Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluko naisen puolustaa miestään tyttökavereilleen

Vierailija
03.06.2016 |

Kuuluko naisen puolustaa miestään tyttökavereilleen, mikäli nämä ovat tehneet vääriä olettamuksia tästä? Onko naisen ja miehen väliset keskustelut vapaata riistaa naisten välisessä kommunikoinnissa. Eikö puolison kanssa käydyt keskustelut voi olla luottamuksellisia.

Tuntuu, että tyttöystäväni on enemmän kiintynyt kavereihinsa kun minuun. Jos hänen kaverinsa puhuvat ikäviä minusta, väärin perustein, eikö tyttöystävälläni olisi velvollisuus minua kohtaan korjata väittämät, vaikka se sitten rikkoisi hänen välinsä kavereihinsa?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas tällaiset velvollisuudet olisi määritellyt? Kyseessä on ihan kahden hengen seurustelusuhde, jossa te kaksi määrittelette sen, mikä kuuluu asiaan ja mikä ei.

Vierailija
2/31 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velvollisuudet jo kakkonen selitti.

Mutta kertoohan se jotain jos puoliso ei korjaa vääriä väitteitä. Eroa kun vielä voit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiedä kuuluuko mutta mun mielestä hyvään parisuhteeseen se kuuluisi. Siis korjata väärät olettamukset. Naisen ja miehen väliset keskustelut ei tosiaan ainakaan meillä ole vapaata riistaa. Toki joistain asioista voi kavereiden kanssa keskustella mutta on nekin aiheet jotka on meidän yksityisiä. 

Mun kaveriporukka on muutenkin sellaista että ei harrasteta mitään miestemme haukkumista selän takana eikä liian yksityisiä asioita levitellä. Tai no, aina on joku joka puhuu oman suhteensa yksityisimmätkin jutut mutta musta se on vähän vaivaannuttavaa.

Me ollaan mun miehen kanssa tiimi, siihen kuuluu toisen puolella oleminen (jos toinen ei ihan täysin väärässä ole).

Vierailija
4/31 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin molemmat puolustaa toisiaan jos väärin perustein mennään morkkaamaan ja parisuhteen sisäisistä asioista ei puhut niille kavereille vaikka olisivat kuinka hyviä tahansa ilman toisen lupaa.

Otti kupoliin raskaasti mennä exän kavereiden kanssa johonkin kun tuntuivat tietävän kaiken mitä ollaan tehty ja puhuttu kahden kesken myös makuukammarin puolella

Vierailija
5/31 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä jaksa lähteä oikomaan oletuksia. Enkä ajattele että se olisi minun tehtäväni puolustaa siinä mielessä ketään.

Vierailija
6/31 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tyttis on samaa mieltä tyttökavereiden kanssa? Jos on eri mieltä niin luulisi kertovan oman mielipiteensä kavereille jos nyt ei ole selkarangaton tossu.

Jos ei tässä maailmassa uskalla puolustaa itseään, puolisoa ja omaa perhettä niin ei sitä kukaan muukaan tee.

Mies ja lapset ovat ainakin minulle tärkeintä maailmassa ja olen heidän puolellaan tarpeen vaatiessa loppuun asti.

Vierailija
7/31 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tyttöystävän kaverit ovat saaneet vääriä olettamuksia sinusta?

Vierailija
8/31 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen tuon tiimi ajattelun kannalla, mies ja lapset ensin. Jos ei jotakuta miellytä sen takia seurani niin olkoon sitten. Naiset jotka valittavat kaiken miehistään, ovat ärsyttäviä, niitäkin kaveripiirini mahtuu. Siksi en enää hirveästi jaksa käydä "tyttöjen illoissa".

Vierailija
9/31 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi työkaverit tekisi oletuksia puolisostani tai muista läheisistäni?

Vierailija
10/31 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta, henkilöistä ja oletuksista. Välejä ei ihan kevyin perustein lähdetä katkomaan kehenkään.

Vierailija
11/31 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naiset mitätöivät ja vähättelevät miehiään, missä tahansa kohtaavatkin"

-Heli Vaaranen-

Tästä faktastahan nousi oikea denialismin paskamyrsky palstalla.

Vierailija
12/31 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Heli Vaaranen-

Heli Vaaranen on näköjään noussut profeetasta lähes puolijumalan asemaan palstan vätysmiesten keskuudessa. Sorrettujen tulisieluinen puolustaja. Prinsessa valkoisen ratsun selässä.

Vierailija
13/31 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Heli Vaaranen-

Eli ongelma oli että tyttis mitätöi kumppaniaan työkavereille tai ystävilleen?

Se minusta on yhtä rasittavaa ainakin liiallisena kuin se jatkuva miehen kehuminen/"puollustaminen", ei minun mieheni vaan koskaan jne...

Vierailija
14/31 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä alkoi utelemaan multa, että kuinka kestävä mieheni on sängyssä. En olisi halunnut vastata, koska mielestäni se asia on parisuhteen sisäinen asia. En kuitenkaan tiennyt mitä sanoa ja menin ihan hämilleni. joten vastasin, että kyllä mies yleensä aika nopeasti tulee. Tähän ystäväni totesi "Arvasin sen, suomalaiset miehethän tulevat yleensä tosi nopeasti". Ystävä itse harrastaa ulkomaalaisia miehiä ja kehuu tuntikausia kestäneillä panokokemuksillaan. Alkoi jälkeenpäin harmittamaan, että vastasin ystäväni kysymykseen. Eihän ystävä tiedä, että minä en pidä tuntikausien panosessioista, koska itsekin tulen tosi nopeasti.

Vierailija
15/31 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että joillakin naisilla on se mies vain siksi, että he tuntisivat itse olevansa suhteessa parempia ihmisiä ja saadakseen sympatiaa niiltä tyttökavereila tunteakseen itsensä tasa-arvoiseksi suhteessa kavereihn, kun voi sitä miestään haukkua.

Sinussakin varmasti niitä virheitä, vikoja ja puutteita on, eikä kaikki väittämät täysin virheellisiä ole. Ja mitä enemmän niitä lähtee selittelemään sitä syvemmälle sitä vajoaa ja tiettyjä asioita on ihan turha lähteä puolustamaan. 

Vaikka on parisuhteessa niin ei voi elää vaan sen suhteen kautta vaan pitää säilyttää se tasapaino ystävien, töiden, harrastusten, jne. suhteen.

Vierailija
16/31 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Heli Vaaranen-

Heli Vaaranen on näköjään noussut profeetasta lähes puolijumalan asemaan palstan vätysmiesten keskuudessa. Sorrettujen tulisieluinen puolustaja. Prinsessa valkoisen ratsun selässä.

Mitähän mahdoit juuri tehdä? Mitätöit ja vähättelit miehiä.

Vierailija
17/31 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ystävä alkoi utelemaan multa, että kuinka kestävä mieheni on sängyssä. En olisi halunnut vastata, koska mielestäni se asia on parisuhteen sisäinen asia. En kuitenkaan tiennyt mitä sanoa ja menin ihan hämilleni. joten vastasin, että kyllä mies yleensä aika nopeasti tulee. Tähän ystäväni totesi "Arvasin sen, suomalaiset miehethän tulevat yleensä tosi nopeasti". Ystävä itse harrastaa ulkomaalaisia miehiä ja kehuu tuntikausia kestäneillä panokokemuksillaan. Alkoi jälkeenpäin harmittamaan, että vastasin ystäväni kysymykseen. Eihän ystävä tiedä, että minä en pidä tuntikausien panosessioista, koska itsekin tulen tosi nopeasti.

Kuulostaa kyllä tosi tökeröltä utelulta ja sellaisiin törmää toisinaan. Niihin kannattaa varautua sen verran että niistä ei joudu hämilleen. Minä vastaan tuon kaltaisiin kysymyksiin, miksi kysyt tai en halua vastata, usein riittää sekin että katsoo hyvin hölmistyneenä kysyjää, ennen pitkää hän huomaa että ei ehkä olisi kannattanut kysyä ja lopettaa vähitellen typerien kysymysten esittämisen.

Vierailija
18/31 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä jonka mies "tulee nopeasti"...olisit sanonut sille kaverille että se nopeus johtuu siitä kun olet niin tiukka ja kiihottava ja jos mies joutuu hoonaamaan tuntikausia niin sehän on merkki ettei tunnu missään vaikka kuinka panisi ;)

Vierailija
19/31 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua miten hirveä ystävä sinulla. Mä en olisi vastannut mitään, kyseinen kysymyshän oikein kerjää mollaamista, vastasi siihen miten päin tahansa. Jos olisit sanonut, että hitaasti, niin hänellä olisi ollut suht nopeita sinun kumppaniasi parempia kumppaneita, ettei limakalvot hajoa täysin huonon miehen rakastellessa.

Vierailija
20/31 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oppia ikä kaikki ja nyt siedit tulla opetuksi! Jatkossa osaat sanoa suoraan, että et kommentoi. Tosin tästäkin voi vetää omat johtopäätöksensä ja tilanne olisi ollut sama. Joillakin vaan on se oman pään pyhä totuus niin pyhää, että sitä pitää levittää kuten evankeliumia ja on ihan sama mitä tuollaiseen vastaa.