Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävikö kukaan elämäm koulun pääsykokeissa?

Vierailija
02.06.2016 |

Oliko vaikeita tehtäviä? Meinasin hakea, mutta ajattelin vielä vuoden katsella, jos ensi vuonna sitten. Ajattelin, että pitää vielä opetella ensin kirjoittamista ja sen sellaista.

Kommentit (222)

Vierailija
201/222 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haastattelija kohotti kulmiaan kun kerroin olleeni jo 19 esikoisen synnyttyä, mutta onneksi 14-vuotiaana tehty abortti kuulemma kompensoi. Miten te muuten suorititte tehtävän, jossa piti improvisoida tilanne jossa baarissa ei suostuta enää tarjoilemaan? Minä aloin rähjäämisen ja baarimikon potkuilla uhkaamisen jälkeen juomaan puolityhjiä laseja vieraista pöydistä, mutta en kuulemma ollut tarpeeksi väkivaltainen. Huolestuttaa kun tuolla Korson yksikössä ollut perinteisesti niin kova taso...

Tähän ois voinu koklata tiskin yli siepattua juoksupulloa ja henkilökunnan hu...ttelua. Samalla voi uhata ettet ikään tule näin pas...aan paikkaan enään.( Huom oikea kirjoitus asu enään)

Vierailija
202/222 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääskö Jessica ja Carita sisälle? Make ja Tinde jätkistä on sisällä ihan saletisti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/222 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut ryhtyä elämänkoulukursseja vetäväksi yrittäjäksi. Vieläkö se kakola on myynnissä? Olis hyvä tarkoitukseen. 

Vierailija
204/222 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ne luuli mua rikkaaks ku mul oli 5 euron tekokynnet ja ripset mitkä ostin vikoil sossun rahoil. Mut emmä tienny siel mitää paitsi et oon fucking princess.

Vierailija
205/222 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä juttui te jotka ootte gradu8annu ootte pannu wc-hen teijjän koulutuxest?? Q siel pitää olla jtn niist näytöist. Mä panin mun näytöist siihen ensio luetteloon että mä oon ollu kaikkien reinii paikkojen maikkojen kansaa silleen ja kerroin et milleen. En kexiny mitää parempaa ja tiijän et moni tekee tota mut ex toi nyt vastaa sitä mitä oppi määräs vaaditaan vai mitä?? Q MÄ FUNTSIN ET HAEN SIHTEERI OPISTOON jatko opintoihin.sori toi tuli isol ku kissa hyppäs tähän näppixel ja oon täs samal webcämis...

v*tun h*ro paa nyt h*lvetti se t*osa kiinni ja anna omalle ukolles munaa. dats right,,,,,,,mä ootan sua himassa tuu tänne kehrää kis kis kissimirri!!!! ota xantut beesiin!!!! ne jäi sinne saletisti viime kerral ku lähin illal moikkaa frendiä!!! ja ota pari bisukkaa mun misukka mul on kova ikävä ja pitää lukee kokeisiin!!!

Vierailija
206/222 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi elämäM koulu? Miksi M eikä N

En ole koskaan keksinyt muuta syytä kuin sen että yleinen -mpa taivutusmuoto kirjoitetaan -npa morfologisen läpinäkyvyyden vuoksi vaikka se lausutaankin -mpa.

Eikö 'elämän koulu' silloin kirjoitettaisi foneettisesti 'elämängkoulu'?

P.S. En päässy tänäkään vuonna sisään.

Vierailija
207/222 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonttu93 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä juttui te jotka ootte gradu8annu ootte pannu wc-hen teijjän koulutuxest?? Q siel pitää olla jtn niist näytöist. Mä panin mun näytöist siihen ensio luetteloon että mä oon ollu kaikkien reinii paikkojen maikkojen kansaa silleen ja kerroin et milleen. En kexiny mitää parempaa ja tiijän et moni tekee tota mut ex toi nyt vastaa sitä mitä oppi määräs vaaditaan vai mitä?? Q MÄ FUNTSIN ET HAEN SIHTEERI OPISTOON jatko opintoihin.sori toi tuli isol ku kissa hyppäs tähän näppixel ja oon täs samal webcämis...

v*tun h*ro paa nyt h*lvetti se t*osa kiinni ja anna omalle ukolles munaa. dats right,,,,,,,mä ootan sua himassa tuu tänne kehrää kis kis kissimirri!!!! ota xantut beesiin!!!! ne jäi sinne saletisti viime kerral ku lähin illal moikkaa frendiä!!! ja ota pari bisukkaa mun misukka mul on kova ikävä ja pitää lukee kokeisiin!!!

