Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sosiaalitoimistojen tantat

Vierailija
02.06.2016 |

Aikas törkeää kätöstä.

http://yle.fi/uutiset/lesboparille_syntyi_poika__sosiaalityontekijat_hu…

Taas ollu jotkut juntit duunivuorossa kun eivoi tajuta, että ihmiset ja parisuhteet voivat olla tosi erilaisia tässä vapaassa nykyajassa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin menee, jos suurin ongelma on puskapissa :)

Vierailija
2/7 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän poikien seisaaltaan pissaamisen opetuksesta 90% ole äitien antamaa. Eli en ymmärrä kysymystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käskettiin hankkia mies joka voisi antaa mulle rahaa ettei heidän tarvitsisi.

Vierailija
4/7 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti heidän käsityksensä mukaan kaikki yksinhuoltajaäitien pojat pissaavat istuallaan. Vai miten eroo yksi tai kaksi naista tässä mallioppimisessa.

Mutta tuskin siellä nyt noin on sanottu. Joku somekohu taas kerran. 

Vierailija
5/7 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun käskettiin hankkia mies joka voisi antaa mulle rahaa ettei heidän tarvitsisi.

Oikeesti? :D

Vierailija
6/7 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla noin vaikeaa ymmärtää. Tunnen muutaman kaverin jotka on kasvanu ilman isää tai äitiä ja ne on täysin normaaleja ja työkykyisiä, sekä mukavia ja sosiaalisia aikuisia ihmisiä...

Vierailija
7/7 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän poikien seisaaltaan pissaamisen opetuksesta 90% ole äitien antamaa. Eli en ymmärrä kysymystä.

Ei mua kukaan opettanu pissaamaan koskaa. Ihan itse seisaaltaan pissasin. Toi henkinen aivosyöpä leviää EUn keskuksesta näköjään jo Suomeenkin kun toimistoihmiset eivät tajua enää mistään mitään ja kaikki asiat on irroitettu reaalimaailmasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä