Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuuluko naisen puolustaa miestään tyttökavereilleen

Vierailija
03.06.2016 |

Kuuluko naisen puolustaa miestään tyttökavereilleen, mikäli nämä ovat tehneet vääriä olettamuksia tästä? Onko naisen ja miehen väliset keskustelut vapaata riistaa naisten välisessä kommunikoinnissa. Eikö puolison kanssa käydyt keskustelut voi olla luottamuksellisia.

Tuntuu, että tyttöystäväni on enemmän kiintynyt kavereihinsa kun minuun. Jos hänen kaverinsa puhuvat ikäviä minusta, väärin perustein, eikö tyttöystävälläni olisi velvollisuus minua kohtaan korjata väittämät, vaikka se sitten rikkoisi hänen välinsä kavereihinsa?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Naiset mitätöivät ja vähättelevät miehiään, missä tahansa kohtaavatkin"

-Heli Vaaranen-

Tästä faktastahan nousi oikea denialismin paskamyrsky palstalla.

Heli Vaaranen on näköjään noussut profeetasta lähes puolijumalan asemaan palstan vätysmiesten keskuudessa. Sorrettujen tulisieluinen puolustaja. Prinsessa valkoisen ratsun selässä.

Mitähän mahdoit juuri tehdä? Mitätöit ja vähättelit miehiä.

Naisen sanomana tuollainen edellisen teksti on niin totta. Miehen sanomana misogyniaa.

Meillä onkin kaksi kieltä: naisen ja miehen.

Vierailija
22/31 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Naiset mitätöivät ja vähättelevät miehiään, missä tahansa kohtaavatkin"

-Heli Vaaranen-

Tästä faktastahan nousi oikea denialismin paskamyrsky palstalla.

Heli Vaaranen on näköjään noussut profeetasta lähes puolijumalan asemaan palstan vätysmiesten keskuudessa. Sorrettujen tulisieluinen puolustaja. Prinsessa valkoisen ratsun selässä.

Miten tämä on sukupuolisidonnainen asia? Sinä jälleen kerran naisena todistit hänen puhuvan asiaa ja hänen ajatuksille on naispuolisiakin kannattajia. Hyökkäätkö nyt minun kimppuuni ohi aiheen ja menet henkilöhtaisuuksiin, kun et osaa kypsän aikuisen tavoin tuoda mitään uutta keskusteluun?

N40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ystävä alkoi utelemaan multa, että kuinka kestävä mieheni on sängyssä. En olisi halunnut vastata, koska mielestäni se asia on parisuhteen sisäinen asia. En kuitenkaan tiennyt mitä sanoa ja menin ihan hämilleni. joten vastasin, että kyllä mies yleensä aika nopeasti tulee. Tähän ystäväni totesi "Arvasin sen, suomalaiset miehethän tulevat yleensä tosi nopeasti". Ystävä itse harrastaa ulkomaalaisia miehiä ja kehuu tuntikausia kestäneillä panokokemuksillaan. Alkoi jälkeenpäin harmittamaan, että vastasin ystäväni kysymykseen. Eihän ystävä tiedä, että minä en pidä tuntikausien panosessioista, koska itsekin tulen tosi nopeasti.

Naurettava ystävä. Ensinnäkin, suomalaisia on joka lähtöön. On nopeita ja hitaita. Toiseksi, ulkomaalaisia on vielä enemmän joka lähtöön. On nopeita ja hitaita. Kolmannekseen, miten hölmö ihminen utelee tuollaista toiselta, ja kommentoi vastaukseen noin idioottimaisella yleistyksellä? Ja sitten vielä "harrastaa" ulkomaalaisia miehiä.

Vierailija
24/31 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin kerran yhden todella munattoman miehen kanssa joka ei puolustanut minua ollenkaan. Kertoi kyllä aina mitä paskaa hänen kaverinsa olivat minusta puhuneet, mutta ei puuttunut siihen mitenkään. Ei kuulemma voinut sille mitään kun he olivat hänen kavereitaan: "bros before hoes". Hän oli muuten todella vietävissä vailla minkäänlaista omaa tahtoa, paitsi naista hän ei tietenkään voinut kuunnella että kukaan ei vain luulisi hänen olevan tossun alla.