(Sori toi on mun yx hoito koulust meil on fuckbuddy suhde tai niin mä ainaki ajattelen) Okei hani mä tuon mut voidaax sopii sillee et me hoidetaa nää asiat jatkos iha luurin välityxel en haluu antaa huonoo kuvaa itestäni eix jee kulta käyx se sulle????!!! Pus! <3

Vierailija
208/222 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jonttu93 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(Sori toi on mun yx hoito koulust meil on fuckbuddy suhde tai niin mä ainaki ajattelen) Okei hani mä tuon mut voidaax sopii sillee et me hoidetaa nää asiat jatkos iha luurin välityxel en haluu antaa huonoo kuvaa itestäni eix jee kulta käyx se sulle????!!! Pus! <3

Voisiko arvon paris kunta olla ystävällinen ja hoitaa keskenään tällaiset pari suhde jutut. Tämä ketju on tarkoitettu meille jotka vasta haemme kouluun. Yst. terv. Entinen akateeminen

Vierailija
209/222 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs se terveys oppi kysymys pesetkö aina kädet wcn jälkeen. Mä vastasin ettei aina oo saippuaa ja pyyhe on märkä ei voi kuivaa ei paljo viitti pestä ku paperilla kuitenki pyyhkin jos oon muistanu pöllii sitä jostain vessasta. Sitte se noro mikä ihmeen noro ikään kuullukkaan. Eli  toi meni kyl hyvin .

Vierailija
210/222 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs se terveys oppi kysymys pesetkö aina kädet wcn jälkeen. Mä vastasin ettei aina oo saippuaa ja pyyhe on märkä ei voi kuivaa ei paljo viitti pestä ku paperilla kuitenki pyyhkin jos oon muistanu pöllii sitä jostain vessasta. Sitte se noro mikä ihmeen noro ikään kuullukkaan. Eli  toi meni kyl hyvin .

Minäm mokasin terveys oppi kohdan koska muistin noro viiruksen kun sain sen vatsa taudin viime ulko maan lomalla harmitaa kovasti

Vierailija
211/222 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäm mokasin terveys oppi kohdan koska muistin noro viiruksen kun sain sen vatsa taudin viime ulko maan lomalla harmitaa kovasti

Mitääääh? Siinäkö on tauteja? Mää niin tiesin tän. Tarttuuko ne ihmisiin? Pesenkö tiskikoneessa? En ois ladannu sitä mutku Pikellä on aina saldo täys ja pakkoha kaverin kaa on puhuu.

Vierailija
212/222 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en päässy sisään ja oon varma että se on niiiin ton Jennican syytä! Me meinaan käydä sanoon sille pari valittuu sanaa. Tuleeks joku mun tuki joukoks?

Vierailija
213/222 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vidun snobanderit täälä uhoo et muka olis vaikeeta päästä tohon lafkaa. Iha yli arvioitu koko paska kaikki kai noi jutut hanskaa harraste pohjaltaki jos yhtää on alasta kiinnostunu, vai oonx mä joku luonnon lahjakkuus ku koko pääsy koe tuntu iha amatööri hommalta ja vittu eka kerral pääsin ineen ilman mitään treenii suomessa ollaan siis niin koulu-uskovaisia että vitun spurgut ja horotki kehuu tutkin noilla vitu7n noloo

Vierailija
214/222 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain miinuspisteen ku vähän lunttasin kun kysyttiin mis on Kouvola nii mä kirjoitin paperiin et www.maps.google.fi/oulu ku katoin sen kaupungin osoitteen kännykästä. Ei sen mukaa et lunttasin mut tosi elämänkoululainen pelkää internettiä eikä tajuu miten esimerkiks kaupat voi mennä sinne kun ne sulkee kivijalkakaupan.

Vierailija
215/222 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä taidat olla ihan tosissas  mä luulin et sä vaan yrität  saada ketulle koloo. Voishan sen tverkkauksen järkätä sulle  jos pääsis sinne kouluun, asusin sit sun luona . Ei kyl mun tuloilla paljoo makseta vuokraa. Ja niinku muistat se mustis ukkoki pian tarttis asuntoo , kai se mahtuis kans. Sä kyl hyvin osasit kuvata mun kropan   olit sä se joka iski silmää mulle ku menin röökille. Jos sä luulet et mä yritän jotenkin hyödyntää sun hädänalaista tilannettas  nii kai kuiteski autat elämän murjomaa.

Siis mä olin se sportti jätkä. Mulla oli verkka housut ja 4-2 den glider in-paita päällä. Se joka iski silmää oli Ossi, ja sillä oli tainnu vaan mennä tupakan purut silmään, se oli juonu sen mun heittämän mäyrä koiran eilen ja darra oli niin hirvee, että ei saanu ees sätkä konetta pysymään kädessä. Mä luulen, et sun poika ystävä ei mahdu siihen mun yksiöön meidän kanssa, ja jos sä alat tverkkaa siellä, siinä kyl kaatuu mun kalja koreista tehty sisustus kokonaan, sun peba tarttee kyllä aika paljo tilaa. Mut vuokra ei siis oo ongelma, en mäkään ole sitä vielä maksanu ja viisi kuukautta jo asunu. Ja kohtahan mä voin saada isommankin kämpän, yleensä tulee muutettua muutaman kuukauden välein, tää viisi kuukautta on jo aika pitkä aika.

Vierailija
216/222 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
217/222 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsija toimi kunnan jäsen tällä terve. Me tuossa katseltiin niitä kokeita, kun olimme ilta päivän lähi pupissa. Tultiin siihen tulokseen ettei oteta ketään pääsy kokeissa käyneitä. Kun muitakin on tarpeeksi. Eikä me jakseta lukea niitä vastauksia. Osa vastas niin pitkästi. Mitä te oikein meinasitte. Luuletteko että kukaan jaksaa niin pitkiä vastauksia lukea vaikka osa varmaan hyviä olikin.

Tässä valitut:

Yannicka, koska sillä on kiva nimi

Speedy, koska se ei päässyt kokeeseen tuomion takia. Ei kyllä pääse vielä aloittamaan kun vankilassa pitää olla vielä pari vuotta eikä saa lomia

Sacce, koska miehiä haki tällä kertaa niin vähän ja se laittoi äitinsä pääsy kokeeseen puolestaan. Tämä oli hyvä veto jännä ettei kukaan muu hoksannut

Lisbe, joka jäi Tallinassa tulliin eikä päässyt pääsy kokeeseen

Tinde joka haki eikä sitten kuulunut yhtään mitään missä lie. Mutta se on hyvä juttu että älyää olla hiljaa

Sitten se tuolta ekalta sivulta jolle jo sanottiinkin että pääsee. En muista sen nimee. Ilmoita ittestäs sitten syksyllä. 

Oikeestihan meillä oli 30 paikkaa mutta ei me jakseta niin monta ottaa kun pitäis tehdä paperi töitä sitten. 

Vierailija
218/222 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistakaa valitsija toimi kunta pitkä paska kun ette mua valinnu. Mä en kirjoita tästä pelkästään mun kansan edustajalle. Mä kirjoitan tästä mun BB-talon edustajalle jota äänestin viime BB-äänestyksessä.

Vierailija
219/222 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis apua pääsinkö mä?!?! Oon siis Jannicca, vaiks en oo ihan varma onks mun nimi "virallisissa" papereissa Yannicka.

Luulin ihan saleen että jäisin ulos koska kokeet meni ihan penkin alle kun paljastin että olen oikeestaan aikas nörä. Tiiän nimittäin aikas paljon psykasta, tähti tieteestä ja terveys tietokin vahvaa alaa.

Psykan osiossa kysyttiin käytännön esi merkkejä tiedon sovel tamisesta omassa elämässä. Kirjoitin himo romaanit siitä kun Joni ja Jasmin jotka oli molemmat oinaita eli -> ottaa tietenkin yhteen, eli Jasminilta hampaat tippui. Mut mä satun tietään että koska mä itse oon skorppari, me sovitaan yhteen Jonin kanssa ja Joni ei koskaan vois pieksee mua! Ja sit siitäkin kirjoitin kun mun ex Jere petti mua ja olin ihan pahana ja jätin sen siitä. Duh, olin mäkin pettänyt sitä ennen Joniakin mutta Jere on vaaka, ja mä skorpparina en vaan voi hallita mun intohimoa, eli se on pahempaa jos vaaka pettää. Siks mulla onkin skorppari leima lantiossa...

Elikkäs juuh sitten terveys tiedossa kysyttiin mikä on lapsen parhaaksi ekana vuonna, rokotukset yms. Siitä mä tiesin ihan liikaakin elikkäs vastasin äidin vaisto. Äidin vaistolla tietää aina on paras iki omalle lapselle. Kaikki on suhteellista. Mun lapsen yksilölliseen tarpeeseen voi olla paras saada rauhoittavat jointit tai spaddut mieluummin kuin olla yli hysteerinen... Ja kukaan rakas tava äiti ei anna pistää myrkkyjä omaan lapseen joista voi tulla sairaaksi. Mitä varten pistetään jotain rokotuksia tauteihin josta ei oo koskaan kuullukkaan?!?! Joku polio intiassa, kuka luulee että sossu ees koskaan ostaa mielle lomaa sinne?? XD

Kun lukee teidän juttuja alkaa pelottaa että kirjoitin liika paljon oikeeta asiaa...

Vierailija
220/222 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha kiva,,,,, en sitten päässyttkään vaikka olinihan varma,,, huijjausta koko koulu !!+