Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä järkeä on harrastaa seksiä jos ei saa orkkua???

Vierailija
03.06.2016 |

Paskalla käyminenkin tuntuu yhtä kiihottavalle kuin seksi, jos ei saa orkkua. Opetelkaa hyvä naiset nyt edes perusasiat kehoistanne!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä saan orgasmin helpostikin, mutta kyllähän seksi on paljon muutakin. Läheisyyttä, hellyyttää ja ihan pelkkä kiihottuminenkin tuntuu hyvältä.

Vierailija
2/18 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska yhteiset lapset ja asuntolaina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskalla käyminenkin tuntuu yhtä kiihottavalle kuin seksi, jos ei saa orkkua. Opetelkaa hyvä naiset nyt edes perusasiat kehoistanne!

Koska seksi tuntuu monesti ihanalta, vaikka ei orkkuun asti yltäisikään : )

Vierailija
4/18 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu hyvältä tuottaa toiselle nautintoa.

Vierailija
5/18 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole 25 ikävuoteen mennessä oppinut saamaan orgasmia yhdynnässä. Saan seksistä puolisoni kanssa kuitenkin paljon muuta hyvää irti, että ei se epämiellyttävältä tunnu :)

Välistä olen ollut kateellinen ihmisille, jotka saavat helposti orgasmin, mutta en koe itseäni vialliseksi kuitenkaan. Jos ei ota itse asiasta paineita, niin voi keskittyä paremmin nauttimaan kokonaisvaltaisesti sänkyjumpasta.

Vierailija
6/18 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele itse nuolemaan.

Yhdynnässä useimmat naiset eivät voi saada orkkua, koska anatomia estää sen. Jos klitoris sijaitsee paria senttiä kauempana vaginasta, niin se ei saa stimulaatiota sisäkautta. Eli naisen normaali, se lähtökohtainen tapa saada on, että klitorista hyvälillään ulkopuolelta.

Saisitko sinä orkun, jos sinua siveltäisiin vain sisöreidedtä? Miehen penistä vastaava kudostyyppi on naisella klitoris, ei vagina.

Vierailija
7/18 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhdyntä estä klitan kiihottamista!

Vierailija
8/18 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Mulle siinä ei ole järkeä jos en saa orkkua. Saan orkun ja monta kertaa.

Vierailija
9/18 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele itse nuolemaan.

Yhdynnässä useimmat naiset eivät voi saada orkkua, koska anatomia estää sen. Jos klitoris sijaitsee paria senttiä kauempana vaginasta, niin se ei saa stimulaatiota sisäkautta. Eli naisen normaali, se lähtökohtainen tapa saada on, että klitorista hyvälillään ulkopuolelta.

Saisitko sinä orkun, jos sinua siveltäisiin vain sisöreidedtä? Miehen penistä vastaava kudostyyppi on naisella klitoris, ei vagina.

Klitoris on paljon laajempi kokonaisuus. Penistä vastaavat osat naisessa on häpyhuulet, klitorikseen menevät nahat ja emättimen ulko-osat. Siltikään ette saa kun oma panos seksiin on nolla, vain makaamalla ja vaatimallako meinaatte saada?

Vierailija
10/18 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka haluaa tarjota rakastamalleen kumppanille orgasmin. Riittäisikö se syyksi?

Vierailija
11/18 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panokaverini kanssa oleminen samassa tilassa aiheuttaa seksuaalista jännitettä, oikeastaan jo hänen ajattelemisensakin. Kaikki se, mitä hänen kanssaan tehdään, on jotain ainutlaatuista. Kosketus, silmät, hipaisu. Kaikki. Meillä vaan jotenkin tuo seksi natsaa äärettömän hyvin, kiihotun helposti ja kiihottaa lisää, kun mies puhuu nesteistäni ja kuumuudestani. En joka kerralla saa orgasmia, mutta se ei ole mikään ongelma. Tuo tilanne miehen kanssa alusta loppuun on niin kiehtovaa, etten voi parempaa kuvitella. Kuitenkin yleensä saan hänen kanssaan .

Vierailija
12/18 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla tuntuu todella hyvältä (niin että silmät pyörii päässä ja oon ihan ku jossai ekstaasissa...) kun mies pelkästään panee mua, vaikka en saisi siis sillä kerralla lopussa orgasmia. Orgasmi olisi vain piste iin päälle, muttei sen puute todellakaan tee seksikerrasta huonoa. Mulla kuukautiskierron vaihe vaikuttaa todella suuresti siihen, saanko orgasmin yhdynnässä vai en.

Vierailija
13/18 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen silti haluaa seksiä, vaikkei orgasmia saisikaan, niin miksi se on sinulle ongelma?

Vierailija
14/18 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en saa orkkua "perinteisellä" tyylillä anatomiani vuoksi, mutta mies hoitelee sormella lopuksi. Kelpaa hyvin ja läheisyyttä piisaa!

Sulla varmaan maailma kaatuis jos et aina saisi? Aika pinnallista ja itsekästä..

Vierailija
15/18 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, olen karmapeffa, mutta tuollaisin sanakääntein kirjoittelevan kanssa jäisi orkkujen yrittäminenkin väliin.

Vierailija
16/18 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitakaa itse klitoris yhdynnän aikana. Varma orkku tulee.

Vierailija
17/18 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska yhteiset lapset ja asuntolaina.

Mutta eihän noin saa sanoa.

Vierailija
18/18 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään ilman ehkä 2 kertaa vuodessa. Mulle orkku on tosi tärkeä mutta saankin sen helposti. Paras keino rentoutua ja nollata pää.