Kun sitten jätin hänet eräs näistä hänen kusipää kavereistaan pyysi minut heti kahville ja tarjosi lohduttavaa olkapäätä. Se siitä "bro-koodista" Ei tainnut tietää sitä että tiesin kaiken mitä hän oli puhunut selkäni takanani.

Itse todellakin puolustaisin seurustelukumppaniani, mutta meillä ei ole muutenkaan tapana haukkua kavereiden kesken puolisoitamme. Jos ei sen vertaa voi kunnioittaa rakastamaansa ihmistä parempi pysyä sinkkuna.

Vierailija
25/31 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta helvetissä kuuluu puolustaa. Mitä helvetin hyötyä siitä kumppanista on, jos se ei oo sun puolella? Pariskunnan pitää olla tiimi. Ja yksityisasioita ei puhuta, ei vaikka kuinka olis lapsuuden kaveri. Ei kuulu niille! Kehua kyllä saa. Ei toki liikaa. Mutta miksi helvetissä haukkuisit sun kumppania??

Vierailija
26/31 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tyttöystävän kaverit ovat saaneet vääriä olettamuksia sinusta?

Niin muuten, olisi todellakin mukava kuulla mitä ne väärät olettamukset ja väärät perusteet olivat? Ap?

Vierailija
27/31 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin kerran yhden todella munattoman miehen kanssa joka ei puolustanut minua ollenkaan. Kertoi kyllä aina mitä paskaa hänen kaverinsa olivat minusta puhuneet, mutta ei puuttunut siihen mitenkään. Ei kuulemma voinut sille mitään kun he olivat hänen kavereitaan: "bros before hoes". Hän oli muuten todella vietävissä vailla minkäänlaista omaa tahtoa, paitsi naista hän ei tietenkään voinut kuunnella että kukaan ei vain luulisi hänen olevan tossun alla.

Kun sitten jätin hänet eräs näistä hänen kusipää kavereistaan pyysi minut heti kahville ja tarjosi lohduttavaa olkapäätä. Se siitä "bro-koodista" Ei tainnut tietää sitä että tiesin kaiken mitä hän oli puhunut selkäni takanani.

Itse todellakin puolustaisin seurustelukumppaniani, mutta meillä ei ole muutenkaan tapana haukkua kavereiden kesken puolisoitamme. Jos ei sen vertaa voi kunnioittaa rakastamaansa ihmistä parempi pysyä sinkkuna.

Velikoodi VMP. Jos joku kavereista alkaa arvostelemaan tyttöystävää(ni), homma menee äkkiä nekkailuksi.

Vaikea usko tuohon koodin olemassaoloon. En ole törmännyt siihen, enkä liioin toisten tyttöystävien arvosteluun, ainakaan päin naamaa.

Vierailija
28/31 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Velikoodi VMP. Jos joku kavereista alkaa arvostelemaan tyttöystävää(ni), homma menee äkkiä nekkailuksi.

Vaikea usko tuohon koodin olemassaoloon. En ole törmännyt siihen, enkä liioin toisten tyttöystävien arvosteluun, ainakaan päin naamaa.

No luulen että tuon eksäni tapauksessa tällä bro-koodi jutuilla vain manipuloitiin häntä. Hänellä on todella huono itsetunto ja eikä häntä ole liiemmin älyllä siunattu. Ei tajunnut edes sitä miten innoissaan hänen "paras kaverinsa" oli meidän erostamme tai sitä että hän yritti iskeä minua heti eron jälkeen.

Vierailija
29/31 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta puolisoaan kuuluu puolustaa, jos ja kun häntä dissataan tai syytetään jostain väärin perustein. Kyllä mä ainakin siinä tilanteessa puolustaisin miestäni. Mulle ystävät ovat tärkeitä ja sitä kautta on myös tärkeää, että ystävät arvostavat miestäni. Jos mies olisi jonkun väärinkäsityksen kautta joutunut huonoon valoon kavereiden silmissä, totta hemmetissä korjaisin harhaluulot.

Toinen juttu ois sit, jos huomaisin, että kaverit syyttää tai arvostelee miestäni jostain, eikä mulla ole mitään aineksia puolustuspuheenvuoroon. Sit alkaisin ehkä miettiä parisuhteeni tilaa ja merkitystä. Jos miehestä voi puhua totuudenmukaista paskaa ilman, että sitä voi järkevästi puolustaa, kyseessä on ehkä paska mies.

On mulla kuitenkin sen verran hioutunut ystäväpiiri, että tiedän kokemuksesta, että ne eivät arvostele seurustelukumppaneitani henkilökemioiden perusteella. Kritiikkiä tulee siinä vaiheessa, kun kaverit kokevat olevan aiheellista suojella mua sikailevalta mieheltä.

Vierailija
30/31 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ystävä alkoi utelemaan multa, että kuinka kestävä mieheni on sängyssä. En olisi halunnut vastata, koska mielestäni se asia on parisuhteen sisäinen asia. En kuitenkaan tiennyt mitä sanoa ja menin ihan hämilleni. joten vastasin, että kyllä mies yleensä aika nopeasti tulee. Tähän ystäväni totesi "Arvasin sen, suomalaiset miehethän tulevat yleensä tosi nopeasti". Ystävä itse harrastaa ulkomaalaisia miehiä ja kehuu tuntikausia kestäneillä panokokemuksillaan. Alkoi jälkeenpäin harmittamaan, että vastasin ystäväni kysymykseen. Eihän ystävä tiedä, että minä en pidä tuntikausien panosessioista, koska itsekin tulen tosi nopeasti.

Oisit sanonu ettei raiskareiden seksitavat kiinnosta sua.

Vierailija
31/31 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluko naisen puolustaa miestään tyttökavereilleen, mikäli nämä ovat tehneet vääriä olettamuksia tästä? Onko naisen ja miehen väliset keskustelut vapaata riistaa naisten välisessä kommunikoinnissa. Eikö puolison kanssa käydyt keskustelut voi olla luottamuksellisia.

Tuntuu, että tyttöystäväni on enemmän kiintynyt kavereihinsa kun minuun. Jos hänen kaverinsa puhuvat ikäviä minusta, väärin perustein, eikö tyttöystävälläni olisi velvollisuus minua kohtaan korjata väittämät, vaikka se sitten rikkoisi hänen välinsä kavereihinsa?

Todella outo kysymys. Totta kai väärät olettamukset tulee korjata aina ja kaikkialla, ihan sama kenestä on kysymys, mutta etenkin luulisi kiinnostavan puolustaa läheisiä ihmisiä siinä mielessä.

Minuakin välillä hirvittää kuvitella, mitä kaikkia asioitä käsitellään emännän naispiirissä, mutta luotan hänen arvostelukykyynsä siinä, ettei ihan niitä kaikkein intiimimpejä asioita kuitenkaan käydä lävitse turhan tarkkaan. Lisäksi olen vuorenvarma siitä, että jos jollakin hänen kaverillaan on minusta väärä käsitys, hän korjaa sen ja tekee asian selväksi. Samalla tavalla minäkin puolustan häntä, jos tarve siihen tulee.

En tosin ymmärrä, mistä näitä käsityksiä tulisi tai miksi missään kaveriporukassa olisi tarvetta arvostella toisen kumppania. Ei minun kaveripiirissäni ole sellaista porukkaa, joka alkaisi haukkua emäntääni minulle ja jos olisi, niin asia olisi selvitettävä. Todella outoa minusta, jos vain tuppisuuna istuu kun kumppania solvataan. Ei kukaan kaveri ole sen arvoinen, että tuollaisen sonnan antaisi mennä läpi.

Tietysti se kannattaa muistaa, että jos monelta kaverilta ja perheenjäseneltä alkaa tulla negatiivista palautetta kumppanista, se ei välttämättä ole aina tuulesta temmattua. Jos on itse rakastunut, niin ei välttämättä näe tai halua nähdä kaikkea.