Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapselle puhelin, pienemmällä näytöllä

Vierailija
02.06.2016 |

Oon nyt eilisen yrittänyt googlailla: 3.-luokkalainen tarvitsee uuden luurin... joku "katu-uskottava" android hintaluokassa 100-250. Onko niissä kaikissa toisaan 5" ja suurempia näyttöjä? Olisi kiva jos luuri olisi suunnilleen taskukokoinen eli 4"-4,5". Onko sellaista olemassakaan enää?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saa olla isompi näyttö?

Vierailija
2/12 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kaipaan ihan itselleni sellaista puhelinta, joka mahtuisi jonnekin. Nykyinen ei ole ikinä mukana, kun ei mahdu taskuun. Ja sit minua ei tavoita, kun puhelin ei ole ikinä mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.gigantti.fi/catalog/puhelimet-ja-gps/fi_matkapuhelimet/matka…

Gigantin sivuilla pystyy rajaamaan hakutulokset näytön koon mukaan ja noita 4" luureja näyttäisi olevan vaikka kuinka ja paljon. Pienempiäkin löytyy.

Vierailija
4/12 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon nyt eilisen yrittänyt googlailla: 3.-luokkalainen tarvitsee uuden luurin... joku "katu-uskottava" android hintaluokassa 100-250. Onko niissä kaikissa toisaan 5" ja suurempia näyttöjä? Olisi kiva jos luuri olisi suunnilleen taskukokoinen eli 4"-4,5". Onko sellaista olemassakaan enää?

Tavallinen perus-Nokia 29 euroa. Mitä sitä kolmasluokkalainen muuta tarvitsee?

Vierailija
5/12 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko liian pieni käsi noin isolle puhelimelle? Oma kohta 12v juuri testasi mun puhelinta, jossa 5" näyttö, ja sanoi, että on liian iso.

Vierailija
6/12 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko liian pieni käsi noin isolle puhelimelle? Oma kohta 12v juuri testasi mun puhelinta, jossa 5" näyttö, ja sanoi, että on liian iso.

Totta. Hankalahan se on isoa luuria käyttää, saati sitten taskuun saada mahtumaan.

Vierailija
7/12 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö Galaxy Young 2:ta saa? Näppärän kokoinen puhelin lapselle riittävillä ominaisuuksilla.

Vierailija
9/12 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää, kiitos.

En muuten löytänyt noita gigantin Samppoja eilen... vähän joka verkkokaupassa sama vika että kännykällä selatessa mikään haku tai scrollaus ei toimi.

ap

Vierailija
10/12 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonylla mielestäni on myös pienempiä malleja.

Vierailija
11/12 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen perus-Nokia 29 euroa. Mitä sitä kolmasluokkalainen muuta tarvitsee?

Miten sen nyt noin pitäisi historiassa palata taaksepäin? Tuon ikäiset osaa käyttää tablettia sujuvammin kuin mummon lankapuhelinta. Tällä ipanalla on ollut jo älypuhelin aiemmin (äidin vanha Nokia) nyt tarvittais app storea ja netti :)

Ja tosiaan 5" ei mahdu käteen eikä taskuun. Mulla oli sellanen joskus itselläkin ja oli tosi harmittavan kokoinen: mukaan ei mahdu ja sohvasurffatessa 10" tabletti kivampi.

Vierailija
12/12 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tää linkki toimii

http://www.gigantti.fi/catalog/puhelimet-ja-gps/fi_matkapuhelimet/matka…

mutta jos ei toimi, niin Gigantti.fi -> puhelimet -> matkapuhelimet, sivupalkista rajaukset näytön koon ja käyttöjärjestelmän mukaan ja tarvittaessa vielä lajittelu hinnan mukaan halvimmasta kalleimpaan. Ole hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä