Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahatilanteen tiedustelut ärsyttää

Vierailija
03.06.2016 |

Aina vaan ihmetyttää miten ihmiset voivat olla niin tilannetajuttomia törppöjä, että alkavat tiedustelemaan raskaustilannetta (ja vieläpä isossa porukassa) jos vähän maha pömpöttää tai sattuu olemaan hieman lihonnut. Eikö naisten pitäisi tajuta miten herkkiä ja intiimejä asioita nuo voivat olla, varsinkin kun ei ole raskaana vaan yksinkertaisesti se maha nyt vaan sattuu olemaan sellainen.
Todella pahamieli tulee, kun olen yrittänyt kiinteytyä ja laihduttaa. Lisäksi en voi tulla raskaaksi ilman hedelmöityshoitoja.
Itse en ikinä kysele ihmisten mahoista, vaikka kuinka näyttäisivät raskaanaolevilta, koska tiedän miten pahamieli siitä tulee jos ei olekaan.
Mietin vain ovatko nämä mahankyyläjät oikeasti ilkeitä vai puhtaasti tilannetajuttomia typeryksiä, joiden on vain pakko saada tietää?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan harvemmin kysyy oikeasti lihavalta onko raskaana. Hoikkien ihmisten mahan pömpötykset pistää silmään enemmän ja "muuta syytähän ei voi olla kuin raskaus"...

Vierailija
2/7 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin juuri, itselläkin kerran oli maha ihan turvoksissa ja kuin kumipallo, niin heti onniteltiin, en kyllä uskaltaisi mennä kenellekään sanomaan niin, koska voihan se olla muuten vain iso, jotkuthan lihoo mahasta , ei sivuttaissuunnassa. Tai maha voi turvota juuri jos syö jotain sellaista, mikä turvottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla on virtsarakko ihan täynnä, niin maha näyttää joltain pinkeeltä rv 24 mahalta. Juu en oo raskaana, mulla on vaan kauhee pissahätä. Kerran yks vielä kysyi sen jälkeen että "ootko varma?"

Vierailija
4/7 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa kans kysytty että millon syntyy, kaksikin kertaa, kun oikeasti on ollut kyseessä edellisestä raskaudesta kesken ollut palautuminen. Eniten veetutti se että rasvaakin mukana oli, joo, mutta pääosin vatsa pullotti lyhyen selän vuoksi äärimmilleen venyneiden ja erkaantuneiden vatsalihasten vuoksi, joita työllä ja tuskalla olin yrittänyt jumpata paikalleen ja jokainen kysely muistutti pelosta että ne eivät enää palaudukaan. En kans utele paitsi jos näyttää että on enää kuukausi laskettuun aikaan, ts. voi olla todellakin ihan täysin varma.

Vierailija
5/7 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varman kans just toi, että vatsalihakset on isojen raskausmahojeni vuoksi erkaantuneet ja ne ei vaan palaudu. Muuten oon ihan kiinteässä kunnossa niin varmasti pistää silmään pömppömaha, joka näyttää oudolta muuhun kroppaan verrattuna.

Vierailija
6/7 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on normaalistikin sellainen vähän raskausvatsalta näyttävä pömppis, eikä kukaan koskaan ole kommentoinut (onneksi) mitään. Nyt olen oikeasti raskaana ja veikkaan että kukaan ei tule huomaamaan/kommentoimaan kuin ehkä vasta ihan viime metreillä :D

Vierailija
7/7 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että sinulta on kyselty suolen toimintaa! Meillä ainakin töissä aina aamuisin sanotaan: "Huomenta! Miten on suoli toiminut?", tähän voi sitten vastata esimerkiksi: "Huomenta! Kiitos kysymästä, suoli toimii hyvin.".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi