Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen erään tytön, joka on päästään vialla oleva NARSISTI

Vierailija
02.06.2016 |

Olen siis itse yläasteikäinen tyttö. Ongelmani on se, että koulussamme on eräs toinen tyttö (kenet tunnen hieman myös vapaa-ajalta, yksi sama harrastus nimittäin), joka on täysin päästään vialla oleva narsisti.

Nyt voisin selittää vähän tästä tytöstä:

Kukaan muu ei huomaa hänen narsistiuttaan. Tyttö mielistelee KAIKKIA, siis jokaista koulumme opettajaa ja oppilasta aina kiusatuista koulun kuningattariin/kuninkaisiin. Hän tekee samoin myös harrastusporukassamme. Koulussa ja harrastuksissa siis kaikki pitävät hänestä, mutta samalla hän tuhoaa yhteishenkeä todella salakavalasti. Levittää juoruja tyyliin "A sanoi, että B...", ja sitten yhtäkkiä A ja B ovatkin riidoissa ja ihmiset joutuvat valitsemaan puolensa.
Koulussa hän saa tosi hyviä numeroita, koska mielistelee jatkuvasti opettajia. Jaksotodistuksissa on ollut pelkkiä kymppejä ja ysejä.

Tyttö on myös ihan epätodellisen kaunis. Inhottaa sanoa näin niin ilkeästä tyypistä, mutta hän on ihan oikeasti kaunein ihminen, kenet olen koskaan nähnyt ja varmaan tulen koskaan näkemäänkään. Hän ei edes käytä meikkiä. Hän hurmaa kaikki ulkonäöllään. Tällä hetkellä tyttö seurustelee harrastusporukkamme komeimman ja halutuimman pojan kanssa (poika pitää häntä siis ihan tosi kivana, ei näe hänen lävitseen). Aiemmin on seurustellut mm. erään koulumme (yhtenäiskoulu, oppilaita eskarista lukioon) täysi-ikäisen pojan kanssa (tyttö itse 14, parin viikon päästä 15), jota kuolasivat ainakin minun luokallani kaikki tytöt.
Instagramissa tällä tytöllä on monta tuhatta seuraajaa.

Kaiken lisäksi, hän on täydellinen KAIKESSA. Hän on älykäs, sporttinen, musikaalinen ja taiteellinen. Noiden lisäksi hän on vieläpä kaikkien mielestä hauska, mukava ja luotettava. Itse voisin lisätä, että on vielä toooooosi hyvä näyttelemään (pian kerron tästä lisää...).
Hänellä on tosi paljon poikapuolisia kavereita ja tyttö flirttailee jatkuvasti heidän jokaisen kanssa. Pojat luulevat, että heillä olisi mahiksia tyttöön jos he tekevät kuten tämä tahtoo, mutta ainoa vastapalvelus jonka he saavat on lirkuteltu kiitos. Suunnilleen jokainen tietämäni poika on ihastunut tähän tyttöön.

Ja miten tämä on minun ongelmani?
No siis, tunnen koulustamme erään pojan. Tyttö on kiusannut häntä salakavalasti tosi monta vuotta, siis viidennestä lähtien. Tyttö ja tämä poika ovat olleet monissa puhutteluissa, mutta tyttö alkaa aina esittämään uhria. KAIKKI, opettajat, rehtori ja kuraattori yms. ovat hänen puolellaan. Yleensä hän alkaa tekoitkeä puhutteluissa, ja opettajat näkevät tämän kaveripoikani jonakin pahuuden ruummiillistumana.
Tytön valheiden takia kaveriani vihataan jo ihan eri kaupungeissakin. Sellaiset ihmiset, jotka eivät ole koskaan edes tavanneet kaveriani, puhuvat hänestä paskaa. Kaverini on todella ahdistunut ja harkitsee jatkuvasti itsemurhaa. Nykyään hän mm. viiltelee ja on saanut masennusdiagnoosin. Pojan perhe ei välitä.
Tytön perheestä taas sen verran, että tyttö on isänsä ja äitinsä lelliprinsessa. Hän saa aina kaiken, mitä haluaa. Isänsä on siis tosi rikas, hän on joku erikoislääkäri. Tytöllä on kaikkea, mitä vaan voi olla. Vanhemmat uskovat mukisematta kaiken, mitä hän sanoo.

Minua vituttaa, että olen ainoa joka näkee tytön läpi. Tahtoisin vain tietää, mitä tehdä... Vituttaa kaverini ja kaikkien muiden puolesta.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö tosiaan tunnista provotehtailijaa kun luette sellaisen kirjoituksia? Tässä on melko varmasti sama tyyppi joka kirjoitti kiusaamisjutun, ystävä teki itsemurhan ja syyllisti kaveriaan jne.

0/5

Vierailija
22/37 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli - aikuisen kirjoittamaa tekstiä ei teinin. Saahan taas näinkin nais /tyttövihaa aikaiseksi. Jokseenkin säälittävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trolli - aikuisen kirjoittamaa tekstiä ei teinin. Saahan taas näinkin nais /tyttövihaa aikaiseksi. Jokseenkin säälittävää.

Ei niin ☺. Teineillä on ihan toisenlaiset foorumit missä kirjoittelevat eikä tuolla tyylillä, kirjakieltä jne. Tiedän koska olen teinien äiti itsekin. Mutta hyvästä yrityksestä pisteet.

Vierailija
24/37 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 100% varmasti teini. Mutta kiitos kuitenkin. Lukekaa vaikka jotain teinien palstaa ja huomaatte että teinit kirjoittavat aivan yhtä sujuvasti kuin aikuisetkin.

-Aloittaja

Vierailija
25/37 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos tyttö olisi kaikkea tuota...paitsi kaunis? Saisiko häntä silloinkin kutsua narsistiksi? (Harrastuksena vaikka sumo-paini tai kuulantyöntö)

Vierailija
26/37 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siis "päästään vialla olevaksi narsistiksi"?

Vierailija
27/37 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajasta haiskahtaa narsisti, kateellinen sellainen.

Vierailija
28/37 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos tyttö olisi kaikkea tuota...paitsi kaunis? Saisiko häntä silloinkin kutsua narsistiksi? (Harrastuksena vaikka sumo-paini tai kuulantyöntö)

Minun puolestani saisi sillä hän on tuhonnut kaverini elämän.

-Aloittaja

Vierailija
29/37 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunsin ylä asteellani juuri samanlaisen tytön,syrjäytti minut kaveri piiristäni valheillaan jotta saisi paikkani ja pilasi noin 10 ihmisen elämän/nuoruuden sairailla juoruillaa. Nyt jatkuu sama työelämässä, sai edellisen esimiehensä mielisairaalaan ja sai itse esimiehen paikan ja esimiehensä miehen. Näitä ihmisiä tulee ja menee valitettavasti. Oletko puhunut vanhemmillesi tytöstä?

Vierailija
30/37 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tää narsisti pitää palauttaa maan päälle jollain keinolla, mikä voisi olla arka paikka mihin iskeä?hänellä on jotenkin pasmat menny sekaisin ja ainahan noita prinsessoja on jotka manipuloi ja kaikki pyörii oman navan ympärillä :(

En keksi mitään arkaaa paikkaa. Hän on kaikessa tosi hyvä, mutta häntä ei näytä haittaavan vaikka saisikin kokeesta ysin sijaan kutosen (vanhempia ei kiinnosta koenumerot). Tai jos vaikka häviäisikin jonkun urheilukilpailun. Hän osaa nauraa itselleenkin, ja heittää itsestään aina ironista läppää. Vaikka tyttö onkin todella lellitty, hän on kuitenkin sellainen jalat maassa-tyyppinen. Tämä tekeekin tästä niin vaikeaa.

-Aloittaja

Tämä paljasti ettei tyttö ole narsisti, sillä AITO narsisti ei koskaan heitä itsestään läppää, sellainen ei käy edes mielessä, sillä narsisti on omasta mielestään TÄYDELLINEN. Hio provoja seuraavan kerran uskottavammiksi.

31/37 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko kellään ihan konkreettista ideaa siitä, miten tämän saisi loppumaan? En halua että kaverini tekee itsemurhaa, hän on minulle todella tärkeä...

-Aloittaja

Mikäli epäilet, että kaverillasi on mielenterveyden häiriö joka voi johtaa siihen, että hän on vaaraksi itselleen (tai muille), on syytä jutella vakavasti asiasta vaikkapa kouluterveydenhoitajalle. Hän voi sitten jututtaa tätä poikaa ja kirjoittaa lähetteen nuorisopsykiatrian polille. 

Voit puhua asiasta myös omille vanhemmillesi, ja pojan vanhemmille. 

Toivottavasti kaverisi saa tarvitsemaansa apua ja psykiatrista hoitoa. Olet hyvä ystävä, kun välität. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
32/37 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tää narsisti pitää palauttaa maan päälle jollain keinolla, mikä voisi olla arka paikka mihin iskeä?hänellä on jotenkin pasmat menny sekaisin ja ainahan noita prinsessoja on jotka manipuloi ja kaikki pyörii oman navan ympärillä :(

En keksi mitään arkaaa paikkaa. Hän on kaikessa tosi hyvä, mutta häntä ei näytä haittaavan vaikka saisikin kokeesta ysin sijaan kutosen (vanhempia ei kiinnosta koenumerot). Tai jos vaikka häviäisikin jonkun urheilukilpailun. Hän osaa nauraa itselleenkin, ja heittää itsestään aina ironista läppää. Vaikka tyttö onkin todella lellitty, hän on kuitenkin sellainen jalat maassa-tyyppinen. Tämä tekeekin tästä niin vaikeaa.

-Aloittaja

Tämä paljasti ettei tyttö ole narsisti, sillä AITO narsisti ei koskaan heitä itsestään läppää, sellainen ei käy edes mielessä, sillä narsisti on omasta mielestään TÄYDELLINEN. Hio provoja seuraavan kerran uskottavammiksi.

Hio provoja? Varmaan tuonikäinen tietääkin narsistin kunnon määritelmän.

Vierailija
33/37 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Aloittaja

Hio provoja? Varmaan tuonikäinen tietääkin narsistin kunnon määritelmän.

No et kai tosissaan kuvittele että teini on aloituksen kirjoittanut?!

Vierailija
34/37 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja nostaa :/

Vierailija
35/37 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja siitä vielä, että kyllä, olen todella teini. Ihmeellistä, että kuvittelette meidän kaikkien kirjoittavan jotain "ihkudee xD"-kieltä.

Äikkäni oli muuten 10.

-Aloittaja

Vierailija
36/37 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
37/37 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin ☺. Teineillä on ihan toisenlaiset foorumit missä kirjoittelevat eikä tuolla tyylillä, kirjakieltä jne. Tiedän koska olen teinien äiti itsekin. Mutta hyvästä yrityksestä pisteet.

Harmi, että sun teinit on niin jälkeenjääneitä, etteivät osaa kirjoittaa :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi