Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntosali kiusaaminen

Vierailija
02.06.2016 |

Antakaa toisten treenata rauhassa! Kaikenlaiset on tervetulleita!

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koettu on sormilla osoittelut ja nauramiset ja tuijottelut ja kämmenten takana kuiskailut. Johtunee siitä, että minä en meikkaa salille, hikoilen TODELLA paljon enkä pelkää irvistää tai äännellä treenin parantamiseksi. Erotun siis joukosta. Niin joo ja olen vielä ainakin toistaiseksi läski. Salilla, jossa käyn, joillakin naisilla on tapana LISÄTÄ meikkiä ennen treeniä. Sitten tehdään pari kyykkyä ja sen jälkeen otetaan selfieitä peilin kautta ja ollaan puhelimella netissä 15 min. Hohhoijaa. Näin Helsingissä.

Pientä tuo on. Itse koin aikoinaan AVOINTA VITTUILUA ja jatkuvaa PILKKAAMISTA ja tämä tuli 125-150 kiloa painavilta kaapeilta, joita ulkonäköni ei miellyttänyt. Näin Espoossa.

Vierailija
42/62 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Endorfiini nostaa egoa, mutta ei kasvata munaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joogatunnilla kuunneltiin kun seinän takana ärjyttiin ja ryskättiin painojen kanssa.

Kovasti piti äheltää kovaan ääneen ennen painojen tiputusta.

Lattiakin liikkui painojen pudotessa.

Vierailija
44/62 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisella salilla ap käyt? Olen käynyt monella salilla enkä ole koskaan havainnut kiusaamista. Salilla, jossa käyn nyt, käy kaiken ikäisiä ihmisiä. Vanhoja, nuoria, lihavia, laihoja jne. Vaihda heti salia! Sen sijaan yksi huono kokemus on personaltrainerista. Mutta lopetin sen homman, koska minulle sopii muutenkin itsenäinen treeni paremmin.

Vierailija
45/62 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisella salilla ap käyt? Olen käynyt monella salilla enkä ole koskaan havainnut kiusaamista. Salilla, jossa käyn nyt, käy kaiken ikäisiä ihmisiä. Vanhoja, nuoria, lihavia, laihoja jne. Vaihda heti salia! Sen sijaan yksi huono kokemus on personaltrainerista. Mutta lopetin sen homman, koska minulle sopii muutenkin itsenäinen treeni paremmin.

Tässä aiheena yleisesti aiheesta, ei liity minuun henkilökohtaisesti. Ap

Löytyi tällainen kommentti aiemmalta sivulta.

Vierailija
46/62 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joogatunnilla kuunneltiin kun seinän takana ärjyttiin ja ryskättiin painojen kanssa.

Jotenkin veikkaan, että se punttisali painoineen ja niitä ryskäävine äijineen oli paikalla ennen sitä joogasalia.

Vierailija
47/62 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koettu on sormilla osoittelut ja nauramiset ja tuijottelut ja kämmenten takana kuiskailut. Johtunee siitä, että minä en meikkaa salille, hikoilen TODELLA paljon enkä pelkää irvistää tai äännellä treenin parantamiseksi. Erotun siis joukosta. Niin joo ja olen vielä ainakin toistaiseksi läski. Salilla, jossa käyn, joillakin naisilla on tapana LISÄTÄ meikkiä ennen treeniä. Sitten tehdään pari kyykkyä ja sen jälkeen otetaan selfieitä peilin kautta ja ollaan puhelimella netissä 15 min. Hohhoijaa. Näin Helsingissä.

Sinä tässä juuri haukut itse muita ja naureskelet heidän tavalleen elää. Taidat salilla mulkoilla ja tuhahdellakin noille kun eivät toimi juuri sinun mielestäsi oikein. Huh huh vaan..

Ja sitten vielä kiljut siellä painojen kanssa. Ei jestas. On siinä kestämistä.

Vierailija
48/62 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin veikkaan, että se punttisali painoineen ja niitä ryskäävine äijineen oli paikalla ennen sitä joogasalia.

Täh?! Äijät paikalla ennen joogasalia? Pitiks tuossa olla jotain tolkkua?

Vierailija
49/62 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia en oikein jaksa ihmisiä. Hittojako pitää kytätä toisten tekemisiä ja olemisia. Prkl. Keskittyis jokainen omaan elämiseensä ja antais muiden olla.

Vierailija
50/62 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh?! Äijät paikalla ennen joogasalia? Pitiks tuossa olla jotain tolkkua?

On tämä nykyaika kummallista, kun omalla lukutaidottomuudellaan / luetun ymmärtämättömyydellään keulitaan.

Vierailija
51/62 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
52/62 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia en oikein jaksa ihmisiä. Hittojako pitää kytätä toisten tekemisiä ja olemisia. Prkl. Keskittyis jokainen omaan elämiseensä ja antais muiden olla.

niin ihmiset keskittyykin.. luuloharhaa... https://www.etlehti.fi/blogit/aipan-muistiot/ensimmainen-kerta-kuntosal…

Vierailija
53/62 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
54/62 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla aika narsistinen jos luulee muiden tuijottavan. Muut eivät katso sinua edes liikenteessä.

Vierailija
55/62 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
56/62 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
57/62 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pointti on se,että kans se henkilökuntakin taitaa kiusaamisen.

Vaihda salia.

Vierailija
58/62 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulu ?

Vierailija
59/62 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ub

Vierailija
60/62 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihda nyt ihmeessä salia!

Niiden kiusaajien pitäis vaihtaa salia!!! Tai oikeastaa pysyä kokonaan kotona niin kauan, kun ovat oppineet käyttäytymään. 

Huomattavasti helpompaa muuttaa omaa käyttämistään ja vaihtaa salia kuin odottaa että jokun toisen niin pitäisi tehdä. Ei kannata elä -isi (voisi, pitäisi, kannattaisi...) elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän