "mies" jauhaa upouudesta aiheesta SEKSI. Miten helkkarissa voi niin supertylsästä aiheesta saada niin paljon puhetta??? Odotan huvittuneena analyysejä kokemattomuudestani. Minulla on yli 10, en vain todellakaan koe tarvetta jankata pilluista, perseistä, kyrvistä ja ties mistä. -.-

Vierailija
6/61 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin kohdalla varmasti näin. Omalla kohdallani ne on jääneet yhteen iltaan, koska nimenomaan sitä olen lähtenyt hakemaan ja se riittää mulle. Ne naiset on tuntemattomia, en minä yhden panon jälkeen edelleenkään tunne sitä naista, niin en näe syytä edes yrittää saada siitä säädöstä mitään vakavaa suhdetta. En tiedä naisista, mutten usko heidänkään odottavan mitään seurustelua sen yhden illan jälkeen. 

Vierailija
7/61 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuutin jälkeen viis alapeukkua. AV-mammat eivät tähän usko.

Oliko yllätys? :)

Vierailija
8/61 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten, jos tilanne on tämä:

Nainen ja mies ovat molemmat hyvännäköisiä. Mies haluaa lähteä baarista naisen mukaan jatkoille (selvennykseksi vielä, että panemaan). Nainen haluaa mennä yksin kotiin, mutta nähdä vielä uudestaan. Yhteystiedot vaihtuu ja molemmat menevät omiin koteihinsa.

Nainen ja mies tapaavat sovitusti uudestaan. Nyt nainen haluaa seksiä, mutta mies ei vielä, koska haluaa ensin tutustua kunnolla. Jollain verukkeella nainen saa miehen mukaansa ja seksiä on harrastettu. Nainen ja mies evät enää tapaa.

Nyt mielenkiinnolla odotan, millaisia kaksinaismoralistisia vastauksia tulee :)

Vierailija
9/61 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä tavallaan vähän surullista, moni loistava persoona jää näin toimivalta kokematta. Mutta ulkonäkö on tärkeää ja sen "oman tasoisen" kanssa suhde usein perustetaan. Eikä hyvä ulkonäkö tarkoita kamalaa luonnetta tai rumuus takaa mukavuutta.

Vierailija
10/61 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin kohdalla varmasti näin. Omalla kohdallani ne on jääneet yhteen iltaan, koska nimenomaan sitä olen lähtenyt hakemaan ja se riittää mulle. Ne naiset on tuntemattomia, en minä yhden panon jälkeen edelleenkään tunne sitä naista, niin en näe syytä edes yrittää saada siitä säädöstä mitään vakavaa suhdetta. En tiedä naisista, mutten usko heidänkään odottavan mitään seurustelua sen yhden illan jälkeen. 

Tämän kirjoitti joko nainen tai beta-mies.

Vierailija
11/61 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ja mies ovat molemmat hyvännäköisiä. Mies haluaa lähteä baarista naisen mukaan jatkoille (selvennykseksi vielä, että panemaan). Nainen haluaa mennä yksin kotiin, mutta nähdä vielä uudestaan. Yhteystiedot vaihtuu ja molemmat menevät omiin koteihinsa.

Nainen ja mies tapaavat sovitusti uudestaan. Nyt nainen haluaa seksiä, mutta mies ei vielä, koska haluaa ensin tutustua kunnolla. Jollain verukkeella nainen saa miehen mukaansa ja seksiä on harrastettu. Nainen ja mies evät enää tapaa.

Kumpi päätti että ei tavata uudestaan? Mies ei soittanut vai soitti mutta et enää suostunut tapaamaan?

Vierailija
12/61 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara on ruma. Sori, mutta ei iske tippaakaan. Ei iske nämä jankkauksetkaan, toisaalta... Joka ikinen päivä joku "mies" jauhaa upouudesta aiheesta SEKSI. Miten helkkarissa voi niin supertylsästä aiheesta saada niin paljon puhetta??? Odotan huvittuneena analyysejä kokemattomuudestani. Minulla on yli 10, en vain todellakaan koe tarvetta jankata pilluista, perseistä, kyrvistä ja ties mistä. -.-

Tai no ei ruma siinä mielessä että hyi vittu ja sitä rataa, mutta blaablaablaa en jaksa selittää. Kyllästyttää tämä aihe.

Vierailija
13/61 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vastauksia? Miten tähän voi edes vastata mitään, saati jotain kaksinaismoralistista? Cool story, bro.

Vierailija
14/61 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nah. Ei se ulkonäöstä kiinni ole kuin vähän. Vaan lähinnä siitä, että nainen ei ole sitä omaa tyyppiä tai toisinpäin. Edellinen nainen jota paneskelin kaksi kertaa oli todella nätti ja 26-vee. Itse 38-vuotias. Mutta ei ollut muuten mun tyyppiä, hieman yksinkertainen. Eli jätin siihen.

Vierailija
15/61 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus heikkona hetkenä oon sortunut sekstailemaan miehen kanssa, joka ei tosiaankaan kelpaa suhteeseen ja jonka kanssa en halua edes kadulla kävellä.

Näille miehille ei vastailla sen yhden yön jälkeen, eikä missään tapauksessa nähdä uudelleen (nää miehet kyllä jää roikkumaan aina, valitettavasti ja siksi välttelenkin näitä sortumisia parhaani mukaan).

Ihastuessa haluaa edes vähän tutustua mieheen ja keskustella seksistä (mieltymyksistä jne.) ennen aktia.

En mä itse näihinkään juuri yhteyttä pidä, mutta olen vastaanottavainen miehen yhteydenpidolle ja messissä, ehdotan itsekin asioita jne.

Nämä miehet on niitä, joiden kanssa viitsii näyttäytyä julkisesti ja joista osaa sanoa jo tuntematta kaukaa katsoen, että mahiksia miehellä ehdottomasti on.

T: hyvännäköinen nainen

Vierailija
16/61 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tämä tavallaan vähän surullista, moni loistava persoona jää näin toimivalta kokematta. Mutta ulkonäkö on tärkeää ja sen "oman tasoisen" kanssa suhde usein perustetaan. Eikä hyvä ulkonäkö tarkoita kamalaa luonnetta tai rumuus takaa mukavuutta.

Merkittävä osa tämänkin palstan lukijanaisista ei edes ymmärrä tätä että heidän pitäisi pyrkiä näyttämään mahdollisimman hyvätasoisilta.

Ollaan ylpeitä siitä että kuljetaan vanhoissa vetimissä, tissit litistettynä ja ilman korkoja jne kun halutaan että "sen pitää kiinnostua minusta ei mun tisseistä".

Pitäisi vain tajuta että jos ulkonäön taso ei riitä, mies ei kiinnostu sinusta ihmisenä.

Vierailija
17/61 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie veikkaan, et seksin laatu ei ensimmäisellä kerralla ole kummonen, niin ei tee jatkossakaan enää mieli.

Vierailija
18/61 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En periaatteesta seurustele naisen kanssa, joka "antaa" tai "ottaa" ensimmäisillä treffeillä.

Betonisaappaita ei naisen tarvitse pitää, mutta turhan "kepeät" kannat omaava neiti ei kyllä sovi omaan käsitykseeni potentiaalisesta kumppanista.

Vierailija
19/61 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin ne naisetkin yleensä haluaa jättää sen yhteen yöhön... Ei kaikki edes halua tosi komeaa miestä omaksi vaan vain hauskanpitoon. En ole koskaan ottanut yhteyttä yhden yön juttuihin, mutta moni mies on sen jälkeen yrittänyt pitää yhteyttä.

Vierailija
20/61 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole välttämättä ulkonäkökysymys. Voi johtua siitäkin, ettei nainen miellyttänyt seksuaalisesti, puhui typeriä tai oli jotenkin muuten ärsyttävä. Kaikkea ei kuitata hyvällä ulkonäöllä.

Enivei: ei kiinnostanut tarpeeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi