Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen rehellistä puhetta: miksi yhdenillanjuttu jää yhteen iltaan

Vierailija
03.06.2016 |

Naiset uskottelevat toisilleen kaikenlaista. Mutta omasta kokemuksesta ja aika monen kaverin kanssa olen jutellu että jokaisessa tapauksessa kun yksi yö jäänyt yhteen yöhön pääsyynä on ollut että nainen ei ollut riittävän hyvännäköinen.

Jos mukaan on lähtenyt "Sara Sieppi" -tyylinen kaunotar, tottakai ehdotan että jatketaan. Useimmiten vain yhdenillan suhteessa joutuu joustamaan niin paljon, on löysää peppua, ylipainoa, vatsaa tai ikää jne että en ole naisesta kiinnostunut mutta olin hänestä toki kiihottonut. Voisin olla uudestaankin panosuhde keplaisi.

Olen myös huomannut että jos onnistuu iskemään todella hyvännäköisen tytön mukaan niin ei kannata harrastaa seksiä ekalla kerralla vaikka tyttö olisikin halukas. Moni nainen ei halua aloittaa suhdetta joka alkaa pikapanolla eikä sitten halua tavata uudestaan.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulee mieleen se kun olin nuorempi ja ajattelin asian olevan juurikin noin. Mutta oikeasti usein havahduin siihen, että moni mies oli vaikka jo alkanut tapailemaan "sitä oikeaa" ja sitten tapasi minut ja harrastettiin seksiä usein aika pikaisesti aika ekoilla tapaamisilla ja sitten mies hävisi kuin tuhkatuuleen.. sitten myöhemmin sosiaalisesta mediasta kun luin alkoi selvitä että "sen oikean" tapaaminen ajoittui juurikin samoille hetkille eli oli siis oikeasti jo tapahtunut, mutta tästä huolimatta miehet vielä "ottivat viimeiset irti". 

Ja sitten tietysti on ollut usein niitä miehiä kenen mieleen ehkä sitten ei ole riittävästi ollut. Usein vähän keskenkasvuisia ns. söpöjä nuoria (tuolloin parikymppisiä) joiden käsitys naisesta oli jotakuinkin teinitytön tasoa ja aika usein päätyivätkin yhteen jonkun nuoren 18vn kanssa myöhemmin (suhteet tuskin ovat kestäneet, ihmettelen jos ovat). Joten ei ihan hirveästi ehkä harmita etten ollut mieleen. Näin keski-ikäisenä sitten oman ikäiselle kelpaakin jo varsin hyvin kun ovat huomanneet, että ne muut eivät ehkä pitäneet itsestään huolta ja kauneus voi olla hyvinkin katoavaista.

Kokonaisuudessaan lapsellinen ja turha aloitus.

Vierailija
42/61 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen paljastaa vasta aamulla todellisen luonteensa joka aika usein on se syy miksi jöö vain yhteen yöhön. Ei yhden yön jälkeen aletaan suunnittelemaan yhteistä tulevaisuutta jossa miehellä on vain palvelijan rooli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sait päähäsi että olette kavereinesi niin laatumiehiä että kaikki naiset haluavat teidän kanssanne suhteeseen? Voin kertoa, että kyllä ne naisetkin sellaisia juntteja panevat joiden kanssa eivät ikinä haluaisi mitään vakavaa.

Vierailija
44/61 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan suostunut yhden illan juttuihin, minua kun ei saa mukaan noin helposti. 

Entä jos sinä olisitkin vaihteeksi se aktiivinen osapuoli joka iskee jonkun yhdeksi yöksi?

Vierailija
45/61 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvassa on naiset jotka ansaitsevat mieheltä enemmän kuin yhden yön. Miksi mies hankkisi draamaa ja ongelmia elämäänsä kun yhdellä yöllä saa sen mitä etsii ilman ongelmia? Ja aina löytyy naisia yhdeksi yöksi kun seksiä haluaa

46/61 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeastaan lopettanut yhden illan jutut jo vuosia sitten. Niihin liittyy niin paljon kaikenlaista epämukavuutta ja emotionaalista "säätöä", että en vain pidä sellaista enää vaivan arvoisena. On lisäksi mukavampaa päästä omaan sänkyyn nukkumaan. Mutta silloin kun niitä vielä harrastin, pari pitempää suhdetta alkoi nimenomaan yhden illan jutusta. Kummassakin tapauksessa nainen laittoi seuraavana päivänä viestiä ja halusi tavata uudestaan, ja siitä se suhde sitten lähti. Itse olen laittanut vain kerran jälkikäteen yhden illan jutulle viestiä. Oli niin hyvä kokemus, että olisi kelvannut kyllä toisenkin kerran. Hänestä ei tosin kuulunut sitten enää mitään, minkä kyllä arvasinkin, koska hänen elämäntilanteensa oli sellainen, ettei hän halunnut mitään muuta kuin sen yhden yhdenillanjutun kanssani.

Minusta ap on oikeassa: noinhan se on, että jos mies ei pidä naista riittävän tasokkaana pitkään parisuhteeseen ja/tai erityisen hyvännäköisenä, niin silloin mies ei ota yhteyttä jälkeenpäin. Vain hyvännäköisiin tai sellaisiin, joista toivoo jotain enemmän kuin vain yhden illan juttua pidetään yhteyttä myöhemminkin. Ei kai tässä ole mitään erikoista, naiset toimivat ihan samalla tavalla: jos oli hyvä pano, voivat pitää yhteyttä vaikka eivät haluaisikaan vakavaan suhteeseen kyseisen könsikkään kanssa.

Vierailija
47/61 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan suostunut yhden illan juttuihin, minua kun ei saa mukaan noin helposti. 

Entä jos sinä olisitkin vaihteeksi se aktiivinen osapuoli joka iskee jonkun yhdeksi yöksi?

Onnistuisi helpostikin (miehet on todella helppoja) mutten ole kiinnostunut mistään yhden yön jutuista, siksi en ole niitä harrastanut. Oletin että se oli päivänselvä asia jo ensimmäisestä viestistä.

Vierailija
48/61 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pitkät suhteet alkaneet kertapanona

M43

Vierailija
49/61 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mie veikkaan, et seksin laatu ei ensimmäisellä kerralla ole kummonen, niin ei tee jatkossakaan enää mieli.

Jos nainen on oikeasti hyvännäköinen, niin silloin seksi on hyvää, vaikka nainen olisi passiivinen ja "huono sängyssä". 

Täsmennän, mitä tarkoitan: se että naisella on hyvä kroppa ja kauniit kasvot, tuo jo yksinään tosi paljon lisäarvoa aktiin, koska tuollainen visuaalinen stimulaatio on iso osa nautinnollista seksikokemusta. 

Kirjoitinko tämän itse?

M49

Vierailija
50/61 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko joku tosissaan, että naiset haluavat pitkän parisuhteen jokaisen yhden yön juttunsa kanssa? :D Juu ei. Yleensä urpoista miehistä hankkiudutaan eroon vähin äänin.

Vierailija
51/61 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista tuupataan kaksi kertaa, kerran takaa päin ja kerran ovesta ulos

Vierailija
52/61 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin kohdalla varmasti näin. Omalla kohdallani ne on jääneet yhteen iltaan, koska nimenomaan sitä olen lähtenyt hakemaan ja se riittää mulle. Ne naiset on tuntemattomia, en minä yhden panon jälkeen edelleenkään tunne sitä naista, niin en näe syytä edes yrittää saada siitä säädöstä mitään vakavaa suhdetta. En tiedä naisista, mutten usko heidänkään odottavan mitään seurustelua sen yhden illan jälkeen. 

Tää on just se miksi yhden yön jutut ei oo koskaan mun pala kakkua. Sanoit että et tunne naista panon jälkeenkään ja se tuntuu omaan korvaan vaan niin hullulta päästää joku niin lähelle ja sitten sanotaan moikat viimeistään aamulla. Itselle ainakin on supertärkeää tunneyhteys, luottamus, turvallisuus jne. Tää ei oo missään nimessä kritisointia tota sun kommenttia kohtaan, aloin vaan funtsimaan tota mitä kirjoitit :)

N32

Vierailija
53/61 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"ei kannata harrastaa seksiä ekalla kerralla vaikka tyttö olisikin halukas"

jos haluaa harrastaa seksiä ekalla kerralla sun kanssa niin haluaa muidenkin kanssa

sama panna ja heittää sitten menemään

Eli naisen kannattaa aina harrastaa seksiä ensitreffeillä, jotta välttyy ajautumasta suhteeseen kaksinaismoralistin kanssa. Kätevää ja seksiäkin saa siinä ohessa.

Vierailija
54/61 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap niin komea, että Sara Sieppi tahtoisi hänen kanssaan muutakin, kuin yhden yön jutun? 

Henk.koht. en näe yhden yön suhteissa potentiaalia seurusteluun. Silloin, jos mies kiinnostaa muutoinkin, en sohlaa ensi tapaamisella.

Vierailija
55/61 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin kohdalla varmasti näin. Omalla kohdallani ne on jääneet yhteen iltaan, koska nimenomaan sitä olen lähtenyt hakemaan ja se riittää mulle. Ne naiset on tuntemattomia, en minä yhden panon jälkeen edelleenkään tunne sitä naista, niin en näe syytä edes yrittää saada siitä säädöstä mitään vakavaa suhdetta. En tiedä naisista, mutten usko heidänkään odottavan mitään seurustelua sen yhden illan jälkeen. 

Tuota minä en ymmärrä ollenkaan. Miten joku voi tehdä jotain niin intiimiä, kuin harrastaa seksiä, täysin tuntemattoman kanssa? Väkisinkin olisi aika lattea kokemus.

Vierailija
56/61 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harvassa on naiset jotka ansaitsevat mieheltä enemmän kuin yhden yön. Miksi mies hankkisi draamaa ja ongelmia elämäänsä kun yhdellä yöllä saa sen mitä etsii ilman ongelmia? Ja aina löytyy naisia yhdeksi yöksi kun seksiä haluaa

Aika kummallinen käsitys, että naisen kanssa olemiseen liittyy dramaa ja ongelmia. Naiset eivät suinkaan vedä draamakerhoa kaiket päivät elämässään, koska harvaa kinnostaa ja täytyy hoitaa ihan niitä arjen askareitakin. Jos mies väittää näin, mies on todennäkäisesti itse se, joka tuo kaikkien naistensa elämään draaman, joko pettämällä, ryyppäämällä tai jollakin muulla vataavalla tavalla.

Vierailija
57/61 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sitten, jos tilanne on tämä:

Nainen ja mies ovat molemmat hyvännäköisiä. Mies haluaa lähteä baarista naisen mukaan jatkoille (selvennykseksi vielä, että panemaan). Nainen haluaa mennä yksin kotiin, mutta nähdä vielä uudestaan. Yhteystiedot vaihtuu ja molemmat menevät omiin koteihinsa.

Nainen ja mies tapaavat sovitusti uudestaan. Nyt nainen haluaa seksiä, mutta mies ei vielä, koska haluaa ensin tutustua kunnolla. Jollain verukkeella nainen saa miehen mukaansa ja seksiä on harrastettu. Nainen ja mies evät enää tapaa.

Nyt mielenkiinnolla odotan, millaisia kaksinaismoralistisia vastauksia tulee :)

Hih, just niin🤭

Vierailija
58/61 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sait päähäsi että olette kavereinesi niin laatumiehiä että kaikki naiset haluavat teidän kanssanne suhteeseen? Voin kertoa, että kyllä ne naisetkin sellaisia juntteja panevat joiden kanssa eivät ikinä haluaisi mitään vakavaa.

Juuri näin🤭

Vierailija
59/61 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tulee mieleen se kun olin nuorempi ja ajattelin asian olevan juurikin noin. Mutta oikeasti usein havahduin siihen, että moni mies oli vaikka jo alkanut tapailemaan "sitä oikeaa" ja sitten tapasi minut ja harrastettiin seksiä usein aika pikaisesti aika ekoilla tapaamisilla ja sitten mies hävisi kuin tuhkatuuleen.. sitten myöhemmin sosiaalisesta mediasta kun luin alkoi selvitä että "sen oikean" tapaaminen ajoittui juurikin samoille hetkille eli oli siis oikeasti jo tapahtunut, mutta tästä huolimatta miehet vielä "ottivat viimeiset irti". 

Ja sitten tietysti on ollut usein niitä miehiä kenen mieleen ehkä sitten ei ole riittävästi ollut. Usein vähän keskenkasvuisia ns. söpöjä nuoria (tuolloin parikymppisiä) joiden käsitys naisesta oli jotakuinkin teinitytön tasoa ja aika usein päätyivätkin yhteen jonkun nuoren 18vn kanssa myöhemmin (suhteet tuskin ovat kestäneet, ihmettelen jos ovat). Joten ei ihan hirveästi ehkä harmita etten ollut m

Juuri näin. Hyvin kiteytetty.

Vierailija
60/61 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en laita ikinä miehelle viestiä panon jälkeen. Kuitenkin lähes kaikki miehet on laittanut minulle. Uudestaan haluaisivat nähdä. Mutta yleensä en heitä enää halua nähdä. Jos on komea, ehkä. Tai jos on ollut hyvää seksiä. Näistä ei vaan tahdo päästä sitten eroon, vaikka suoraan sanoisi. Eron jälkeen tuota tuli harrastettua hetken, kunnes löytyi pari vakityyppiä. Ja sitten löytyi se yksi täydellinen. Ulkonäkö täysi kymppi, pitkä, komea, hyvä varustus. Seksikin täydellistä. Mies pitää myös minua täydellisenä ja itse myönnän että vartaloni sellainen onkin. Naamakin hyvä ja meikkaamalla varmaan olisi "kaunis" Mies kuitenkin tykkää luonnollisista, joten sen takia varmaan olenkin hänelle se täydellinen. 

Ja kyllä se tuo lisäpotkua seksiin, kun molemmat himoitsee toista ihan fyysisesti. Ja ajan myötä tullut ne tunteetkin mukaan, vaikka ei tässä mitään yhteenmuuttoa tms suunnitella. Vietetään aikaa yhdessä ja nautita

Hyvä Sinä👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi