Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen rehellistä puhetta: miksi yhdenillanjuttu jää yhteen iltaan

Vierailija
03.06.2016 |

Naiset uskottelevat toisilleen kaikenlaista. Mutta omasta kokemuksesta ja aika monen kaverin kanssa olen jutellu että jokaisessa tapauksessa kun yksi yö jäänyt yhteen yöhön pääsyynä on ollut että nainen ei ollut riittävän hyvännäköinen.

Jos mukaan on lähtenyt "Sara Sieppi" -tyylinen kaunotar, tottakai ehdotan että jatketaan. Useimmiten vain yhdenillan suhteessa joutuu joustamaan niin paljon, on löysää peppua, ylipainoa, vatsaa tai ikää jne että en ole naisesta kiinnostunut mutta olin hänestä toki kiihottonut. Voisin olla uudestaankin panosuhde keplaisi.

Olen myös huomannut että jos onnistuu iskemään todella hyvännäköisen tytön mukaan niin ei kannata harrastaa seksiä ekalla kerralla vaikka tyttö olisikin halukas. Moni nainen ei halua aloittaa suhdetta joka alkaa pikapanolla eikä sitten halua tavata uudestaan.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuka joka tapauksessa on tilanteessa voittaja: se vaatimattoman näköinen nainen, joka jälleen sai seksiä komealta mieheltä.

Vierailija
22/61 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rehellistä puhetta". Kukapa uskoo noin kypsymättömän kommentoijan oelvan muuta kuin 17-vuotias jonne. Huoh.

Se, että miehet näyttelevät olevansa tunteettomia seksikoneita, jotka vaan valitsevat parhaimman näköiset naiset ja "käyttävät" rumia ja taviksia seksiin --- pliis, sellaisia idiootteja on aikuisten oikeassa elämässä aika vähän. Asenne kuvastaa vaan miehen epärehellisyyttä ja henkistä kypsymättömyyttä, roolia, jonka taakse piilotetaan omat tunteet, epävarmuudet, suorituspaineet ja haluttomuus sekä impotenssiongelmat sekä yksinjäämisen pelko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla yhdenillan jutut jää yhteen iltaan, jos pano oli huono. Ihan sama mikä missi nainen on niin ei siitä pelkästä ulkonäöstä vaan saa niin isoja kiksejä, että toista kertaa viitsisi panna jos ensimmäinen kerta oli surkea. Toki ei nyt muutenkaan tule oltua liikenteessä sillä ajatuksella, että kuka tahansa yhdeksi yöksi kelpaa kuten ilmeisesti ap:lla. 

Vierailija
24/61 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin kohdalla varmasti näin. Omalla kohdallani ne on jääneet yhteen iltaan, koska nimenomaan sitä olen lähtenyt hakemaan ja se riittää mulle. Ne naiset on tuntemattomia, en minä yhden panon jälkeen edelleenkään tunne sitä naista, niin en näe syytä edes yrittää saada siitä säädöstä mitään vakavaa suhdetta. En tiedä naisista, mutten usko heidänkään odottavan mitään seurustelua sen yhden illan jälkeen. 

Tämän kirjoitti joko nainen tai beta-mies.

Jos se tekee minusta beta-miehen, etten halua sikaa säkissä, niin siinä tapauksessa olet aivan oikeassa. En minä kauppaan mennessänikään koko kauppaa ole ostamassa, vaan pelkästään tarvitsemani tuotteet. Sama se on yhden illan jutuissakin, en tarvitse tai halua koko pakettia vaan pelkästään seksiä.

Vierailija
25/61 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohdalla se johtui siitä, että nainen oli liian estoinen ja aamun juttelun jälkeen selvisi, että seksimieltymykset ovat ihan erilaiset

Vierailija
26/61 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä yhdenillanjutut on ollut sellaisia että en tosiaankaan halua niitä naisia nähdä uudestaan.

Vierailija
27/61 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se Kleopatrakaan kuulemma mikään super-kaunotar ollut 😉 Itse naisena seurustelin komistusten kanssa ja joko eivät olleet kummoisia seksikumppaneita tai sitten halut heillä ei pitkällä aikajaksolla olleet kovin suuret (ei minusta riippuva asia luulen). Nyt sitten olen pitkässä suhteessa itseäni huonomman näköisen tyypin kanssa, joka jaksaa peuhata. Ihan samoja elämäntarinoita on miehilläkin. Jos haluaa vaan sen hyvännäköisen, joka antoi kerran, voi varustautua vaikka minkälaiseen jatkoon sen nussimisen suhteen ja voi vaan toivoa että halut samat.😊

Vierailija
28/61 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ei kannata harrastaa seksiä ekalla kerralla vaikka tyttö olisikin halukas"

jos haluaa harrastaa seksiä ekalla kerralla sun kanssa niin haluaa muidenkin kanssa

sama panna ja heittää sitten menemään

Vierailija
29/61 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuu joustamaan? Joustamaan???

Vierailija
30/61 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ot. Sieppi, pakkelit naamasta, hiuksista ja silmistä pois lisäkkeet ja väriaineet, silikonit pois rinnoista,  ja rakennekynnet. Kuvanmuokkaukset ja filtterit pois tietenkin myös. Tilalle jää yllättävän tavis nainen. Kauneus on katsojan silmissä tai jotain.

Vierailija
31/61 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% totta, asia on täsmälleen kuten AP kirjoitti. Ainakin siis minun tapauksessani. 

Jos nainen on hyvännäköinen, niin kyllä mä aina pyrin pitämään yhteyttä häneen sen yhteisen yön jälkeen. Jos en muusta syystä, niin ainakin siksi että ehkä tulee sauma päästä uudelleen sänkyyn hänen kanssaan.

Jos nainen ei ole hyvännäköinen, niin homma kyllä poikkeuksetta jää siihen yhteen seksikertaan, enkä tule olemaan enää yhteyksissä häneen. 

Vierailija
32/61 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ot. Sieppi, pakkelit naamasta, hiuksista ja silmistä pois lisäkkeet ja väriaineet, silikonit pois rinnoista,  ja rakennekynnet. Kuvanmuokkaukset ja filtterit pois tietenkin myös. Tilalle jää yllättävän tavis nainen. Kauneus on katsojan silmissä tai jotain.

Avaus tehty 2016 kun Sieppi oli vielä luonnollinen ja kaunis

Vierailija
33/61 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan suostunut yhden illan juttuihin, minua kun ei saa mukaan noin helposti. 

Vierailija
34/61 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mie veikkaan, et seksin laatu ei ensimmäisellä kerralla ole kummonen, niin ei tee jatkossakaan enää mieli.

Jos nainen on oikeasti hyvännäköinen, niin silloin seksi on hyvää, vaikka nainen olisi passiivinen ja "huono sängyssä". 

Täsmennän, mitä tarkoitan: se että naisella on hyvä kroppa ja kauniit kasvot, tuo jo yksinään tosi paljon lisäarvoa aktiin, koska tuollainen visuaalinen stimulaatio on iso osa nautinnollista seksikokemusta. 

Vierailija
35/61 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon kasvot vaikuttavat? Mainitsit aloituksessa vain vartaloon liittyviä asioita.

Vierailija
36/61 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se Kleopatrakaan kuulemma mikään super-kaunotar ollut 😉 Itse naisena seurustelin komistusten kanssa ja joko eivät olleet kummoisia seksikumppaneita tai sitten halut heillä ei pitkällä aikajaksolla olleet kovin suuret (ei minusta riippuva asia luulen). Nyt sitten olen pitkässä suhteessa itseäni huonomman näköisen tyypin kanssa, joka jaksaa peuhata. Ihan samoja elämäntarinoita on miehilläkin. Jos haluaa vaan sen hyvännäköisen, joka antoi kerran, voi varustautua vaikka minkälaiseen jatkoon sen nussimisen suhteen ja voi vaan toivoa että halut samat.😊

Kaiheata olisi päätyä suhteeseen jonkun kanssa joka sanoo kumppaniaan huonomman näköiseksi...

Vierailija
37/61 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö yhden illan juttu jää yhteen iltaan usein ihan vaan senkin vuoksi, ettei siltä alunperinkään kukaan toivonut mitään muuta? En usko, että juuri kukaan kuvittelee tai edes tavoittelee yhden illan jutuista lähtökohtaisesti mitään muuta - jos juttu alkaa niin, että mennään harrastamaan seksiä, niin todennäköisesti kumpikin haluaa vain seksiä. Joskus toki se yhden illan juttu voi jatkua ja siitä tuleekin jotain muuta, mutta eikös lähtöoletus ole, että yhden illan juttu jää yhteen iltaan?

Mutta ei tuo ap:n teoria ihan kovin yleistettävältä vaikuta... Aika moni vaatimattoman näköinen nainen kuitenkin on parisuhteessa, myös monessa yhden illan jutusta alkaneessa suhteessa.

Vierailija
38/61 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin olen aina tiennyt (alitajuisesti aavistanut) että näin on. Siksipä minua ei miehet kiinnosta, viihdyn omissa oloissani mieluummin kuin sellaisen kanssa jota vain toisarvoiset asiat kiinnostaa.

Vierailija
39/61 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huoli miestä jonka saisin heti sänkyyn. T. Hyvännäköinen nainen

Vierailija
40/61 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en laita ikinä miehelle viestiä panon jälkeen. Kuitenkin lähes kaikki miehet on laittanut minulle. Uudestaan haluaisivat nähdä. Mutta yleensä en heitä enää halua nähdä. Jos on komea, ehkä. Tai jos on ollut hyvää seksiä. Näistä ei vaan tahdo päästä sitten eroon, vaikka suoraan sanoisi. Eron jälkeen tuota tuli harrastettua hetken, kunnes löytyi pari vakityyppiä. Ja sitten löytyi se yksi täydellinen. Ulkonäkö täysi kymppi, pitkä, komea, hyvä varustus. Seksikin täydellistä. Mies pitää myös minua täydellisenä ja itse myönnän että vartaloni sellainen onkin. Naamakin hyvä ja meikkaamalla varmaan olisi "kaunis" Mies kuitenkin tykkää luonnollisista, joten sen takia varmaan olenkin hänelle se täydellinen. 

Ja kyllä se tuo lisäpotkua seksiin, kun molemmat himoitsee toista ihan fyysisesti. Ja ajan myötä tullut ne tunteetkin mukaan, vaikka ei tässä mitään yhteenmuuttoa tms suunnitella. Vietetään aikaa yhdessä ja nautitaan hyvästä seksistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi