Poikaystävä asetti herkkukiellon :D
En saa siis leipoa, enkä ostaa mitään hyvää enää. :D
Kommentit (18)
Et kai aio totella. Et kuitenkaan ole enää mikään lapsi (oletettavasti).
Mitä hän kiellolla hakee? Omaa vai puolison hoikistumista?
Asetitko poikaystävällesi ruutukiellon?
Et kai aio suostua? Kohta alkaa tulla lisää vaatimuksia. Sitten ei olekaan enää sulla omaa elämää.
Mikä oikeus hänellä on kieltää sinua?
Tykkäätkö alistamisesta? Luuletko että se on huolenpitoa?
Meilläkin on tavallaan :D Tai siis karkkikielto siinä mielessä, etten voi karkkeja tuoda isompaa määrää kotiin jemmaan niin, että hänelle kerron. On niin sokerihiiri, että söisi ne kaikki pois parissa päivässä, mutta ei tahdo syödä karkkia jatkuvasti. Siksi ostan niitä sitten piiloon ja kaivan karkkinälän tullen esiin. Itseäni ne eivät vaivaa, vaikka tietäisin kaapissa olevan vaikka mitä.
Kasviksissa on parhaat herkut 😃
Lisänä marjoja, hedelmiä, siemeniä...
Lisätty sokeri on tarpeetonta ja moni muukin asia :)
Opettele nauttimaan uusista asioista ja mavuista 😄 Tasainen verensokeri on tavoiteltavan arvoinen asia ;)
Pyydän monesti vaimoani säilyttämään keksi- ja suklaavalikoimaansa jossain missä ne eivät osu silmiini. Vaimo osaa syödä palan tai kaksi kerrallaan, minä en. Tämä todellakin auttaa painonhallinnassa (olen hoikka ja hyväkuntoinen mikäli se tähän liittyy mutta huono vastustamaan sokerisia kiusauksia) mutta ei minulla ole oikeutta kieltää häntä niitä ostamasta vain siksi että oma itsehillintäni on tässä asiassa huono.
Vierailija kirjoitti:
Lisänä marjoja, hedelmiä, siemeniä...Lisätty sokeri on tarpeetonta ja moni muukin asia :)
Opettele nauttimaan uusista asioista ja mavuista 😄 Tasainen verensokeri on tavoiteltavan arvoinen asia ;)
Mälsää
Ja sinäkö tottelet kiltisti? Just.
Vierailija kirjoitti:
Lisänä marjoja, hedelmiä, siemeniä...Lisätty sokeri on tarpeetonta ja moni muukin asia :)
Mitä nämä mavut ovat?
Noudatatteko kieltoa yhdessä? Miten palkitsette itsenne kiellon noudattamisesta?
Asettaisipa mun mies itselleen herkkukiellon. Oon itse yrittänyt hänelle asettaa kieltoa juonoin tuloksin ja siis ainoa syy kieltoon on oma mussuttaminen ja kun en osaa olla ottamatta niitä sipsejä tai karkkeja, jos ne siinä silmien alla huutaa anovasti. Harmi vaan, mun ja miehen aineenvaihdunnat eroaa ja mulla vaam näkyy persiissä kaikki ylimääräinen. 😁
t: pikkusen plösö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nämä mavut ovat?
Ei harmaata aavistusta. Mutta veikkaan, että ne on satavarmasti nyhtömavuja.
Poikaystävä lihonut 10kg vuodessa. :D
Ap
Minkäs kiellon sä asetat vastavuoroisesti?